Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fritsie & familie: gefeliciteerd :yes: :new-bday::music:

Vanavond ben ik er niet, zijn er zaterdagavond of zondagavond nog mensen op HT?

Ik heb nog steeds een stukje aluminium liggen van jou :rolleyes::rolling:

(Had jij voor de hyper-crew nog twee stukjes alu weten te regelen? Ik hoor namenlijk dat er nog een derde stukje benodigd is ;) )

Ik zit al voor ik nog maar een meter gevlogen :rolleyes: al tussen de diverse Edge`s en Extra`s te snuffelen, kreeg net ook nog een vuile blik van m`n Savage die zich zwaar gedumpt voelt :confused:
Ik heb vanmiddag de Calmato 1600 mogen aanschouwen en de bespanning is inder prut. Dus geen Calmato voor sleur. :nooo: Bij Hangar 9 hebben ze ook mooie modelletjes. ;) Zijn wel wat prijzig maar heel veel vliegers zijn vol lof over dit merk.

483.gif

@Fritsie: van harte gefeliciteerd met Kevin!:new-bday: :banana: :proost:

voor de jarigen/aanhang ,gefelici ;) ,ik ben ook rond 19;30 op hoogtijd . sleur ; wat ben ik toch een na aper :lol:, toch moet ik eerlijk zegen dat mijn neef ,die ook een zwever heeft al over de EZ sprak,voordat jij er over begon ,maar je gaf me wel het laatste zetje om er 1 te kopen ;) de cessna was nog iets te moeilijk om mee te beginnen :puppydogeyes: , tot straks :bye:

Met de DX3.0 is alles goed,heb ff lekker GEKNALT.

Laat mij vanavond even weten of het probleem met het bereik van de DX3.0
opgelost is Dre ;)

@ Het is helemaal okidoki Marcelsiggery,wil het geval dat er een Hele boel TOPLESS meiden

+ jonge moedertjes waren dus van rijden kwam weinig (heb lekker gebabbeld met de

GIRLS!!!!!!) gr.Dr.Dre.

was iets te winderig op ht ,dus de baja even uitgelaten,startte vrij snel .
maar toen ik de motor uitzette hoorde ik klak en de trekstarter stond vast ,even open maken en bleek een steentje de trekstarter gesloopt te hebben :mad:
dus later op de avond de baja zelf maar een gooi gegeven ,dit had ik echter niet moeten doen ,want een paar keer 15 kilo weggooien is niet lekker voor de onder rug ,die is bij deze ff naar de klote :mad:,en kan amper opstaan :nooo:.
dus was een slecht idee om de baja mee te nemen ,heb er ook maar 10 minuten mee gereden ,gaat gelijk weer terug in de hoek waar die lag :rolleyes:,en blijf,.
sleur heeft nog wel bewijs van de stomme actie ;)

Over stomme acties gesproken... 8O :rolling: :oops:

junkie_rc_tsja.jpg

En een dikke hoax met de Multiplex Fox. Junkie weet hem zelfs zonder elektronica goed te besturen. :?

fox-080523_demo_without_rc.jpg

Ondanks de harde wind zijn er van de leipo's die toch proberen te vliegen. Dat ging redelijk tot het moment de wind in een bocht onder een vleugel sloeg en de EZ stuurloos naar beneden tolde (vertikale spin). Vol met de neus de gron in geboord. Resultaat: Een havikneus en een afgebroken motor op de EZ en een gebroken SD-Card in de camera. :evil:

easy-080523_crashed_very_hard1.jpg

easy-080523_crashed_very_hard2.jpg

Filmpje is onderweg....

Laatst bewerkt:
Ik moest maar is wat minder voor jouw camera gaan staan :)
Ik ga je uitvergroot boven mijn bed hangen. Vrouwlief komt toch vannacht stomdronken thuis, die ziet dat toch niet (of wel... :?). ;)

Hier dan nog zo'n onnozele maar wel milieu-vriendelijke actie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Scheelt wel benzine zo, je hoeft niet te starten, je hoeft je accu niet op te laden, ik zie enkelt voordelen :rolling:

Ik heb hier een foto, kijken wie er wat van kan maken en mij meer kan vertellen over de inhoud ervan :

hmmm.jpg

was iets te winderig op ht ,dus de baja even uitgelaten,startte vrij snel .
maar toen ik de motor uitzette hoorde ik klak en de trekstarter stond vast ,even open maken en bleek een steentje de trekstarter gesloopt te hebben :mad:
dus later op de avond de baja zelf maar een gooi gegeven ,dit had ik echter niet moeten doen ,want een paar keer 15 kilo weggooien is niet lekker voor de onder rug ,die is bij deze ff naar de klote :mad:,en kan amper opstaan :nooo:.
dus was een slecht idee om de baja mee te nemen ,heb er ook maar 10 minuten mee gereden ,gaat gelijk weer terug in de hoek waar die lag :rolleyes:,en blijf,.
sleur heeft nog wel bewijs van de stomme actie ;)

je moet ook niet respectloos om gaan met je materiaal ;)

Scheelt wel benzine zo, je hoeft niet te starten, je hoeft je accu niet op te laden, ik zie enkelt voordelen :rolling:

Ik heb hier een foto, kijken wie er wat van kan maken en mij meer kan vertellen over de inhoud ervan :

hmmm.jpg

ga je er zelf in vliegen BYM ? :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back