Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet wie al dat vlees mee had genomen ,maar smaakte prima en merkte al gauw dat ik voor jan met de korte achternaam langs de supermarkt was geweest :)
was weer rete gezellig :thumbsup:

Zo was een spannende avond. Bijna iemand zijn auto gesloopt en weer een paar leuke kreten rijker.....:rolleyes:
@bart
Maak een accupakket nooit zonder ducktape! Is belangrijk. :D

@gladoor

Bedankt voor de frisdrank, het vlees, de sausjes en het eetgerei.

@bart

Bedankt voor de hittevoorziening, en de eetgelegenheid.

@snoeksel

Bedankt voor het gemarineerde vlees, complimenten aan Mvr Snoeksel, de stokjes waren erg lekker!

@Iedereen, bedankt voor de aanwezigheid, de tweede HTBBQ was een (geslaagd mag ik wel zeggen) feit!

@sime
"Hij doet het niet, hij doet het niet!" :rolling::rolling::rolling:

@Bart
Op zich kan het wel, zo aan elkaar solderen, we doen denk ik niet anders, mits de stevigheid van het pack niet enkelt daarop gebaseerd is, er moet duidelijk nog een teepje oid om heen ;)
Leermomentje, bijna duur maar gelukkig met een sisser afgelopen ;)

@fritsie

Weet je al wat van die pantystoffen cabine overtrek?

Morgen ff een periode van rust en onderhoud, moet geloof ik een FG onroad uit elkaar halen voor groot onderhoud en showroomshine, en mijn Baja moet ook een beetje aandacht krijgen, bekend probleempje met gas wat blijft hangen op dat kutstof palletje, ik denk dat ik een hele simpele modificatie weet te versieren waardoor hij niet meer blijft hangen, morgen maar even kijken of een gaatje boren de oplossing biedt.

Ik vond hem vanavond helemaal toppie, was erg gezellig!

@Gladoor en Snoeksel:

Het BBQvlees was erg lekker!

@Philliams:
idemdito voor het vaatje :proost:!

Er waren ook nog een lekkere salade en heerlijke stokbroodjes,sausjes! :thumbsup:(weet niet precies meer wie dat heeft gefixed?)

@Bym: prima BBQ cook akties! Goed bezig geweest!

@ de rest van de crew: Bedankt voor alweer een legendarische avond...:D
Het was weer supergezellig!

Het was weer gezellig jongens lekker gereden eindelijk van de MT af enop naar de 20%.Hier en daar nog wat bijstellen hij loopt als een dijker.
Phil bedankt voor de :proost: de rest voor het vlees ;) en de gezellige avond.Bart een paar kinderski,s eronder en je hebt een mini draagvleugel boot

Er waren ook nog een lekkere salade en heerlijke stokbroodjes,sausjes! :thumbsup:(weet niet precies meer wie dat heeft gefixed?)

Me ;) and Snoeksel nog meer brood :D Sausjes kwamen van Peter :thumbsup:

Verder had ik nog een kilo vlees in de auto liggen, ligt nu in de vriezer :lol: :rolleyes:

----EDIT----

Bijna op pagina 300 :wink:

Laatst bewerkt:
@Bart
Op zich kan het wel, zo aan elkaar solderen, we doen denk ik niet anders, mits de stevigheid van het pack niet enkelt daarop gebaseerd is, er moet duidelijk nog een teepje oid om heen ;)
Leermomentje, bijna duur maar gelukkig met een sisser afgelopen ;)

@Burp: bovenstaande ter lering en vermaak... :p ;)
Morgen gaat het humppack van de Savage uit elkaar en worden de celletjes netjes met soldeerlipjes aan elkaar gesoldeerd en van een stukje krimpkous voorzien....

want als "President" van de WOTclub, moet ik natuurlijk wel het goede voorbeeld geven. :???:
:lol:

Laatst bewerkt:
....Bart een paar kinderski,s eronder en je hebt een mini draagvleugel boot
:puppydogeyes:

Zo jammer dit...
Mijn Savage lag op nog geen tien meter van het Noordzeekanaal :shock:

o_DSC_0537.jpg

aanvaring-vleugel-8-10-7-012.jpg

Als ik die ski's eronder schroef heeft de Conexion straks te veel draagvleugelboot incidenten ...:oops: :oops:

:rolling:

Laatst bewerkt:
@gladoor

@snoeksel

Bedankt voor het gemarineerde vlees, complimenten aan Mvr Snoeksel, de stokjes waren erg lekker

@ Bym
Hallo, hier mevrouw Snoeksel, dank jullie wel voor de complimenten over de heerlijke marinade op de stokjes. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar het recept, zodat jullie het zelf kunnen maken dan geef ik deze wel uit mijn geheime kookboek. Groetjes mevrouw Snoeksel :):yes:

@ Bym
Hallo, hier mevrouw Snoeksel, dank jullie wel voor de complimenten over de heerlijke marinade op de stokjes. Mochten jullie nieuwsgierig zijn naar het recept, zodat jullie het zelf kunnen maken dan geef ik deze wel uit mijn geheime kookboek. Groetjes mevrouw Snoeksel :):yes:

Het kladblok ligt klaar in de aanslag!

Satéh maak ik zelf altijd met satéhmarinade van conimex, maar dit was ook erg lekker, en dit waren geen hamlapjes maar varkenshaas.....

Oh oh, wat is ie weer mans. Als je echt zo belangrijk bent waar was je dan vanavond???:confused:;)

Dat ik er hedenavond niet bij was heeft overigens helemaal niets met mannelijkheid te maken maar
meer met het rekening houden met de wensen van je partner :showass:

(ik drink overigens wel vrij veel melk,dus het credo "met melk meer mans " is mij op het lijf
geschreven )

melk.jpg

Ik ga pitten, ik ben er heel erg moe van geworden.

mzzzz.......:sleeping:

Je bent al moe zonder dat je een meter met die FG van je gereden hebt,dus
weet waar je aan begonnen bent :rolling:

Ikvalnietinslaap.jpg

Ik lees wel dat ik iets leuks gemist heb vanavond :?

@ Fritsie

Heb je nog wel gereden vanavond ?

Laatst bewerkt:
WTF!! :shock:

dat was dan wel erg "close to the edge" :???:
:roll:

:yes::yes:

Je gaurdian angel heeft meegekeken, want hij moest enkelt nog anderhalve meter omhoog het heuveltje over dan was het plons geweest, een wonder dat hij stil is blijven staan daar !

(nog 4 postings en dan ben ik ook lid van de club van 1000 :shock:)

Laatst bewerkt:
zo ,daar ben ik weer :cool:

was super, met dank aan iedereen die weer van alles geregeld hadden, 5 gangen menu's ,horeca afdeling enz :p

ik heb weer heerlijk veel gevlogen,en ook de cessna begin ik nu door te krijgen,en na steeds meer afstel werk samen met kevertje gaat het steeds beter,maar werd iets te donker

ook wolf was weer actief :D

al met al word het steeds gezelliger :yes:

IMG_0863.jpg

IMG_0864.jpg

IMG_0865.jpg

IMG_0869.jpg

na deze landing was het over met de FG :? het tandwiel dan ;)

IMG_0872.jpg

IMG_0870.jpg

IMG_0871.jpg

Bart sky high :cool:

IMG_0879.jpg

IMG_0883.jpg

IMG_0889.jpg

klote he :rolleyes:

IMG_0891.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back