Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag die van mij ook kopen hoor.

Moet je wel je spaarvarken stuk slaan en een krantenwijkje zoeken ;-)

Maar dan heb je wel een TOPPERRRR !!

Is toch niet normaal man. Je laat je koter toch niet tot 8 uur ergens anders zitten. Waardeloze ouders!

Fuck die kinderen mag nl niet he :rolling:

mijn Sav stond me net ook verlekkerd aan te kijken. Ik heb hem moeten beloven dat hij binnenkort ook weer lekker mag rijden met een vers blokje. Wel met trekstarter natuurlijk, goed afgesteld is het twee of drie trekjes en dan lopen :yes:;)

Ook nog een verse kap liggen dus hij komt straks weer goed voor de dag. Ook mijn blokje moet nog inlopen natuurlijk, ligt al twee jaar op de plank :oops::)

Whahaha,GROOTSPRAAK !!
Jij mag geen Baja meer kopen maatje ;-)

klopt , mag niet :( ;)

en jij houd je baja gewoon zelf :D

sleur; wou jij die dikke 600kv buitenloper nog testen ? (zie foto)
kan iemand die rode 3 blads spinner gebruiken ? (zie foto)

zooo, ff mijn verzameling rc rommel gevonden , en jawel ,de duistere buggy is back , wat ging dat ding toen hard zeg :cool:
verder nog een protech met verlengt chassis .
en de lieve mini cen ;)

heeft iemand nog een paar 40mhz ontvangers liggen ?
kan ik weer bouwen aan ....autootjes !! :p

en jawel ,regen ! ik voorspelde rond 21;00u , is een uurtje eerder ;)

IMG_2633.jpg

IMG_2636.jpg

IMG_2638.jpg

PRIO 1 8088 8094 0220 0401 0585 0663 0491 BRAND IN BEDRIJF (OPSCHALING: groot) (Grootwatertransport: wtsz-1000 noord) WANDELWEG WORMERVEER

Arrrrhhhhggg, die mini CEN!!

Taai karretje, niet stuk te rammen weet ik nog :)

klopt , die reed zijn rondjes mee met baja's , die er gewoon overheen reden 8O , deerde hem niet ;).
volgens mij zijn daar nog foto's van dat hij gewurgd word door een baja .

ik heb er inmiddels een rotostart backplate opzitten , ben alleen die 6kant pen kwijt die op de rotostart gaat .
ook maar ff halen bij minicars

Er wordt vanavond toch niet gevlogen Gorby,alleen met autootjes gereden,dus we missen niets ;-)
Weinig te vliegen. Amper op het veld en het begon te gieten. :onweer:

Maar..... De Ravage volgegoten met 25% nitro, gloeiplugding erop, rotostart in de kont, een keer drukken met de uitlaat dicht, nog een keer drukken op het knopje en.... Lopen!!!! Zo hoort dat, ragger en ph-ils waren getuige. :yes: Tankje stationair gereuteld, halverwege iets rijker gezet. Temperatuur kwam niet boven de 44 graden. Toen kwam de regen. :(

Maar..... De Ravage volgegoten met 25% nitro, gloeiplugding erop, rotostart in de kont, een keer drukken met de uitlaat dicht, nog een keer drukken op het knopje en.... Lopen!!!! Zo hoort dat, ragger en ph-ils waren getuige. :yes: Tankje stationair gereuteld, halverwege iets rijker gezet. Temperatuur kwam niet boven de 44 graden. Toen kwam de regen. :(

mijn savage start tot nu toe ook zoals jij beschreef , blok is nog vrij vers , dus starten ze zeer makkelijkl ;)

zodra ze warm zijn en slecht starten ,gelijk aan een nieuw blok denken :)

phils ; mischien is dit wat ,en weet je hem voor weinig te krijgen ,je weet nooit <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

voor een xss zit je al gauw rond de 350 E
zo'n koopje van nickos vind je niet zo snel ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

ik zag die bui al hangen,daarom niet richting het veld gegaan ;-)

Leuk dat je ook weer met de rampage bezig bent ;-)

Blijven leuk die autootjes,had er vanmiddag ook weer helemaal lol in ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back