Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur kom op, die nachtuilen kunnen 21mm. worden maar was deze dat ook echt? Dat merk je toch wel optijd als die erin kruipt?

ik doe altijd een veer in mijn eigen reet en dat merk je ook best wel hoor.

Hoe is het je paal van 4,5 meter Bym ?
Zit ie er al in???

Valt niet mee met die lengte he ;-)

Ik heb al moeite om die 12cm ergens in te krijgen, laat staan 4 meter :rolling:

Vrijdag is er een klein apparaatje :yes:
(Had wat rondgebeld, de duurste vroeg er 625 euro voor :mad:)

Woei.. Zojuist even een F16 Nanojet gekocht. Als het meezit, overmorgen in huis.. zou wel fijn zijn, want dan kan ik hem vrijdagmiddag / avond gelijk ffeskes testen :rolleyes:

Zo een dus:
SK2-F16.jpg

Alleen wel bij een NL shop gekocht ;)

Niet hier toevallig?

[post1]

Laatst bewerkt door een moderator:
zooo , weer lekker buffelen vandaag :)

siggy , maar ff zien of we gaan vliegen , de dag ervoor heeft junkie een grote mond dat hij wil vliegen ,maar na een buffeldag stort junkie gewoon in en is ie gaar :(
we zien wel ;)

ps ; lag mijn zender en de clik de hele nacht in de tuin, heels vergeten , 8O, een gelukje dat het niet heeft geregend , anders was het einde oefening :)

ps ; lag mijn zender en de clik de hele nacht in de tuin, heels vergeten , 8O, een gelukje dat het niet heeft geregend , anders was het einde oefening :)

Oellewapper...

Je doet er ook werkelijk alles aan om legitiem te kunnen stoppen met de hobby he.. 8O :rolling:

Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag met hopelijk een hoop vliegwerk.
Eerst nog even werken.............. en dan. Er staat wel redelijk wat wind.

GrTz Jasper

Oellewapper...

Je doet er ook werkelijk alles aan om legitiem te kunnen stoppen met de hobby he.. 8O :rolling:

Noem het maar legitiem, is best prijzig hoor je zender verzuipen....
Stiekum aan het oefenen voor een onderzeeboot Junkie? :mrgreen:

Allemaal van die aandachtsfiguren. Eerst zoonlief vamiddag in het bos bij de speurtocht een teek opgelopen. Die heefter hooguit 20 minuten gezeten en toen netjes met professioneel gereedschap door een receptiemedewerkster weggehaald. :thumbsup: En net vrouw flippen want er is een vliegje in haar oor gekomen en die zat te stampen op haar trommelvlies. Dus die zit om 23:10 op 18km afstand bij de huisartsenpost. :?

Fijn he zo dicht bij de natuur !!

Met brandstof heb je daar toch minder last van :-) rook , lawaai en stank :-)
(brandstofvliegtuig mee op speurtocht neemt )

Fijn he zo dicht bij de natuur !!

Met brandstof heb je daar toch minder last van :-) rook , lawaai en stank :-)
(brandstofvliegtuig mee op speurtocht neemt )
Dan wordt het meer een geurtocht. En teken en andere insecten hebben weinig boodschap aan dergelijk geluid en geur. Net als die stinkende citroenkaarsen. Ik denk dat de gemiddelde mug of wesp hier óf een verstopte neus van de hooikoorts heeft óf een neusdopje in heeft want ze negeren die kaarsen compleet. :? ;)

Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag met hopelijk een hoop vliegwerk.
Eerst nog even werken.............. en dan. Er staat wel redelijk wat wind.

GrTz Jasper
Staat idd best een wind , het begint ook wat te betrekken ,gelukkig maar ,hoef ik ook niet te vliegen ;-)

Rond 16;00u maar is kijken hoe het weer is .

Ps ; ik sta buiten te schilderen ,maar vind het best frisjes

Dan wordt het meer een geurtocht. En teken en andere insecten hebben weinig boodschap aan dergelijk geluid en geur. Net als die stinkende citroenkaarsen. Ik denk dat de gemiddelde mug of wesp hier óf een verstopte neus van de hooikoorts heeft óf een neusdopje in heeft want ze negeren die kaarsen compleet. :? ;)

Net als de hond/kat een bandje om :-)
Armbanden -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back