Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog eentje voor Bym:
(mooi hè, zo'n "Citroën C5") :p
IMG_0636.jpg

Ik zal aan je denken, volgende keer als je weer bindingsangst hebt :rolling:

(ik blijf echt elke foto weer erg mooi vinden om te zien)

Mooi! ;)
...hier nog eentje van het "bindingsangst moment" in de overdekte sleutelruimte )

IMG_0625.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er helemaal gezellig uit jongens .:D

ik heb er ook zin an ,word dan wel de x-ray ,en ik kan nog wel een onroad nitro bouwen van de rc sloop thuis ;)

Zo'n bigscale wekt de indruk dat het echte auto's zijn. Jammer dat de curbstones zo breed zijn. Anders had je het verschil niet gezien (nou ja, tuibstoeltje ook even wegfotoshoppen dan). ;)

@Junkie Rc: het was ook een hartstikke leuke dag.;)
Smaakt naar meer!
Nog even een plaat van de beroemde "Citroën C5" van Bym in Artwork fotosjop uitvoering :p

IMG_0638.jpg

-edit-
Bym en Bart in uiterste concentratie op de rijderstelling van de MACH

IMG_0648.jpg

-edit-
Nog even over rc-vliegen....

nee, dat doe ik maar niet :???: :roll: ;)
Kijk, dat zijn proffessionals (let op de spelling!). Mooie acties, onnozele mensen. De Top-3 beginnersfouten kwamen in ieder geval rijkelijk voorbij. :thumbsup:

Mijn 30cc even opengemaakt en wat denk je.... Geen zand, slijtage of wat dan ook te zien. De zuiger, cilinderwand en dome zijn stralend mooi schoon. Onderin de carter een dun filmpje olie-residu van de laatste keer rijden. Alleen de warmloper van de eerste twee rondjes rijden is duidelijk te zien boven de inlaatpoort en iets op de zuiger. Maar na 15 liter altijd rustig rijden :oops: geen ingesleten rand in de cilinder of diepe groeven op de zuiger (zelfs niet dat afgekartelde randje boven de zuigerveer). :yes: ;)

Wel een kilo klei tussen het vliegwiel en op het vliegwielhuis. Daarom resoneerde de boel zo lekker. :evil: En een bevestigingsgat van het vliegwielhuis afgebroken. :cry: Maar als het goed is, heb ik die nog wel ergens liggen.

baja5b_engine_overhaul1_0508.jpg

baja5b_engine_overhaul2_0508.jpg

baja5b_engine_overhaul3_0508.jpg

baja5b_engine_overhaul4_0508.jpg

baja5b_engine_overhaul5_0508.jpg

Bart ; dat laatste filmpje lijkt wel op de tamtech cup :D, alleen dan in de lucht,en een lol dat die gasten hebben;)

sleur; nou,nou , dat ziet er ook niet helemaal fris meer uit :o , maar hij heeft wel wat meer liters verstookt :cool:

Nou we het toch over vliegende dingen hebben hebben deze lieverd gered uit de klauwtjes van de kat van de buurman
th_49febb5b.jpg

Leuke filmpjes Bart, dat belooft wat voor morgenavond ;)

Net even de Baja ontgrast, wie heeft er een paard staan :D Ik heb nog wat gras liggen :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back