F
Fritsie
Guest
.anders spreken we met zijn alle woensdagavond af ,wielen of vleugels ,allemaal leuk![]()
woensdag is voor mij geen optie, helaas.
Donderdag wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.anders spreken we met zijn alle woensdagavond af ,wielen of vleugels ,allemaal leuk![]()
.ha,ha, nu hoor ik je vrouw spreken, gisteravond ging je nog een ez kopen :roll:, koop nou maar een ez ,heb je veel meer plezier van ,en zet je die gele kist op marktplaats
ps ; kevertje ,ziet er goed uit die orange dude
![]()
Ik weet het nog niet of ik woensdagavond kom. 8O Als het goed is komt mijn feauteau-toestel vandaag binnen. Dan dus vanavond druk knutselen om hem "in de cockpit" of onder de vleugel tegen de zijkant te monteren voor resp. filmen van achtervolgingen en mooie shots vanuit de lucht (vanaf de zijkant is wat stabieler voor foto's)..anders spreken we met zijn alle woensdagavond af ,wielen of vleugels ,allemaal leuk![]()
Tsja, en hij is ook zo spraakzaam op TV. De keren dat ik heb gekeken, heeft-ie niets gezegd (of gedaan). 8OGeen tijd denk ikWat wil je als je daar iedere week in je werkkloffie in de studio moet zitten
:rolling:
Sinds kobus met zijn gezicht op tv is geweest en dat ie nu een bekende nederlander is zijn wij zeker te min voor hem?![]()
Heb hem al een tijd niet gezien of gehoord![]()
Da's mooi, kun je eindelijk weer een shaggie opsteken.Volgende week maandag is de laatste opname en dan zit het er gelukkig op (als het goed is)![]()
![]()
Gaan we nog rijden vanavond?
Da's mooi, kun je eindelijk weer een shaggie opsteken.8O :lol:
Ik vrees dat ik mezelf naar huis toerijdt vanavond, en mezelf in mijn luie stoel parkeer en daar niet meer uit rijdt![]()
Ik vrees dat ik mezelf naar huis toerijdt vanavond, en mezelf in mijn luie stoel parkeer en daar niet meer uit rijdt![]()
Ik ook, net even naar Quartel geweest om een nieuwe motor met 2 nieuwe propjes te scoren......
kosten € 13,50I LOVE MODELVLIEGEN
:zon:
Stomme fransozen ook. Is mijn fototoestelletje lekker op reis per vliegtuig van Chilly (Frankrijk) naar Massy (ook Frankrijk) en is dus alvast ingevlogen.Vanaf Massy (=Parijs) per autootje verder. Nu staat de coureur ergens in België vast en heeft afbericht dat hij vandaag niet meer in Beverwijk komt. :evil: :cry: :sniper: Lekker dan, komt die prutser morgen pas. Het gaat toch rap achteruit met de huidige maatschappij.
![]()
Yep heb mezelf ook naar huis gereden en zit nu ook thuis even wachten op een bezoekje maar ben bang dat het vanavond niet rijde wordt met de onroad bigscale,sIk vrees dat ik mezelf naar huis toerijdt vanavond, en mezelf in mijn luie stoel parkeer en daar niet meer uit rijdt![]()