Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook goedemorgen,

Vandaag geen werken voor mij. Moet om 9:15 bij Ajax zijn. Bryan gaat daar vandaag trainen. Hij is helemaal door het dolle heen. Hopelijk dat het weer een beetje goed blijft. Zou zonde zijn als ze de hele dag in de regen moeten spelen.

GrTz Jasper

Goedemorgen indeed.
Vandaag weer lekker aan de bak. Even de hele dag les geven, dan gaat de tijd
ook lekker vlot voorbij :)

@Satestok: veel plezier in Amsterdam strax.

mogge !

jeempie , het weer is totaal omgeslagen , word een regenachtig weekje ben ik bang , terwijl ik droog weer nodig heb om mijn klussen tot de vakantie af tte krijgen :(

Morgen Heren,

Kan wel zien wie er vandaag zijn 1ste werkdag heeft na een heerlijke vakantie he .....
Zelfs het weer is er triest onder...

Autos kunnen toch in de regen ook nog rijden ?
Autootjes kunnen wel ff in de regen , alleen schilders niet ;-)
Zooo, de zomer is voorbij , op langere terijn gekeken ,dus niet warmer meer dan 20 graadjes en wisselvallig .
Ik verheug me alvast op volgend jaar z frankrijk en italie
Boeken in nederland was een misverstand :-)

Zooo, de zomer is voorbij , op langere terijn gekeken ,dus niet warmer meer dan 20 graadjes en wisselvallig .
Ik verheug me alvast op volgend jaar z frankrijk en italie
Boeken in nederland was een misverstand :-)
Check, dat zeg ik toch altijd al. Nederland heeft twee jaargetijden: 4 weken zomer en de rest is herfst met soms mooie najaarsdagen. :? :hammer:

Vandaag eens flink aan de knutsel, buiten schuren in die vochtige lucht is geen pretje dus dat schuiven we maar weer op. Even de F1-Hydro afmaken en langs kantoor een berg pakketjes ophalen. 8)

mij hoor je niet klagen hoor, dit is de eerste echte regendag op de campif maar net wel als we naar huis gaan. anders toch maar zoals geboekt morgenochtend hurry up naar huus want een natte tent opvouwen is niks.

@ Bryan: veel plezier bij Ajax

Check, dat zeg ik toch altijd al. Nederland heeft twee jaargetijden: 4 weken zomer en de rest is herfst met soms mooie najaarsdagen. :? :hammer:

Vandaag eens flink aan de knutsel, buiten schuren in die vochtige lucht is geen pretje dus dat schuiven we maar weer op. Even de F1-Hydro afmaken en langs kantoor een berg pakketjes ophalen. 8)
Ach we zien het allemaal wel , op de radio hadden ze het over een hitte golf in augustus met 40 graden , dus we zien wel of ik mijn tent uitkook ;-)
Als het maar redelijk droog is ,is het mij best .

mij hoor je niet klagen hoor, dit is de eerste echte regendag op de campif maar net wel als we naar huis gaan. anders toch maar zoals geboekt morgenochtend hurry up naar huus want een natte tent opvouwen is niks.
Hehehe, we waren gisteren mooi op tijd weg. Om 12:00u moet je weg zijn, dus om 12:45u zat alles ingepakt. Daarna nog frietje happen bij de snackbar en een bakkie pleur bij mijn zwager op het veld waar de auto en aanhanger nog stonden. Om 13:45u zijn we maar weg gegaan omdat er wat spettertjes kwamen. :p :bye:

Hehehe, we waren gisteren mooi op tijd weg. Om 12:00u moet je weg zijn, dus om 12:45u zat alles ingepakt. Daarna nog frietje happen bij de snackbar en een bakkie pleur bij mijn zwager op het veld waar de auto en aanhanger nog stonden. Om 13:45u zijn we maar weg gegaan omdat er wat spettertjes kwamen. :p :bye:
Gaat de tijd zo snel ,of zijn jullie maar een week op de camping geweest ?

zo vlieg genooten ik kom dinsdag naar de club.
wonden zijn hersteld lol.
eerste biertje is van mij(voor bekende)

ps moet ik nog me geweer mee nemen lol

Laatst bewerkt:
zo vlieg genooten ik kom dinsdag naar de club.
wonden zijn hersteld lol.
eerste biertje is van mij

ps moet ik nog me geweer mee nemen lol

Geen geweer nodig, alleen je geld... Denk ondanks vakantie dat het druk gaat worden
als je schrijft : 'eerste biertje is van mij'

Bier lusten ze wel nl :-)

Net mijn iPad 2.0 opgehaald, de 1.0 bleek de volume knop van defect ....

Mijn eerste gedachte is dat ze een batch met problemen hadden, en gekeken hebben hoe erg de problemen waren, en bij gemiddelde problemen hem gewoon uitgeleverd hebben om toch die eerste partij klanten van een ipad te kunnen voorzien ....

Apple neemt het niet zo nauw met kwaliteit sinds ze van God los zijn. Waar de MacBook Pro en iPhone 3G en 3Gs nog netjes waren, lijkt het nu alleen maar om kwantiteit voor kwaliteit te gaan. Jammer dus, nu niet veel beter dan de grote massa en daarin is een enorm aanbod. Nu de iPhone 4 voor mij zo goed als afgedaan heeft (collega had er één geïmporteerd maar die is alweer retour omdat er ook een knopje niet werkte en er zitten er niet veel op :?). Ook de problemen met de antenne zijn best ernstig en inderdaad zoals beschreven (als je met de muis van je hand tegen de rand zit bij normaal bellen). En geen normale webbrowser met Flash ondersteuning waardoor een hoop sites niet te openen zijn. Ik ga nu vergelijken tussen de Samsung Galaxy S (met Android OS :() en de HTC HD2 (Windows Mobile 6.5 Pro).

Ik ga nu vergelijken tussen de Samsung Galaxy S (met Android OS :() en de HTC HD2 (Windows Mobile 6.5 Pro).

zou voor de androide gaan.. Als ik het alleen maar om van die klote sync utility van windows af te zijn.. pc stond regelmatig still alleen maar op dit process...

hihi de Galaxy lijkt wel verdacht veel op een iphone... :-) de buitenkant dat is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back