marcelsiggery
Forum veteraan
Accu's zijn bijna vol,ben er rond 19.30 uur 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb geen idee bart??? Zal het boekje er dan maar eens op naslaan.
stanleyuppydogeyes:
![]()
![]()
uppydogeyes:
Hornie en ranzijn heeft het niet echt liggen, ze krijgen het aangeleverd op bestelling.
p.s. vergis je niet in het gewicht 8-O
Bij Horniebach kun je ook terecht en als alternatief Ranzijn
(Even bij de info balie vragen,of even optelefoneren)
snap het helemaal marcel, thanks
![]()
ff nagelopen en het werkt.!!!!!!
als de zender uitvalt, gaat het gas dicht, en gaat ie vol in de rem:robot:
perfect!!!!!
@Ferry:
Dan zou ik Peter en Co Min even bellen.![]()
"vers van de pers' is altijd beter en ze kunnen ook bezorgt worden....
Ze rijden op de terugweg op vrijdag langs de Zaan,via de Provinciale Weg richting Limmen.
Zal ze morgenochten even een belletje geven, thx voor de tips Bart![]()
Even voor de NIET-Spektrum vliegers, welke frequentie vliegen jullie mee?
Zou beetje lullig zijn als je elkaars spulletje naar beneden haalt.
Of liever gezegd, als ik mijn brandstof kistje naar beneden laat halen omdat iemand zijn zender aanzet en kijkt of z'n hoogteroer nog verder naar beneden kan
(kijken of het kan, starten vanuit de handen EZ's opzij douwen of inhalen in de buitenbocht :rolling: ))
@Junkie, redelijk mooie landing dat laatste filmpje![]()
Zoals gezegd moeten we ook vanaf de grond gaan filmen. Helemaal als jouw nitro-ding zo'n EZ tot losse piepschuim balletjes transformeert. 8O :lol:(kijken of het kan, starten vanuit de handen EZ's opzij douwen of inhalen in de buitenbocht :rolling: ))
Je kunt via de fietsbrug (die grote wittedus van gisteravond nog het mooie polderlandschap vastgelegd en wat rijdende auto's gefilmd.
De wind is duidelijk hoorbaar
En sleur ,er is duidelijk een brede sloot zichtbaar, ik geef het maar ff aan want je zei dat je wat verder die kant op wou vliegen ,en het niet zo erg is als hij daar neerstort ,maar moet je wel even omrijden via nauerna ,en dan nog een wandeling maken![]()
morgen avond ga ik weer ff vliegeren![]()
Tja ,ik ben inmiddels al weer pro
maak je om mij niet druk ,ik heb nu de t6ex 2,4 ghz, no problemo
Nitro ,natuurlijk wel gaaf ,maar als het net zo als die nitro auto's gaat ,hoeft het van mij niet :nooo: , voorlopig plug and play ,junkie go's electro
Maar voorop gesteld ,top dat je ook gaat vliegen![]()
Zoals gezegd moeten we ook vanaf de grond gaan filmen. Helemaal als jouw nitro-ding zo'n EZ tot losse piepschuim balletjes transformeert. 8O :lol:
Je kunt via de fietsbrug (die grote witte) redelijk eenvoudig aan de andere kant komen. Ik ben wat uitgekeken op het "kleine" stukje waar we nu vliegen dus ik ga mijn vleugels uitspreiden en mijn grenzen verleggen naar verderop aan de andere kant van de weg. Voor dat ik dat ga doen, is het wel interessant om een range check te doen en te kijken hoe ver de zender goed werkt. Kan mooi op de dijk, de een gaat met wat vliegtuigen aan het ene eind staan en de ander rijdt met de zenders (in de auto want het is een best eind lopen) naar de andere kant van de asfaltstrook en kijkt hoe ver alles nog goed werkt. Lijkt mij een strak iets, neemt een hoop twijfels weg.
![]()
Los van het hobbelig rijden, loopt de gemiddelde vliegtuigmotor zonder luchtfilter. Dat ga je niet willen in zo'n grote zandbak. Mede om die reden neem bij de volgende stap ook weer een elektrisch modelletje.Dat ik _weer_ ga vliegen.
En ik weet nog helemaal niet of dat op Hoogtij zal zijn hoor, als starten niet anders kan dan rijdend dan ga ik niet op hoogtij vliegen, te hobbelig ......
Even voor de NIET-Spektrum vliegers, welke frequentie vliegen jullie mee?
Zou beetje lullig zijn als je elkaars spulletje naar beneden haalt.
Of liever gezegd, als ik mijn brandstof kistje naar beneden laat halen omdat iemand zijn zender aanzet en kijkt of z'n hoogteroer nog verder naar beneden kan![]()
Misschien tijd voor een frequentiebordje voor vliegclub HOOGTIJ?
![]()