Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
wie weet een mooi programma hoe je een filmpje die op ze kop gefilmd is goed kan zetten en hoe heb namelijk net met de cam gevlogen beelden vond ik niet denderend maar kan zijn dat ik m niet op de goede insteling had staan filmpje is 7 min en 220mb avi bestand wil m ook wat kleiner maken zodat ik m kan laten zien bij deze alvast bedankt stond trouwens wel erg veel wind dacht dat t windstil was:-0
Bij de FlyCam One 2 (zwarte) kun je met de nieuwste software (versie 3.x) het beeld omdraaien op de camera. Bij de blauw/paarse FlyCam One kan dat niet. Daar ga je extra software voor nodig hebben. Zelf gebruik ik van Magix Video 2008 DeLuxe omdat dat vele malen sneller werkt dan Pinnacle Studio 9/10. Als ik echte kwaliteit wil knippen en plakken (camcorder/HDTV) dan gebruik ik Adobe Première.

Komt goed schatje :rolling:

Bart eb ik hebben vandaag de bestelling geplaatst op thuisbasis Heemskerk, de Hobao (Graupner) Hyper GPX4 is een feit.

Komt een (Serpent?) 2,11cc nitromotor op.
Meteen wat hop-ups erbij gedaan, bling moet wel bling natuurlijk :

En nog een alu bevestigingsbrug, maar die staat er weer niet op :confused:
Tevens een alu servosaver.

Mooi man!!! Thanks.

Dus dat word je nieuwe trots voor de onroad.;) Ik ben benieuwd hoe het gaat rijden op de parkeerplaats of op de MACH. Zal vast opschieten.:p Van harte gefeli!!:D

Ik ga tukken

mzzl

Mooi man!!! Thanks.

Dus dat word je nieuwe trots voor de onroad.;) Ik ben benieuwd hoe het gaat rijden op de parkeerplaats of op de MACH. Zal vast opschieten.:p Van harte gefeli!!:D

Ik ga tukken

mzzl

Ohw dit is een rete snel karretje, wordt gezegd dat hij sneller gaat dan 100km/h, echter MACH-only, dit wordt er niet een voor op de parkeerplaats ........

Ik wil voorstellen morgenavond met de bigscale-onroad Beverwijk onveilig te maken, wie heeft er zin om ook heen te gaan?
Uurtje of 8 bij de Makro ofzo?

Bij de FlyCam One 2 (zwarte) kun je met de nieuwste software (versie 3.x) het beeld omdraaien op de camera. Bij de blauw/paarse FlyCam One kan dat niet. Daar ga je extra software voor nodig hebben. Zelf gebruik ik van Magix Video 2008 DeLuxe omdat dat vele malen sneller werkt dan Pinnacle Studio 9/10. Als ik echte kwaliteit wil knippen en plakken (camcorder/HDTV) dan gebruik ik Adobe Première.
Als je wil mag je me dat wel effe uitleggen hoe dat werkt met dat cameratje heb de nieuwste versie bij mij duurt dat altijd effe voordat ik weet hoe t een beetje werkt.

Hier de handleiding in het Nederlands ;) En hier over de upgrade en tevens hoe je met een extra kanaal op je zender en een ontvangerschakelaar foto's op commando kunt maken.
Ja die handleiding had ik gevonden maar kan nergens uit opmaken hoe ik t beeld gelijk op de camera goed kan zetten en heb ook iets van een kabeltje gevonden wat in de markt is die rechtstreeks van je camera naar je ontvanger kan voor t fotograferen op comando ik neem woensdag mn laptop mee kunnen we gelijk t beeldmateriaal bekijken

hey siemme , als je de volgende keer weer vliegt met camera ,zorg ik wel voor de juiste belichting :lol:

wat je allemaal kwijt kan in zo'n kleine ruimte ;)

