Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, was weer even leuk , achter elkaar aan jagen :cool: toch , fritsie ??

een beetje jammer dat phil niet meer mee kon doen , door servo problemen :(
volgende keer beter , ik moet zelf deze week achter pakkingen aan, want hij trekt toch ergens valse lucht bij de carb. iig. voor de 14e ;)

@ Boes , beterschap !

@ Boes: Beterschap :yes:

@ Junkie & Sleurhutje: Nog geen EZ want de WD heeft het overleefd. Ik heb toch wel 1 minuut gevlogen toen ik besloot om de WD aan de grond te zetten, er stond echt iets teveel wind.

Verder is een dagje vliegen goedkoper dan 10 minuten met de Baja rijden :( Mijn gas/tremservo is doorgefikt :confused::rolleyes: Dus v/d week maar even een nieuwe bestellen.
Verder was het aardig rustig op HT, Fritsie kobus en ik..... :puppydogeyes: De rest kwam niet opdagen, maar toch was het erg gezellig :yes: :thumbsup:

@ Junkie & Sleurhutje: Nog geen EZ want de WD heeft het overleefd. Ik heb toch wel 1 minuut gevlogen toen ik besloot om de WD aan de grond te zetten, er stond echt iets teveel wind.

Verder is een dagje vliegen goedkoper dan 10 minuten met de Baja rijden :( Mijn gas/tremservo is doorgefikt :confused::rolleyes: Dus v/d week maar even een nieuwe bestellen.
Tsja, voor het geld van een knappe servo heb je ook een Easy Star kit... (met clubkorting helemaal interessant :yes:)

Zekers ,alleen een beetje jammer dat je niet tegen je verlies kan :rolling:;)
@Kobus: Nog een geluk dat-ie je niet voor je enkels heeft gereden. :rolling: ;)

ergens deze week maar even gaan rijden. Spulletjes gereed maken voor de 14e
Posted via Mobile Device

cn450r_klein.jpg

Het is nu 06.00 uur en over een kwartiertje stap ik samen met MAX in de auto om nog een paar bundels asfaltnagels te gaan schieten.;)
roofing_nails.jpg

Werk ze!

Laatst bewerkt:
@ Boes: Beterschap :yes:

Verder was het aardig rustig op HT, Fritsie kobus en ik..... :puppydogeyes: De rest kwam niet opdagen, maar toch was het erg gezellig :yes: :thumbsup:
.watje, maar 1 minuut gevlogen ,je bedoeld dus 1 minuut oncontroleerbaar meegenomen door de wind :rolleyes: ;). tja zonde van je servo,weer een easy kit armer :( , moet je nu die wind zien ,dat word voorlopig niets met fladderen :nooo: werkse allemaal :)

Jongens, het leven bestaat uit meer dan alleen maar fladderen hoor. Vergeet niet waar je vandaan komt :D

Over twee weken met zijn allen weer ouderwets knallen met de nitro bakjes, en uiteraard de Baja's. Tussendoor een hapje en drankje, beetje ouwenelen etc, etc.

Jongens, het leven bestaat uit meer dan alleen maar fladderen hoor. Vergeet niet waar je vandaan komt :D

Over twee weken met zijn allen weer ouderwets knallen met de nitro bakjes, en uiteraard de Baja's. Tussendoor een hapje en drankje, beetje ouwenelen etc, etc.
En luchtfoto's en -filmpjes... :thumbsup: :p Er zijn toch weinig auto-clubs die ook "gewoon" bij bijna elk samenkomen foto's en filmpjes vanuit de lucht hebben. :lol: Wij uiteraard als Offroaders wel. :yes:

Ik kom van ver (beetje de eerste generatie HoogTij-rijders en helemaal uit Beverwijk ;)). De Baja staat klaar, de Ravage heeft een opengewerkt motortje waarvan ik het lager vanavond vervang. De BakBaja zit ook bijna in elkaar (wordt verkocht en dan koop ik een ander serieuzer vliegtuigje). Laat de BBQ maar komen. :cool:

Savage is gereed, Baja nog steeds de dogbone vervangen, heli nog drie servo's vervangen en vliegtuig nog aan te schaffen :D

Als ik mijn EZ heb ga ik er direct rolroeren opzetten, middels de schakelaars op de MX-12 zal ik het zo programmeren dat ik ze in eerste instantie niet gebruik maar bij het flippen van een switch gewoon de rolroeren tot mijn beschikking heb.

Verder een beetje mixen met rol en richtingsroer, flaps en air brake. Mogelijkheden genoeg.

En ja, we rijden alweer een tijdje zo met dit clubje, de een wat eerder dan de ander maar dat maakt niets uit. Alstijd leuk als je het even over "vroeger" kunt hebben toen we nog daar reden waar nu een gebouw staat :mrgreen:

.watje, maar 1 minuut gevlogen ,je bedoeld dus 1 minuut oncontroleerbaar meegenomen door de wind :rolleyes: ;). tja zonde van je servo,weer een easy kit armer :( , moet je nu die wind zien ,dat word voorlopig niets met fladderen :nooo: werkse allemaal :)

Hehe :p Maar toch gevlogen zonder schade ;) en ik kon hem nog aardig aan de grond zetten ook dus echt oncontroleerbaar was hij niet :thumbsup: (maar toch een angstzweet moment zo naar het kanaal toe met ca. 80 km/u :?)

Ik bestel een Towerpro servo van 15 euro, dat is nog geen EZ-kit. (gelukkig was het de gas-rem servo :yes:)

Dit is echt wat voor op HoogTij (om het even of het auto's of vliegtuigen zijn):

Laatst bewerkt door een moderator:
Een EZ op de BBQ de 14e lijkt me ook wel wat, wel een beetje vervuilend maar ook grappig als het niet jouw EZ is :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back