junkie rc
Forum veteraan
Ik dacht dat het om de hele baja ging :-? ,gaat het alleen om de verkoop v/d uitlaat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, zonder carb rijden is het beste. Behalve dat je carb niet vuil wordt, wordt de rest van de auto ook niet vuil, verbruik je geen brandstof, gaat er niks stuk en heb je geen onderhoud. Eigenlijk hoef je dan helemaal niet meer naar HoogTij te komen en heb je elke zondag tijd voor het gezinnetje. 8OJa ,had je dat niet eerder gezegd :schrik:
Dus is het misschien beter met de 603 te rijden ,ben je gelijk van dat gaatje af :grin:.
beter is nog zonder carb te rijden,heb je ook geen last van het asje 8-O![]()
<Knip> en heb je elke zondag tijd voor het gezinnetje. 8O:lol:
![]()
Inderdaad, zonder carb rijden is het beste. Behalve dat je carb niet vuil wordt, wordt de rest van de auto ook niet vuil, verbruik je geen brandstof, gaat er niks stuk en heb je geen onderhoud. Eigenlijk hoef je dan helemaal niet meer naar HoogTij te komen en heb je elke zondag tijd voor het gezinnetje. 8O:lol:
![]()
Ja hoor, allerlei soorten: Viertakt, 2 of 4 cilinder boxers, 2/3/4 cilinders in lijn, Wankel motor... Verzin het maar en het bestaat wel, ga eens struinen bij de modelvlieggasten, die hebben de meest exotische motoren op hun vliegtuigen. 8OPs : zijn er al 4-tact blokken te krijgen voor de baja ,lijkt me heerlijk die sound V-twin ook welkom![]()
foutje, bedankt
Que¿¿¿¿¿¿¿foutje ,bedankt :???:
BYM heeft er nog één in de aanbieding.Wie weet een DX3 zender te koop tegen een schappelijk prijssie?? Of iets vergelijkbaars?
BYM heeft er nog één in de aanbieding.![]()
geen idee fritsie wist iemand weet niet of dat via ebay was :?:Snoeksel, bedoel je via ebay (Ed Grapperhaus?)
Yep, da's vriend Ed...Snoeksel: eBay verkoper: plcman1: Speelgoed en spellen, NEW HPI Savage X SS 4.6 Engine Mount Plate,Braces objecten op eBay.nl
Als ik die link hier niet mag plaatsen ff zeggen dan verwijder ik hem even...
Yep, da's vriend Ed...Die moet je hebben Snoeksel.
![]()
geen idee fritsie wist iemand weet niet of dat via ebay was :?: