junkie rc
Forum veteraan
Ik weet nog een mooie voor je ;-)
waar ? wie ?hoe? wanneer ? hoelaat ? hoeveel ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet nog een mooie voor je ;-)
waar ? wie ?hoe? wanneer ? hoelaat ? hoeveel ?
Is toch niet normaal man. Je laat je koter toch niet tot 8 uur ergens anders zitten. Waardeloze ouders!
Whahaha,GROOTSPRAAK !!
Jij mag geen Baja meer kopen maatje ;-)
PRIO 1 8088 8094 0220 0401 0585 0663 0491 BRAND IN BEDRIJF (OPSCHALING: groot) (Grootwatertransport: wtsz-1000 noord) WANDELWEG WORMERVEER
Arrrrhhhhggg, die mini CEN!!
Taai karretje, niet stuk te rammen weet ik nog![]()
Weinig te vliegen. Amper op het veld en het begon te gieten.Er wordt vanavond toch niet gevlogen Gorby,alleen met autootjes gereden,dus we missen niets ;-)
Weinig te vliegen. Amper op het veld en het begon te gieten.nweer:
Maar..... De Ravage volgegoten met 25% nitro, gloeiplugding erop, rotostart in de kont, een keer drukken met de uitlaat dicht, nog een keer drukken op het knopje en.... Lopen!!!! Zo hoort dat, ragger en ph-ils waren getuige.Tankje stationair gereuteld, halverwege iets rijker gezet. Temperatuur kwam niet boven de 44 graden. Toen kwam de regen.
![]()
5p1k3 je smookpomp is gerepareerd door me109Donderdag gaat niet lukken voor mij, zal eerst mijn Savage moeten hebben..
Ik ga nu iig naar het veld toe, dus Vinni? Tot zo![]()
Weinig te vliegen. Amper op het veld en het begon te gieten.nweer:
Maar..... De Ravage volgegoten met 25% nitro, gloeiplugding erop, rotostart in de kont, een keer drukken met de uitlaat dicht, nog een keer drukken op het knopje en.... Lopen!!!! Zo hoort dat, ragger en ph-ils waren getuige.Tankje stationair gereuteld, halverwege iets rijker gezet. Temperatuur kwam niet boven de 44 graden. Toen kwam de regen.
![]()