BYM
Forum veteraan
Ik weet niet wie al dat vlees mee had genomen ,maar smaakte prima en merkte al gauw dat ik voor jan met de korte achternaam langs de supermarkt was geweest
was weer rete gezellig![]()
Zo was een spannende avond. Bijna iemand zijn auto gesloopt en weer een paar leuke kreten rijker.....![]()
@bart
Maak een accupakket nooit zonder ducktape! Is belangrijk.![]()
@gladoor
Bedankt voor de frisdrank, het vlees, de sausjes en het eetgerei.
@bart
Bedankt voor de hittevoorziening, en de eetgelegenheid.
@snoeksel
Bedankt voor het gemarineerde vlees, complimenten aan Mvr Snoeksel, de stokjes waren erg lekker!
@Iedereen, bedankt voor de aanwezigheid, de tweede HTBBQ was een (geslaagd mag ik wel zeggen) feit!
@sime
"Hij doet het niet, hij doet het niet!" :rolling::rolling::rolling:
@Bart
Op zich kan het wel, zo aan elkaar solderen, we doen denk ik niet anders, mits de stevigheid van het pack niet enkelt daarop gebaseerd is, er moet duidelijk nog een teepje oid om heen

Leermomentje, bijna duur maar gelukkig met een sisser afgelopen

@fritsie
Weet je al wat van die pantystoffen cabine overtrek?
Morgen ff een periode van rust en onderhoud, moet geloof ik een FG onroad uit elkaar halen voor groot onderhoud en showroomshine, en mijn Baja moet ook een beetje aandacht krijgen, bekend probleempje met gas wat blijft hangen op dat kutstof palletje, ik denk dat ik een hele simpele modificatie weet te versieren waardoor hij niet meer blijft hangen, morgen maar even kijken of een gaatje boren de oplossing biedt.
Ik vond hem vanavond helemaal toppie, was erg gezellig!