We kunnen ook bij Bart op het dak gaan staan :rolling:
als hij goed gekeurd wordt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als hij goed gekeurd wordt![]()
ik wil mn ez wel meenemen nar mn werk dan ben ik rond half 5 op hoogtij.
DEAL OR NO DEAL?????
ik hoor t wel effe
Teveel wind, maar zo eigenwijs als je bent heb ik later al gelezen dat het niet goed ging. :nooo: :?.woensdag is prima, dus de vliegers onder ons ; woensdag avond rond 19;30 op HT, ps; gaan er straks nog mensen naar ht ? , ik ga straks nog ff oefenen met de cessna
, philliams ; heb je de falcon al gekocht ?
![]()
Nee, dat geneuzel over PB'tjes is lekker nuttig.Met al dat ge-ouwevrouwvanlichtezeden over vliegen hier in een Offroaders topic, wordt het tijd voor een topic dat heet: "Air-roaders omgeving Zaandam e/o "![]()
![]()
Als Bart's busje afgekeurd wordt is het zelfs beter, kunnen we heb gewoon laten staan en onze spulletjes erin opbergen. Hoeven we dat niet elke week mee te slepen.als hij goed gekeurd wordt![]()
Eigenwijs hè, zoals al eerder gezegd. :? Ik kan je garanderen dat bij deze wind vliegen met een EZ ook spannend is (althans op de sim met windsnelheden tussen de 5 en 8m/s). Wind mee gaat alles lekker maar zodra je de bocht in gaat, wordt het wild tegensturen, snel corrigeren en spelen met het gas.hier afdeling vlieg'em der'in
daarstraks nog ff 2 vliegers gesloopt ,iets te veel wind,en toch doorzetten
maar goed ,dat houd in 10 minuutjes alles weer plakken en klaar
dus voor diegene die een beetje willen rondvliegen is de falcon (die gele) erug geschikt voor erbij en makkelijk te besturen,en als er iets breekt ,beetje lijm en de volgende dag kun je weer vliegen.
dus goedgekeurd door junkie en ht geschikt
de cessna is een stuk lastiger is 3-kanaals dus veel meer handelingen tegelijk plus dat hij erg snel vliegt dus corrigeren moet erg snel gebeuren
nu denk ik dat de easystar beter te handelen is omdat deze langzamer vliegt(zweeft ) en je meer tijd hebt om te handelen , toch sleur
ik ben benieuwd woensdag![]()
jep als je je portomonee maar mee neemt![]()
Alsof iemand dat nu al zou moeten weten... :?hoe is de wind woensdag ?
Alsof iemand dat nu al zou moeten weten... :?Windkracht 7 met windstoten tot 100km/u? 8O
Alsof iemand dat nu al zou moeten weten... :?Windkracht 7 met windstoten tot 100km/u? 8O
De pro-vliegers vliegen zelfs bij windkracht 8. Maar dan wel met 15cc en een echte kist, net met een piepschuim EasyStar.die gasten die pro vliegen weten exact welke windkracht er word verwacht
maar jij weet toch alles ,dus ook de windkracht![]()
![]()
heb voor woensdag wel een leuke cam gekocht kijken of we leuke beelden kunnen maken heb de flycamone2 gehaald niet zo duur dus weet ook niet echt wat ik ervan verwachten moet heb wel al wat filmpjes beken en foto's gezien ziet er opzich wel leuk uit maa het is ook maar een 1.3 megapixel cam maar ja als je zo hoog zit heb je daar niet zo'n last van denk ik.