Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Burp:

Ik weet niet hoe je de afvoer van de vloerbrokstukken hebt geregeld,maar ik heb eventueel een kiepende aanhanger beschikbaar.;)
kipper_basismodel_2.jpg

Wow Bart, dat was wat ik ongeveer nog zocht, of ik moet een containertje huren. Met zo'n wagen kan je mooi naar de Gemeente rijden en de stukjes dumpen lijkt me. Aan de andere kant, wordt wel een hoop keren rijden lijkt me. Ik schat dat er toch al snel 2 tot 3 kuub rotzooi uitkomt.

Vandaag eens informeren of een container van een kuub of 3 te huren is. Ideeen?

leuke movie

lekker sfeer muziekje erbij :rolleyes:;)

morgen na het werk misschien nog ff naar het amsterdamse bos ( nee geen gekke dingen denken :showass: ) even de zwever testen mits windstil ,tja het weekend is afgelopen , maar de zwever ligt gewoon achterin de auto voor het geval dat ;)
Tsja, mijn EZ ligt ook constant achterin maar is toch niet echt handig voor wat de omvang betreft. ;) En echt windstil is het ook niet. :evil:

@ Kobus: heb je misschien nog een vlaggestokkie? Ik ga wat anders proberen :yes:
Van proberen met stokkies komen kinderen. Dat met jij onderhand toch wel weten. :lol:

@ Sleur

Van welke artiest is de muziek die je onder het filmpje hebt gezet ?
Gaaf filmpje trouwens :cool:
Saxon - Motorcyle Man, album Wheels of Steel, 1980 (later een remastered versie van gemaakt in 1990)

Wow Bart, dat was wat ik ongeveer nog zocht, of ik moet een containertje huren. Met zo'n wagen kan je mooi naar de Gemeente rijden en de stukjes dumpen lijkt me. Aan de andere kant, wordt wel een hoop keren rijden lijkt me. Ik schat dat er toch al snel 2 tot 3 kuub rotzooi uitkomt.

Vandaag eens informeren of een container van een kuub of 3 te huren is. Ideeen?

Per keer kun je op mijn aanhanger 2-2,5 kuub laden...:cool:
dus...;)

Als je ons ook kan garanderen dat het 23 graden is zou heel fijn zijn:rolleyes:
Het houtskool zal zo'n 600°C zijn, dus dat gaat wel lukken. Vorige keer was het weer ook op het randje (we hebben wel wat spatjes gehad) maar dankzij een flinke verzameling party-tenten en de gebruikelijke HoogTij gemoedstoestand was het retegezellig. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back