Voor die 100 lagers ga je dan wel kijken naar SKF neem ik aan?
Misschien. Maar ik rij nu al een jaar met joepie-de-poepie lagers en die zijn even ernstig versleten als de SKF lagers (links SKF, rechts merk onbekend). Maar het scheelt nogal of je 8 of 3 euro per lager betaald en ze even snel om zeep gaan in die zandbak. :?
-edit-
Sorry, het zijn FAG i.p.v. SKF lagers die ik heb. Zijn hetzelfde als SKF alleen dan uit een ander europeesch land.
-edit 2-
Voor de motor heb ik wel kwaliteitslagers omdat flutlagers in gradatie 3 (high speed/high tension) niet bestaan. Maar zal het voor je wielen veel uitmaken denk je? Zoalng de seals knap blijven, en dat doen ze, is alles toch prima? Andere onderdelen zijn eerder versleten dan de lagers zelf. Ik heb die van mij achter zaterdag toevallig vervangen omdat ze sinds augustus 2007 niet meer zijn gecontroleerd. Slechts één van de vier lagers zat iets speling in, en dat was er één van FAG. :? Dus of dat zoveel uitmaakt...
-edit 3-
Dit zijn leukere prijzen. En maakt het dan nog uit als ze twee maanden eerder stuk gaan?