Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed in relluhhhhh ben je ook :mrgreen: Dat is het dan wel zo'n beetje ;)

Verschil is zo'n 45 kinderen :wink: straks komt pappa naar je toe als je ze aangevlogen hebt :rolling:

Over dat inschrijfformulier... samen op een kamertje Siggy? Mag jij de gordijnen ophangen :rolling:

Is goed hoor schat,hangen ze in ieder geval recht :-) ;-)

wij jou ook hoor schatje;)

We zullen met spandoeken staan te wachten als je weer terug komt.:D

Jij bent veel liever dan Phillie, die zit me te pesten:(

Jij bent veel liever dan Phillie, die zit me te pesten:(

Oppassen jij he :mrgreen: ;)

Freezepunk.jpg

Laatst bewerkt:
Phil kan dat heel erg goed zelf hoor Sig;) Jij doet al die dingen tenminste nog vrijwillig voor je dametje :D

Woei.. Zojuist even een F16 Nanojet gekocht. Als het meezit, overmorgen in huis.. zou wel fijn zijn, want dan kan ik hem vrijdagmiddag / avond gelijk ffeskes testen :rolleyes:

Zo een dus:
SK2-F16.jpg

Alleen wel bij een NL shop gekocht ;)

P.S. hoe is het met dat tekenkind van je? Alles weer onder controle :D
Allemaal van die aandachtsfiguren. Eerst zoonlief vamiddag in het bos bij de speurtocht een teek opgelopen. Die heefter hooguit 20 minuten gezeten en toen netjes met professioneel gereedschap door een receptiemedewerkster weggehaald. :thumbsup: En net vrouw flippen want er is een vliegje in haar oor gekomen en die zat te stampen op haar trommelvlies. Dus die zit om 23:10 op 18km afstand bij de huisartsenpost. :?

je bedoeld lui en moe ;)
ik heb nog steeds een heli , die is uiteraard stuk :rolleyes: , maar heb geen zin in dat gepiel , misschien ooit nog eens , dan wel brandstof ;)
Dat pielen vind ik ook wel een punt. Ik denk dat ik nog één avontuurtje met een 450 met 4-blads kop doe en dan de 450's verruil voor een 500 met grotere schroeven. Wat dat betreft is de 600 ideaal met lekkere Imbussen van M3 en groter. 8) ;)

Gezellig, indoorvliegen in de eetzaal en hooveren boven de soep ;)

Waarschijnlijk wel een extra rekening voor de gebruikte stroom voor laders.
Als je maar achter de bloembakken blijft. Anders voel ik met verplicht om me met rollator richting begeleiding te gaan om e.e.a. te melden. :teacher:

Voor een gehaakt tafelkleedje moet je Sleur maar even vragen hoor ;-)
Sorry, da's niet gehaakt. Dat komt door de motten. :rolling:

lekker klut Sleur, houdt het dan nooit op? Zelfs in de vakantie nog langs de dokter:( Vliegje er wel uitgepulkt? Wel oppassen dat zoonlief geen rode kring eromheen krijgt he !

lekker klut Sleur, houdt het dan nooit op? Zelfs in de vakantie nog langs de dokter:( Vliegje er wel uitgepulkt? Wel oppassen dat zoonlief geen rode kring eromheen krijgt he !

Zo'n rode kring heb ik er ook wel eens omheen gehad.
Was ook helemaal in paniek,en snel naar de huisarts gegaan.

Na een kort onderzoek kreeg ik de uitslag.
De dokter kwam bij me en zei:maak je geen zorgen Siggy,het is maar lippenstift ;-)

Met die teek weten we hoe het zit, don't worry.

Die vlieg eerst verzopen met lauw water zodat-ie niet meer bewoog. Net bericht van vrouwlief uit het ziekenhuis van Harderwijk. Er zat een nachtuil (zo'n bruine kutvlinder) van 21mm in haar oor. Dus best een aardige Harrie. Gek genoeg zo diep dat je hem niet zo kon zien. Als dat tikt tegen je trommelvlies dan dreunt dat best en is ook pijnlijk. :? Maar goed, ook weer opgelost. :D

Sleur :

WTF!?!?

Jeutje man wat een bakbeest ......?

Geen klein insectje maar een bigscale exemplaar dus :shock:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back