Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dinsdag gaat mij zo vroeg ook niet lukken.

Nick, check nog even de staat van het veld ivm maaien. Ben bang dat de maaibeurt deze week weer niets van komt ivm drassigheid van het veld.

*Volgende week wel wil helpen met maaien voor de volgende persoon*

Maaien is echt kansloos, mits je de maaier van rupsbanden voorziet ;)

Echt een NO-GO :lol:

Te drassig nu Burp :yes: en er komt alleen maar meer regen aan :cry:

Misschien een idee om alleen een strook te maaien? Wordt wel vaker gedaan met een nat veld. Anders even overleggen met ANdréWB.

Maaier kan het veld niet op als het drassig is. Krijg je van die irritante gleuven van.

Ik zeg dat het nu een mooi moment is om de boel door een boer even om te laten ploegen en opnieuw in te zaaien. Voor nu even minder maar daarna weer een prachtig veld zonder scheuren.

Junk: count me in!. Kan ik gelijk ff mooi wat deals combinderen met RonaldR en Gorby die avond ;).

Moet alleen wel ff dit weekend dan een ragbak maken. Heb momenteel niets liggen.. Kan mij nog een mooie Yak54 herinneren... *kuch*

Zie 0.35 ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij gebrek aan een indoor ragbak kan ik helaas niet meedoen :cry:
Pffff, vanavond op de club snijden en plakken. Morgen heb je oppas dus thuis plakken, zaterdag mag je doen wat je wilt en zondagmiddag moet je weer thuis oppas spelen. Ik zeg: Tijd genoeg om er wel 3 te plakken. :yes:

Misschien een idee om alleen een strook te maaien? Wordt wel vaker gedaan met een nat veld. Anders even overleggen met ANdréWB.
Nah, zelfs op de hogere gedeeltes van het veld zak je nog weg in de prut. Zal er wel spectaculair uit zien maar ik denk dat de riem van de maaier na 5 seconden slipt en de pret al over is. :?

Als jullis wel willen indoor vliegen mits het van 20:00 tot tien uur is,
Kan ik dat de beheerder vanavond even vragen.
Ook goed, ik ben dinsdag vanaf 17:30 tot 00:00 en woensdag van 00:00 tot 08:00 beschikbaar voor vliegen. :lol:

Ik krijg net een mailtje van Horizon hobby dat ze de verbrande regelaar hebben ontvangen en ze gaan er vandaag een eind aan breien en een beslissing nemen:hammer:

Heeft iemand van jullie hier wel eens wat besteld: Modellsport Schweighofer - Ihr RC Modellbau-Fachgeschäft

Ik heb afgelopen zondag een order geplaatst, bevestiging van gehad, maar tot op de dag van vandaag nog niets van gehoord verder.. Duurt dat langer vanuit Duitsland?

Pakketjes vanuit Duitserlanden zijn normaliter met 3 dagen binnen.
Ik heb afgelopen maandagnacht een Ultra bij hobby direkt besteld, deze werd zojuist afgeleverd ;)

Dus vanuit Oostenrijkerslanden zal dat niet veel langer moeten wezen :-)

Heeft iemand van jullie hier wel eens wat besteld: Modellsport Schweighofer - Ihr RC Modellbau-Fachgeschäft

Ik heb afgelopen zondag een order geplaatst, bevestiging van gehad, maar tot op de dag van vandaag nog niets van gehoord verder.. Duurt dat langer vanuit Duitsland?
Ja, gaat heel lang duren. Ze zitten namelijk in Oostenrijk. :p ;) Hoe heb je betaald? Credit Card? Dan meestal met een dag of 5 à 6. Per bankbetaling kan lang duren door beneuzel met die banken onderling.
Goedkope postbodes daar, net TNT Post. Ze maken geen gebruik van pakketdiensten voor buitenlandse post, gewoon reguliere post tot 31,5kg. 8O

Mmmm,heeft het kleine Oostenrijkertje met dat snorretje toch voor Jan lul die autobahnen bedacht ??? Austria zuigt dus enorme apenballen,dat moge duidelijk zijn :-)....

Mmmm,heeft het kleine Oostenrijkertje met dat snorretje toch voor Jan lul die autobahnen bedacht ??? Austria zuigt dus enorme apenballen,dat moge duidelijk zijn :-)....
Gezien de datumstempels op mijn pakketje is het meer onze retetrage postdienst dan die von der ausländer. :evil: Dat ze bij TNT nog maar een hoop eruit mogen lazeren zodat het management zich kan verrijken en uiteindelijk zelf de post rond mag gaan brengen. :(

Huh het eerste wat ik in beeld krijg is speculum wat krijgen we nou.
Tsja, geen F-spul op de voorpagina. Da's net zoiets als pr0n op de voorpagina bij de krant. Nog altijd pagina 3 dat wordt. ;)

Zo, weer tijd om naar huis te gaan.. Zal vandaag eens beginnen een disc te plakken. Kan Siggery daarmee vliegen als ik hem uit de lucht gevlogen heb a.s. dinsdag :D

Even een disc maken kan ook wel. Ik heb volgens mij niet veel meer om indoor te vliegen. Zal eens kijken of het mogelijk is :)

Hopelijk straks om 17:00 nog een beetje droog, want dan kan er nog even gevlogen worden. Verder hoef je dat in de avond niet meer te proberen, want het is om 19:40 al donker.

Gaan er nog mensen naar het veld???????

*Wat is het rustig hier.*

Hopelijk straks om 17:00 nog een beetje droog, want dan kan er nog even gevlogen worden. Verder hoef je dat in de avond niet meer te proberen, want het is om 19:40 al donker.

Gaan er nog mensen naar het veld???????

*Wat is het rustig hier.*

Nope, ben druk op het werk en daarna thuis de oppas. Vanavond nog wel even naar de club, zal zo rond 21.45 uur zijn :yes:

Nog meer drabbers op de club vanavond?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back