Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
.ha,ha, nu hoor ik je vrouw spreken :eek:, gisteravond ging je nog een ez kopen :roll:, koop nou maar een ez ,heb je veel meer plezier van ,en zet je die gele kist op marktplaats ;) ps ; kevertje ,ziet er goed uit die orange dude :cool:

EZ kopen is voor mij geen optie, ik wil namelijk nog langer leven dan vandaag :rolleyes: Zo'n EZ valt thuis (lees bij moeders de vrouw) 'nog' niet te verantwoorden :wink:
Ik hoop in de loop van de dag even langs Quartel te gaan om een nieuw motortje te halen :yes: zodat ik binnenkort weer vliegklaar ben.
p.s. Woensdagavond is ook geen optie voor mij, vrienden krijgen dan hun huis dus daar gaan we even kijken :D :celebrate: Donderdag komt dus ook voor mij beter uit.

Laatst bewerkt:
.anders spreken we met zijn alle woensdagavond af ,wielen of vleugels ,allemaal leuk;)
Ik weet het nog niet of ik woensdagavond kom. 8O Als het goed is komt mijn feauteau-toestel vandaag binnen. Dan dus vanavond druk knutselen om hem "in de cockpit" of onder de vleugel tegen de zijkant te monteren voor resp. filmen van achtervolgingen en mooie shots vanuit de lucht (vanaf de zijkant is wat stabieler voor foto's). :yes:

Vrijdagavond in ieder geval weer want dat is nu mijn vaste avond (in plaats van zondagmiddag). Het is nu eenmaal seizoensgebonden. :lol:

Sinds kobus met zijn gezicht op tv is geweest en dat ie nu een bekende nederlander is zijn wij zeker te min voor hem? :mrgreen: ;)

Heb hem al een tijd niet gezien of gehoord :rolleyes:

Geen tijd denk ik ;) Wat wil je als je daar iedere week in je werkkloffie in de studio moet zitten :( :rolling:

Sinds kobus met zijn gezicht op tv is geweest en dat ie nu een bekende nederlander is zijn wij zeker te min voor hem? :mrgreen: ;)

Heb hem al een tijd niet gezien of gehoord :rolleyes:

Nou nou , dat valt wel mee hoor , ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom :lol: ;)

Ik heb het gewoon redelijk druk gehad en voor de rest weinig te vertellen , nu ben ik even thuis omdat wij vannacht gewerkt hebben :mad:

@, sleur , wij zitten daar eigenlijk alleen maar om het programma te vullen en de dingen die wij zeggen of doen worden er heel veel uitgeknipt :rolleyes:
de reden zal ongtwijfeld met het tijdstip van uitzenden te maken hebben ;) Volgende week maandag is de laatste opname en dan zit het er gelukkig op (als het goed is) ;) :D

Ik vrees dat ik mezelf naar huis toerijdt vanavond, en mezelf in mijn luie stoel parkeer en daar niet meer uit rijdt ;)

Ik ook, net even naar Quartel geweest om een nieuwe motor met 2 nieuwe propjes te scoren......
kosten € 13,50 :thumbsup: I LOVE MODELVLIEGEN :yes: :zon:

Stomme fransozen ook. Is mijn fototoestelletje lekker op reis per vliegtuig van Chilly (Frankrijk) naar Massy (ook Frankrijk) en is dus alvast ingevlogen. ;) Vanaf Massy (=Parijs) per autootje verder. Nu staat de coureur ergens in België vast en heeft afbericht dat hij vandaag niet meer in Beverwijk komt. :evil: :cry: :sniper: Lekker dan, komt die prutser morgen pas. Het gaat toch rap achteruit met de huidige maatschappij. :D

Ik vrees dat ik mezelf naar huis toerijdt vanavond, en mezelf in mijn luie stoel parkeer en daar niet meer uit rijdt ;)

Dat helaas niet,maar er zullen een aantal uren in mijn kantoor doorgebracht worden..:pc:..helaas geen tijd om iets aan de RC-hobby te gaan doen vanavond. :???:

Stomme fransozen ook. Is mijn fototoestelletje lekker op reis per vliegtuig van Chilly (Frankrijk) naar Massy (ook Frankrijk) en is dus alvast ingevlogen. ;) Vanaf Massy (=Parijs) per autootje verder. Nu staat de coureur ergens in België vast en heeft afbericht dat hij vandaag niet meer in Beverwijk komt. :evil: :cry: :sniper: Lekker dan, komt die prutser morgen pas. Het gaat toch rap achteruit met de huidige maatschappij. :D

Had even gemeld waar die vandaan moest komen, had ik hem voor je opgepikt, ik moet hier (Marigny) even langs, dat stukkie had ik wel omgereden. :rolleyes:

Yep heb mezelf ook naar huis gereden en zit nu ook thuis even wachten op een bezoekje maar ben bang dat het vanavond niet rijde wordt met de onroad bigscale,s

grasrollen.jpg

@Ferry:

Is het nog gelukt om graszoden te bestellen?

@Sleurhutje:

wanneer zou jij die "aardbolstoffering" geregeld willen hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back