IMG_0944.jpg

IMG_0946.jpg

IMG_0940.jpg

Ik wil voorstellen morgenavond met de bigscale-onroad Beverwijk onveilig te maken, wie heeft er zin om ook heen te gaan?
Uurtje of 8 bij de Makro ofzo?
En waar wilde je gaan rijden dan? Op het parkeerterrein van de Makro (bij de distributie-/emballageingang) is het na 17:00 uur altijd leeg. Of daar tegenover op het grote parkeerterrein (P2) van de Bazaar? Dat hek wordt na 18:00 uur gesloten en dan kun je alleen door een klein hekje erop, helaas zit in het hokje bij het hek semi-permanente bewaking. Misschien dat ik even kom met de Nitro RS4.

hey siemme , als je de volgende keer weer vliegt met camera ,zorg ik wel voor de juiste belichting :lol:

wat je allemaal kwijt kan in zo'n kleine ruimte ;)

IMG_0944.jpg

IMG_0946.jpg

IMG_0940.jpg

ziet er goed uit enkelt nog een intrekbaar landingsgestel en straalaandrijving dan gaat ie wel de lucht in :-)

En waar wilde je gaan rijden dan? Op het parkeerterrein van de Makro (bij de distributie-/emballageingang) is het na 17:00 uur altijd leeg. Of daar tegenover op het grote parkeerterrein (P2) van de Bazaar? Dat hek wordt na 18:00 uur gesloten en dan kun je alleen door een klein hekje erop, helaas zit in het hokje bij het hek semi-permanente bewaking. Misschien dat ik even kom met de Nitro RS4.

Bij de zwarte markt, paralel aan de paralelweg, schuin tegenover de makro dus.
Ik zal even een googleaardeplaatje erbij doen.

Hier dus :

http://members.lycos.nl/bymforum/overigen/zwartemarkt1.jpg

En ik ben daar afgelopen week meerdere malen geweest, volgens mij kunnen we op dat rode streepje van mij wel rijden hoor :confused:

"tolpoortje" is in ieder geval geopend voor zover ik kon zien.....
Overdag staat het nog wel eens open vanwege parkeerders voor die chinese tent. Maar als ik aan het eind van de dag erlangs rij, is het hek meestal netjes dicht en staan er zelfs één of twee auto's voor. En ik vrees dat je door de bewaking weggestuurd gaat worden, dat zijn best lutsers die in hun pakje denken dat ze heel wat zijn. :?

358vukz.jpg

-edit-
En op die oranje stroken liggen van die fijne betonnen "broodjes"... :?

Overdag staat het nog wel eens open vanwege parkeerders voor die chinese tent. Maar als ik aan het eind van de dag erlangs rij, is het hek meestal netjes dicht en staan er zelfs één of twee auto's voor. En ik vrees dat je door de bewaking weggestuurd gaat worden, dat zijn best lutsers die in hun pakje denken dat ze heel wat zijn. :?

358vukz.jpg

-edit-

De ingang die ik bedoel zit hélemaal aan de andere kant, waardoor je er gewoon op kunt.
Dat rode rechthoekige vlak wat ik aanwees is best goed te doen volgens mij, aardig breed in ieder geval om in ieder geval voor beginnend onroaders (al dan niet bigscale) niet bang te hoeven zijn voor stoepranden.

Ik ga er morgen in ieder geval heen met de bigscale, en ga wel kijken of het te doen is :)
Anders is Zwaag een uitwijkmogelijkheid, maar dat is weer ff stukkie rijden :rolleyes:

358vukz.jpg

-edit-

Ja idd dat zijn van die afgekeurde politie agenten:D

Ik probeer daar rond een uur of 8 te zijn :)

Kleine aanvulling, toen ik er vanmorgen om 6 uur langsreed was de poort die ik bedoelde gewoon open :)
Toen ik er net om 08:05u langs fietste 8O waren de kleine entreehekjes wel open. Maar er stond ook al zo'n Jodukus Kwak van de bewaking met zijn busje met blafbeesten er in een beetje interessant te doen met de schoonmaakploeg. :?

Als het goed is komen vandaag mijn ESC voor de EZ en wat Deans-plugjes binnen. Kan de EZ ook weer fladderen. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back