Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Was zeker weer even leuk , het was een tijd geleden (veel te lang)
De baja had er geen zin in , die wou niet starten (geen vonk) ik moet hier toch maar een nieuwe stopknop voor kopen en even wat aandacht aan besteden ! nu had ik hem achterin gedaan en er niet meer aan gedacht dat het de vorige keer al niet helemaal lekker zat !

hopelijk kom ik hier van de week aan toe , zodat ik komend weekend nog een keer naar zaandam kan :p

Weer erg gezellig daar op ht, koffie , vliegers/baja/sav ,all in the mix, zoals het hoort
weer wat gefilmd in de lucht ,maar er was weer een pittig windje ,dus schokvrije beelden zijn schaars .:), maar daar heeft sleur weer een oplossing voor ,gewoon foto's maken in de lucht :D.
ik hoop dat hij er wat leuks van knipt en plakt ,hij heeft nl ook mijn sd kaartje op zijn laptop uitgelezen .
uiteraard weer een mooie vanglanding van junkie, maar dit keer ving ik een ander toestel :lol:.
hier nog wat pic's met als mooiste foto "the wheely" :cool:

IMG_1078.jpg

IMG_1079.jpg

IMG_1083.jpg

IMG_1085.jpg

IMG_1086.jpg

IMG_1087.jpg

IMG_1093.jpg

IMG_1091.jpg

IMG_1076.jpg

IMG_1077.jpg

IMG_1094.jpg

Bart stond iets vast :eek:

Ik denk wel dat de camera een succes is. Maakt mooie filmpjes met een goede kwaliteit zonder gehaper en gesputter. Het is natuurlijk al snel beter dan 320x240 bij 15fps. Nu dus 640x480 bij 25fps met geluid. Als pitcher heb ik mijn roeping gemist maar de ontknopping komt aan het einde bij de catcher. Wat een lieverd is het toch. 8O :showass:

En de hippe photoshoots vanuit de EZ.

Ons offroad-baantje:
aeropic_080521_hoogtij_offroaders_track.jpg

Het Noordzeekanaal (met draagvleugelboot) en het Westelijk Havengebied:
aeropic_080521_adam_west_haven.jpg

Een blik op Westzaan en HoogTij:
aeropic_080521_westzaan_hoogtij.jpg

En een mooie zonsondergang:
aeropic_080521_sunset.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Kogellager aan stront gereden dwars door de voorkant van het diff huis.Kogellager vervangen diff huis vervangen en rijden maar weer :).
Van de rest was weer gezellig lekkere koffie en slap geouwehoer

Was weer een eazycatch :cool: kan er maar 1 de knapste zijn :lol:
trouwens een nitro blok hoef je er niet in te stoppen ,zo klinkt je electro motor al ;)
beeld ziet er goed uit ,zelfs iets te scherp als ik zo dicht in beeld kom :)
en ook mooie foto's maakt de cam .
volgende keer met wat minder wind elkaar is proberen te filmen in de lucht ,was nu onmogelijk :(

welterusten allen

Was weer erg gezellig vanavond zie ik :yes:

@opmerking Easystar rolroeren maken.
Enig idee hoe dat te realiseren dan?

Volgens mij is dat vleugeltje niet dik genoeg om dat allemaal in weg te werken ?

Was weer erg gezellig vanavond zie ik :yes:

@opmerking Easystar rolroeren maken.
Enig idee hoe dat te realiseren dan?

Volgens mij is dat vleugeltje niet dik genoeg om dat allemaal in weg te werken ?
Gewoon even hier lezen. En als je behoefte hebt aan meer modificaties, lees dan even hier of hier. Zoveel mods zie ik je nog niet op een (dure) benzinekist maken. :nooo: Wel in/op/aan een piepschuim ding van 60 euro (los van de nodige elektronica).

Past heus wel. :yes:

2.jpg
1.jpg

Foto's zien er erg mooi uit Sleur, ook het filmpje was erg leuk op het einde :p

@ Junkie & Sleur: gaan jullie nog naar de CanalPride ;)
PROGAYDEF_LOGO.jpg

Morgen vliegen ga ik niet redden :nooo:, ik heb zo weinig tijd vrij gemaakt/gekregen dat ik niet aan de WD ben toegekomen :nooo: Ik heb alleen nog maar de romp kunnen verstevigen. Morgen motortje erin, boel mooi afwerken (lees ducktapen :wink:) en hopenlijk is hij dan voor de volgende vliegdag klaar, wanneer is dat weer.

Als iemand een rolroermodificatie wil uitvoeren, ik heb nog een heleboel van die kleine servo's liggen (towerpro) voor weinig (heel weinig) perfect voor dit soort mods.

Beetje mixen met richtingroer en klaar is Klara. Ook mooi als air brake (beide rolroeren omhoog) of als flaps (rolroeren beide naar beneden) Kan je allemaal keurig instellen op je zender mits je niet de standaard zender gebruikt maar een mx-12 of beter, meerdere kanalen dus.

Filmpje was leuk, alleen wel erg geschrokken op het einde :D

Nog wat meer plaatjes. :thumbsup:

Windmolens bij Amsterdam Westpoort:
aeropic_080521_adam_westpoort.jpg

Modelautootjes:
aeropic_080521_minicars_westzaan.jpg

Zijkanaal en Nauerna, op de achtergrond Corus:
aeropic_080521_nauerna_corus.jpg

Noordzeekanaal en daarachter Spaarnwoude:
aeropic_080521_noordzeekanaal_spaarnwoude.jpg

@Sleur en Junkie :
545.gif

Ik wist niet dat de EZ zo'n "verbroederende" invloed kon hebben...
373.gif

;)

Die Fuji maakt zeer behoorlijke plaatjes/fimpjes en helemaal als je weet dat de camera nog geen 100 euro kost! :shock:

tja ,ik kan er ook niets aan doen dat ik gelijk gezoend word,als ik een ez vang :shock:, maar was natuurlijk weer een mooie vang landing :cool: . burp; als je voor mij nog 2 servo's overhebt ,graag ;), ben binnenkort wel aan rollende roeren toe :cool:

Ziet er weer prachtig uit allemaal, effe een :morning: om een beetje wakker te worden en m`n kater onder controle te krijgen (stappen met de collega`s, altijd leuk:celebrate:), en dan eens rustig alles gaan bekijken en lekker frobelen.

(schrijf me bij deze ook vast in voor 2 servootjes Burp ;))

Uitgestorven hier.... :?

Ga ik even gezellig een bakkie doen in Heemskerkerstadwijk, kun je daar ook al niet meer ongemerkt komen omdat er weer zo'n HoogTij-er zit (President of the WOTC). 8O ;) Tijdens de koffieklets nog even een extra LiPo voor de EZ besteld zodat we kunnen doorvliegen als er een keer wat meer wind staat, kan de andere accu weer even opladen.

Vanavond maar eens de Bajaarde en Ravage onder handen nemen voor resp. een nieuwe carburateur en een eenrichtingslagertje. :yes: Kan ik ze morgenavond even testen en dan opbergen tot de 14e. 8O :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back