Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar blijven de filmpjes?
Jajaja, ik heb vannacht lekker de griep overgenomen van dochterlief en heb zo'n anderhalf uur op het toilet doorgebracht. :evil: Of misschien waren het toch wel de bitterballen. :? Ik hou het voortaan wel bij de cake van junkie.Ik ben benieuwd naar de film:rolling:
En mij er niet meer bij betrekken hè.@ Burp ....en toch heb ik gelijk![]()
![]()
Jajaja, ik heb vannacht lekker de griep overgenomen van dochterlief en heb zo'n anderhalf uur op het toilet doorgebracht. :evil: Of misschien waren het toch wel de bitterballen. :?
Dan hoor ik wel wat de kosten zijn en regel ik zelf een rol 24" weerbestendig vinylsticker. (ook geschikt om weerbestendige logo's van de club te maken)
Staat die DesingJet permanent in de keuken of is het tijdelijk? Want ik heb misschien wel interesse om vaker wat af te drukken. Dan hoor ik wel wat de kosten zijn en regel ik zelf een rol 24" weerbestendig vinylsticker. (ook geschikt om weerbestendige logo's van de club te maken)
En mij er niet meer bij betrekken hè.Voer toch niet van die moeilijke discussies zo laat op de avond. Het lijkt mij toch redelijk simpel:
50 Cellen met $15 verzendkosten-> Voor sleur dus 1/5 van $15 = $3 verzendkosten (en eventueel 1/2 inklaringkosten en 1/5 BTW)
1 Pack extra wordt + $28 verzendkosten -> Voor Fritsie $28 verzendkosten (en eventueel 1/3 inklaringskosten voor ieder en BTW naar verhouding)
Toch? :?![]()
Nee, bedankt... Niet verantwoord als ik heen ga, dan gaan er gewonden vallen. 8OHe heren Hoogtijgers.
Zondag 16-03-08 is er bij mijn andere vereniging in Zaandam, een open dag van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Er kan dan een rondje gedaan worden.:snipersmile:
Als je meer wil weten, laat dan ff een berichtje achter.
Groeten Edwin.
Erg leuk de film, ben erg benieuwd naar de rest
P.S. voor mij is nu het weekend ingegaan![]()