Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
. . Daar heb ik ook aan zitten denken , waar kan ik ( liefst vandaag nog) een zenoah blok kopen? die winkel waar je voorheen je spul haalde voor fg , hoe heet die ook alweer ? was geloof ik niet verweg . ;)

bigscale in heerhugowaard ;)

medecoureurs
ik zit hard te denken om ook over te stappen op de hpi baja ss
nog iemand goede ideeen, waar ik m het beste kan kopen qua prijs????

stanley

@ stanley , misschien is dit wat voor je, deze baja is van iemand die ook op het modelbouw forum zit.

. . Daar heb ik ook aan zitten denken , waar kan ik ( liefst vandaag nog) een zenoah blok kopen? die winkel waar je voorheen je spul haalde voor fg , hoe heet die ook alweer ? was geloof ik niet verweg . ;)

meestal zit er ook nog onderdelen op die je wel of kan gebruiken of verkopen zoals een carberateurtje etc. ;)

voor iemand die ook iets zonder wielen wil gaan proberen?

easystar

Laatst bewerkt door een moderator:
meestal zit er ook nog onderdelen op die je wel of kan gebruiken of verkopen zoals een carberateurtje etc. ;)

voor iemand die ook iets zonder wielen wil gaan proberen?

easystar

Ik ga nu ff naar scharlwoude om een blokkie te scoren ,en wat gereedschap / onderdelen inslaan om het oude blok te reviseren ;)

plaats straks wiel een kiekje :D

@Junkie RC:

Ik heb hier voor een Zenoah complete revisie sets liggen...pakkingen,krukaslagers,pistonpennen & borgveertjes,keerringen,zuigerveren en als je wilt zelfs een nieuw motorblok....:shock:
;)

*edit*
Ik zie dat je al Arjan en Erik toegaat (Bigscale)...

Laatst bewerkt:
@Sime, pb onderweg :rolleyes:

Niemand vanavond een paar uurtjes rijden :confused:, dan heb ik de hele Hoogtij voor mezelf :rolleyes: tussen 19 en 21 voor ik naar m`n werk ga :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik dit soort problemen krijg en rekening houdend met de bijkomende kosten, wellicht in combinatie met een nieuw cilindersetje, ga ik denk ik toch voor een nieuwe zenoah blok
wellicht vang je ook nog wel wat voor het oude cy blokje op Mp, en dan zal de uiteindelijke meer prijs best mee vallen.
Bij deze dan een bod van € 30,00 op het 26cc blokje. ;) :lol:

-edit-
Weer terug van weggeweest: PB's beantwoord en geen nieuwe verstuurd. 8O :?

@Sime, pb onderweg :rolleyes:

Niemand vanavond een paar uurtjes rijden :confused:, dan heb ik de hele Hoogtij voor mezelf :rolleyes: tussen 19 en 21 voor ik naar m`n werk ga :(

ik zou graag even willen , maar de koppeling van de baja blijkt aan één kant tot op het staal versleten te zijn :(, dus dat word even sparen voor een elconkoppeling, tunings koppelings klok en een vertigo cbh.

@Junkie RC:

Ik heb hier voor een Zenoah complete revisie sets liggen...pakkingen,krukaslagers,pistonpennen & borgveertjes,keerringen,zuigerveren en als je wilt zelfs een nieuw motorblok....:shock:
;)

*edit*
Ik zie dat je al Arjan en Erik toegaat (Bigscale)...
. Helaas ,net een vermogen aan spul zoals rn filter/ zenoa cil /zuiger ,lagers keeringen , een compl 26 cc blok ook nog eens getuned ,wat gereedschap ed , kwam ik thuis lag er ook nog een pakket van van raalte :D , kortom mijn hele tafel ligt vol ;) . maar hoeveel cc blok had je dan liggen bart ? btw mijn blok was totaal gaar , de zuigerveer had idd erg veel speling ,de cil had bovenin een hele rand ingesleten ,ze vonden zand in het blok, en ja sleur hij had ook versleten krukas lagers :rolleyes: , bij bigscale vonden ze dit niet zo gek toen ik hoogtij noemde, dat type zand is nou net de ergste voor je blokkie, en mijn blok heeft maar zo'n 8 liter gelopen en is geheel verrot:sad: ,. dus de zenoah kan ik beter bij dts gebruiken ;)

. <knip> maar hoeveel cc blok had je dan liggen bart ?

Een origineel 26 cc Zenoah G260 RC blok met carburateur.;)
Ook de revisie onderdelen die je zocht en de gereedschappen die je nodig hebt om te kunnen reviseren.

Maar goed: dat is dus niet meer nodig :D

Jij kan in ieder geval aan de slag met de motorrevisie,suc6 Marcel!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back