Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiesmorgens, heren van Hoogtij! ;)

Al vroeg wakker op mijn "vrije" vrijdag ...06.00 uur...
Straks even het plankje zagen voor Burp en dan gaan we even serieus aan de slag in de schuur...(eerst bijna helemaal leeg maken om de vloer aan te passen en dan verder met het bouwen van de werkbank+ kasten)

mogge, zo,zo wat een :agrue: , blijft leuk ;) , ik moet zeggen ,is ook leuk een baja pimpen . gisteren nog de stainless steel turnbuckles voor/achter gemonteerd, die zullen niet gauw krom raken,maar de baja is weer 4 gram zwaarder,mijn standaard buigt zelfs door 8O ;)

Nu maak je mij toch wel erg nieuwsgierig :confused:
Vertel ons nu eens wat je ziet als je in de spiegel kijkt :lol:
Hetzelfde maar dan omgekeerd, ook wel spiegelbeeld genaamd. Is één van de eigenschappen van een spiegel. :? ;)

-edit-
Op vrijdag moet je nooit bij ons op kantoor over iets serieus beginnen. Dan zijn we alvast een beetje aan het wennen voor het weekend. :

Laatst bewerkt:
@Burp:

Ik ga nu (08.40 uur) even naar de bouwmarkt.
Mocht je me niet thuis aantreffen: je plankje heb ik in een Praxis plastic tas aan de voordeur gehangen.

@marcelsiggery: bedankt kerel! ;)

mogge, zo,zo wat een :agrue: , blijft leuk ;) , ik moet zeggen ,is ook leuk een baja pimpen . gisteren nog de stainless steel turnbuckles voor/achter gemonteerd, die zullen niet gauw krom raken,maar de baja is weer 4 gram zwaarder,mijn standaard buigt zelfs door 8O ;)

Kun jij achter nu ook sturen?

@Bart, eerst even druk geweest met andere dingen, nu even naar het postkantoor om een Gyro en Servo op de post te doen naar Belgie. Ik kom dan meteen even het plankje bij je oppikken. :thumbsup:

Daarna wat opslag regelen voor mijn meubels en piano (bij Shurgard denk ik) als ik over een week mijn plavuizen eruit ga halen..

Zoek nog een bus met een laadklep (voor de piano) iemand?

Jaja, ik ben er ook weer bij. Beetje druk geweest de afgelopen dagen. Voel me ook niet 100% maar doe net of er niets aan de hand is, dan heb je er ook geen last van.

Ik moet de Baja ook nog repareren, wel veel werk om een dogbone te vervangen, weet niet of ik daar aan toe kom :D

Straks wel even mijn standaard maken, alle delen incl verf is in huis.

Bart, wil jij nou ook een rubberen matje?

Even een onderdeeltje bestellen bij de dealer :hammer:

Heb gvd bijna anderhalf uur aan de telefoon gezeten ..............

Ben blij dat dat in Heemskerk sneller geregeld kan!

Oh trouwens, ik heb verder óók niks te melden :rolling:

Even een onderdeeltje bestellen bij de dealer :hammer:

Heb gvd bijna anderhalf uur aan de telefoon gezeten ..............

Ben blij dat dat in Heemskerk sneller geregeld kan!

Oh trouwens, ik heb verder óók niks te melden :rolling:

bym ; achter kun je ook de bovendraag armen verstellen ( zit ook schroefdraad in ) het was een set voor/achter ,is het wel allemaal in het zelfde materiaal. achter had ook niet gehoeven :nooo:

daarstraks nog ff naar muco geweest ,voor een vliegtuig kijken ,maar die hebben alles nog van 10 jaar geleden :turn-l: maar ik heb wel de x-twin ( straaljager ) mee genomen voor de leuk .

verder niets meer te melden ;)

@Burp:

Ja,ik zou ook graag een stuk wubbew bij je willen kopen voor een prachtige Hoogtij prijs. ;)

@Bym:
Gezellig dat je even langs kwam! ;) (arbeidsinspectie)

Ik heb nog een aantal machines schoongemaakt en nog 7 opbergboxen uitgezocht, de Kliko's gevuld en nu ben ik er klaar mee :???:

tijd voor een koude :
100px-Corona.jpg

:cool: :cool:
:proost:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back