Nou is lekker druk op het forum wel ff tijd gehad om een paar pagina's in te halen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou is lekker druk op het forum wel ff tijd gehad om een paar pagina's in te halen![]()
Hehe, beetje RC-auto moe zul je bedoelen. Maar daarom niet getreurd en begonnen met vliegen.tja ,misschien worden we een beetje RCMOEuppydogeyes: ,zou is tijd worden ( zou mijn vrouw zeggen ) :lol:
Hehe, beetje RC-auto moe zul je bedoelen. Maar daarom niet getreurd en begonnen met vliegen.![]()
Oh ja, junkie. Ik geef je € 37,50 voor die 3S LiPo. Meer is-ie niet waard .![]()
![]()
Krijg van de week de spulletjes binnen voor die (ouwe,trouwe) ravage , dan is het chassis en de rest geen 3.5 meer.Eigenlijk wel jammer was toch behoorlijk OLD SCHOOL met toch(naar mijn mening) een hoog fun gehalte . Ben er nog niet mee uitgevlogen. Blijft toch leuk zo'n ding om mee te rammen en te klooien.
Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook....mijn sav gaat binnenkort ook weer vliegen ,jumpen ,stoppies ,rammen enz![]()
Ik ook, ik ook, ik ook, ik ook....:celebrate:
Een keer gewoon voor de fun al die bakkies uit het stof en gewoon lekker 2006 doennou vooruit ,jij ook dan
We zouden voor de lol eens alle savage's die we in ons clubje hebben ,allemaal tegelijk moeten loslaten op de ht baan ,lijkt me wel wat![]()
Ja, lijkt me wel wat. Ik wacht nog op een onderdeeltje (starter-as voor een K4.6HO) maar zo rond de 14e juni moet wel lukken. :rolling:We zouden voor de lol eens alle savage's die we in ons clubje hebben ,allemaal tegelijk moeten loslaten op de ht baan ,lijkt me wel wat![]()
+1, evenals voor de Baja (vooral kleinmateriaal)Als er nog onderdelen voor de Savage nodig zijn die niet meer tijdig zijn te leveren dan even vragen, ik heb ook nog wel een paar onderdelen liggen
Ik neem iig de onderdelen allemaal mee naar HT op de 14e.
Ik heb er denk ik nog wel één liggen. Bedoel je een HF0612 of een andere maat?Heeft er nog iemand 2 one way lagertjes in het onderdelen magazijn liggen voor de Savage?![]()
Even de UHU POR opgehaald zodat ik vanavond de Easy Star en Fox kan afmaken. Op de Easy Star komt bij wijze van experiment een dubbele Ducted Fan te zitten, afkomstig van Gladoors HPI 486MB Jet Stream. Dus junkie, ik ga de 3S LiPo nodig hebben.Kijken of van de Easy Star een projectiel te maken is.
Tsja, daar gebeurde dit mee:....is made from a space age foam material....
Zooooo, op de koffie geweest bij Gladoor.