Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kappen met die shit mannen!! Ik lees me het leplazerus aan de heen en weer gestuurde pb's :mrgreen:

@Sime, feli met een heel mooie onroad, we hebben zo ook al een aardige hoeveelheid mannen met een bigscale onraod, tijd om eens samen een keer te knallen op een stukje asfalt :D

Zo en nu weer verder met plafond witten :D

@Sime, feli met een heel mooie onroad, we hebben zo ook al een aardige hoeveelheid mannen met een bigscale onraod, tijd om eens samen een keer te knallen op een stukje asfalt :D

Lijkt mij ook een heel goed plan. Ik ga van de week of zaterdag naar bigscale om de nodige electronische veiligheden aan te schaffen en dan gaan we ervoor.:yes::yes:

Kappen met die shit mannen!! Ik lees me het leplazerus aan de heen en weer gestuurde pb's :mrgreen:

Zo en nu weer verder met plafond witten :D
.idd schijnt nogal stoer te zijn een pb'je, dan ben je echt belangrijk :rolleyes::cool:

Laatst bewerkt:
Is er vanavond een BBQ op Hoogtij aanwezig, of niet? ;)

Hoeveel bevestiging wil je hebben :rolling:

Dat was het ook. ;)
Zondag kun je de schade weer in halen...
Bym en ik gaan zo even naar de MAKRO om wat boodschappen te doen om dan wat lekkers op de BBQ te kunnen gooien.
eetsmakelijk.gif

Strak plan!

Laten we dat als uitgangspunt houden, ieder zijn eigen etenswaren meenemen. Ik zorg dat er in ieder geval een BBQ staat met houtskool...
Straks toch wel even langs de makro om wat in stukken gesneden:
250px-Zwitserse_koe.jpg

op te halen.:p

tot later!;)

Ik overleg zo even met mijn inkoopcollega ;)

Als we allemaal specifiek komen om te BBQ-en : prima,maar neem dan ook zelf het een en ander aan eetwaren mee.

Ik had het idee om net als Sleurhutje vorige week een paar lekkere Bratwürsten te halen of een paar lekkere hamburgers of zoiets...geen uitgebreid BBQ menu.

Lijkt mij ook een heel goed plan. Ik ga van de week of zaterdag naar bigscale om de nodige electronische veiligheden aan te schaffen en dan gaan we ervoor.:yes::yes:
Heb eventueel nog een nog nooit gebruikte failsafe voor je liggen:confused::yes::yes: in HT dollars over te nemen

dit is er een gemaakt door de jongens van RCT Models in de Velserbroek met een potmetertje makellijk in te stellen
th_thuis033.jpg

En deze is van Ansman Racing moet je programmeren geloof ik
th_thuis034.jpg

dit is er een gemaakt door de jongens van RCT Models in de Velserbroek met een potmetertje makellijk in te stellen
th_thuis033.jpg

En deze is van Ansman Racing moet je programmeren geloof ik

th_thuis034.jpg

Sorry, ik was ff een fillumpie aan het kijken. Ik houd het maar ff bij de failsave die ik reeds heb. ;)

Kunnen we hoogtij niet even laten asfalteren? Kunnen we daar rijden met de goede kant van de FG's:rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back