Sleurhutje
Forum veteraan
Ja, dat was een moeilijke keuze voor Fritsie: Wel of niet hierop reaguren. :lol:Hij staat nog steeds op 999 hoor![]()
Toch nog een 100ste reaguursel.

sleur ,ik vind ht heerlijk zand hebben ,maar het is net jif, of sif heet het nu. maar ik heb altijd goed mijn filters onderhouden, wel heb ik ff met losse bougie gereden 8O maar ze vertelden bij bigscale dat er iemand vaak wedstrijden reed ,en niets aan de hand ,maar hij heeft ook 1 keer op ht gereden en zijn blok was gelijk gaar 8O maar dat is niet mijn mening en gewoon een verhaal in de wandel gangen , maar heb toch de RN filter gekocht omdat daar positieve geluiden over zijn en de wedstrijd mannen die alleen maar gebruiken, ik heb voorlopig weer genoeg te sleutelen8O
Da's ook mijn mening. Als je altijd op een platte baan rijd, al dan niet met vloerbedekking, en je gaat ineens ergens rijden waar je motor wel prestaties moet leveren, dan is de kans natuurlijk groot dat de locatie de schuld krijgt terwijl het probleem allang aanwezig was. Indien die gast zijn blok vol zand heeft gekregen dan is dat vervelend maar blijkt maar eens te meer dat bepaalde filters helemaal niet zo goed filteren (o.a. K&N filters!). Beste filter voor stoffige omgevingen blijft een nat-droog filter zoals die standaard op de Savage en Baja zitten.Dat heb je al snel met die Buggy's![]()
Ik was die dag ook op HT ,die Hormanns waren echt voor geen meter
door die zandbak te trappen.
Gewoon lekker op het gras blijven rijden met die duitse ragbakken want voor het
echte werk zijn er Baja's uitgevonden :rolling:
Het lijkt mij overigens gewoon toeval dat zijn blokje op HT ter zielen is gegaan,
zal wel al bijna op zijn geweest voordat hij kwam :teacher:
Te kort tijd, maar ik post ook in diverse andere topics (o.a. elektronica, vliegen, bootjes en treintjes).verschil moet er wezen he, kun je na gaan hoeveel tijd sleur heeft![]()