F
Fritsie
Guest
We kunnen natuurlijk ieder zijn eigen spul mee laten nemen, scheelt heel veel regelwerk ... moeten we even over denken.
zo hadden we het al afgesproken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We kunnen natuurlijk ieder zijn eigen spul mee laten nemen, scheelt heel veel regelwerk ... moeten we even over denken.
zo hadden we het al afgesproken.![]()
-edit-
Werd er vanavond nog gevlogen? Want dan ga ik de EDF's even testen. Ik hoorde dat meneer BYM zijn elektro-zwever gaat testen, zijn LiPo was ook binnen. Net als de LiPo en ESC voor Bart D.Helaas nog geen EZ's... :cry:
Tsja, ik vermoed dat er toch wel een overvloed aan eet- en zuipwerk komt. Dat is het laatste waar ik me zorgen om maak.Gezien eerdere meetings en evenementen waar de HoogTij Offroaders zaken gewoon "zelfstandig" regelen om het met elkaar mega-gezellig te hebben.
Net even bij Gladoor langs geweest de LiPootjes voor de Fox en een extra LiPo voor de EZ opgehaald. Kan ik de Fox vanavond afmaken als rc-zwever. Nu nog wachten op het motortje en propellortje.
En even wat balsahout gehaald om de cockpit van de EZ te voorzien van een stevige bak waar de LiPo en camera in kunnen zodat bij een volgende high-speed nose-in actie de LiPo niet weer banaanvormig wordt. 8O
-edit-
Werd er vanavond nog gevlogen? Want dan ga ik de EDF's even testen. Ik hoorde dat meneer BYM zijn elektro-zwever gaat testen, zijn LiPo was ook binnen. Net als de LiPo en ESC voor Bart D.Helaas nog geen EZ's... :cry:
Langzaam aan neemt de wind toe. :evil: Bij ons op het dak geeft de windmeter aan dat er soms windstoten zijn tot 8.7m/s. Dan ga je niet meer willen vliegen met een piepschuim plaat. :nooo: Dat heb ik anderhalve week geleden ook al eens geprobeerd. :?Als jij je EDF's gaat testen (wil ik zien) ga ik mijn electrozweter wel uitproberen (wil ik ook zien :rolling
Ik ga het alleen niet te laat maken, migraine van afgelopen dagen hebben nog wat restsporen in mijn lichaam zitten
Ik zal mijn collega even bellen of hij mijn lipo aan de lader wil hangen![]()
StayTuned is een oude bekende van HoogTij. Die kwam ooit met een dieplader met shovel de huidige ovaal aanleggen. Als je langs gaat, doe dan de groeten aan Jim.Ik hoop dat ik de 14e niet hoef te werkenen dat ik tegen die tijd de vloot weer een beetje heb uitgebreid
![]()
![]()
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >![]()
Nu we toch meer aan het vliegen zijn kunnen we dan niet van het oude tapijt wat er ligt een landingsbaan maken (egaliseren) Verkeersleider erbij en een toren en het wordt nog echt ook.Langzaam aan neemt de wind toe. :evil: Bij ons op het dak geeft de windmeter aan dat er soms windstoten zijn tot 8.7m/s. Dan ga je niet meer willen vliegen met een piepschuim plaat. :nooo: Dat heb ik anderhalve week geleden ook al eens geprobeerd. :?
Maar we zien wel. Het is nog niet vanavond.
StayTuned is een oude bekende van HoogTij. Die kwam ooit met een dieplader met shovel de huidige ovaal aanleggen. Als je langs gaat, doe dan de groeten aan Jim.
-edit
En *hop* ongemerkt zo de 5000ste post gehaald.
![]()
StayTuned is een oude bekende van HoogTij. Die kwam ooit met een dieplader met shovel de huidige ovaal aanleggen. Als je langs gaat, doe dan de groeten aan Jim.![]()
@ Marcellsiggery je hebt een PBTJE gozert, gr.Dr.Dre.
Nu we toch meer aan het vliegen zijn kunnen we dan niet van het oude tapijt wat er ligt een landingsbaan maken (egaliseren) Verkeersleider erbij en een toren en het wordt nog echt ook.
pfffff, dat hebben we wel een keer gehad geloof ik.....
Ik hoorde dat meneer BYM zijn elektro-zwever gaat testen, zijn LiPo was ook binnen
Ground control, BYMZW123 requesting clearance for take-off [-OVER-]
Ja, wat interessert het ons nu dat jij stiekem berichten met hem uitwisselt?! :?pfffff, dat hebben we wel een keer gehad geloof ik.....@ Marcellsiggery je hebt een PBTJE gozert, gr.Dr.Dre.