Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@spijker, het is met zo,n starter welke je in zijn kont moet duwen, dus geen trekstarter...

Ah, een rotostart dus. Dat is prima. Mijn huidige karretje heeft dat ook..
Kan niet wachten tot je terug van vakantie bent ;)

Is de kap nog een beetje netjes eigenlijk? of istie aan vervanging toe? :)

*gaat de zolder op en wat plakken met depron*

hey hier een heftig filmpje van zaterdag
how low can jou go???
[URL="
- Jet over Pampa 2010, almost crash from Ali his jet driven (very) lowflying display[/URL]

Ik zal dit soort gedrag bij het bestuur moeten melden!

* De extra gaat de operatie tafel maar weer op maar is wel de laaste keer.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Erik3D (zag je meegluren): De 8" VPP is binnen. :banana: Morgen op de club? Schade bedraagt €20,25, krijg je wel een stickervel van HK bij. 8)

Laatst bewerkt:
yo sleurie en erikkie, ik ben ook op de club morgen... pintjes van geluk4you :celebrate:

eindelijk weg van de doorweekte camping morgen. Ik heb medelijden met diegene die nu nog op vakantie gaan in NL.

eindelijk weg van de doorweekte camping morgen. Ik heb medelijden met diegene die nu nog op vakantie gaan in NL.

nou dank je :(

hopen dat het na volgend weekend beter word , schijnt een hittegolf aan te komen , dat hoeft van mij nou ook weer niet .
zeeland ,waar ik heen ga ,schijnt de meeste zonuren te hebben , ben benieuwd ;)

volgend jaar gaan we weer richting italie , eerst een camping in frankrijk ,dan rustig door naar italie , op zon zeker :p

dit word trouwens mijn 1ste varkansie in nederland 8O ,dus ik geef het 1 kans :)

pff ,net ff 2 uur geboekhoud , bietje gaar , ben blij dat het klaar is .

aan mijn vliegtuigen en autootjes valt niets meer te knutselen ,dus maar ff bankliggen :D

Zooooo, de Haailikopter even van wat extra amputatiegereedschap voorzien. Deze bladen komen er niet op, de juiste zijn besteld (dit zijn van die waardeloze Dragonsky glasvezeldingen die niet in balans te krijgen zijn).

cx450-multiblade.jpg

Ziet er gelikt uit Sleur!

Zojuist even aan het hobby'en / nerden geweest. FPV setje dat ik gisteren vond op zolder werkend gemaakt.. 8O

Ziet er goed uit, al is het wel erg donker momenteel op beeld.

Volgende stap; lipo aansluiting maken voor zowel de camera als voor de ontvanger. Dan maar eens buiten kijken van de week..
Als dit werkt (en dat doet het, maar doet t ook goed genoeg), dan hoef ik alleen maar een mooie bril te kopen.. und dann, vlieeeeeeeeeeegen!!! :rolling:

Zie hierbij mijn eerste FPV test:

Beetje donker, maar dat is het nu eenmaal in huis. De camera is ook niet echt super, maar leuke is wel dat de antenne in de camera gebouwd zit. Ach, wie weet binnenkort een eerste FPV setje ala Spike

Laatst bewerkt door een moderator:
De miniswift is op de electronica af :-)

Motor dmv stickmount.
Roeren met indoorscharnieren icm tape en compleet gelamineerd ;-)

Morgen de servootjes/regelaartje en ontvanger er bovenop monteren,en klaar is de zoveelste Siggyfly ;-)

Zal morgen even wat fotootjes uploaden ;-)

*bouwgaarmodus aan :-)

Vinni het is jouw week geloof ik (maaien dat is)De maaier is een klein beetje stuk ,de maaibalk gaat niet uit maar heb nog geen tijd gehad om te kijken.
Als ie niet wil starten moet je de handel van de messen ff naar beneden duwen.

De miniswift is op de electronica af :-)

Motor dmv stickmount.
Roeren met indoorscharnieren icm tape en compleet gelamineerd ;-)

Morgen de servootjes/regelaartje en ontvanger er bovenop monteren,en klaar is de zoveelste Siggyfly ;-)

Zal morgen even wat fotootjes uploaden ;-)

*bouwgaarmodus aan :-)

Niet van het balkon af pleuren hoor!!
daar gaatie te hard voor. En niet tegelijk vliegen met Sleur en Gorby, die beesten!
Ik denk dat ik morgenavond ook maar weer even ga miniswiften.
m.v.g. E3B
(Da hood zag er nog steeds prima uit)

Hebben jullie nou niks anders te doen dan vliegtuigjes plakken?

* Weer EXTRA aan de gang gaat*

Laatst bewerkt:
Hmm swift combatten? I am in. Tenminste, ik kom morgen uit werk vandaan
even langs. Ben om 4 uur klaar, dus ben dan om half 5 op t veld, als het mee zit. Weet niet of er dan al mensen zijn?

Vinni het is jouw week geloof ik (maaien dat is)De maaier is een klein beetje stuk ,de maaibalk gaat niet uit maar heb nog geen tijd gehad om te kijken.
Als ie niet wil starten moet je de handel van de messen ff naar beneden duwen.

oke ik zal kijken of t lukt
maar spreek je morgen avond nog??? je krijgt nog 5 euri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back