Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, ik vermoed dat er toch wel een overvloed aan eet- en zuipwerk komt. Dat is het laatste waar ik me zorgen om maak. ;) Gezien eerdere meetings en evenementen waar de HoogTij Offroaders zaken gewoon "zelfstandig" regelen om het met elkaar mega-gezellig te hebben. :thumbsup:

Net even bij Gladoor langs geweest de LiPootjes voor de Fox en een extra LiPo voor de EZ opgehaald. Kan ik de Fox vanavond afmaken als rc-zwever. Nu nog wachten op het motortje en propellortje. :D

En even wat balsahout gehaald om de cockpit van de EZ te voorzien van een stevige bak waar de LiPo en camera in kunnen zodat bij een volgende high-speed nose-in actie de LiPo niet weer banaanvormig wordt. 8O ;)

-edit-
Werd er vanavond nog gevlogen? Want dan ga ik de EDF's even testen. Ik hoorde dat meneer BYM zijn elektro-zwever gaat testen, zijn LiPo was ook binnen. Net als de LiPo en ESC voor Bart D. :yes:Helaas nog geen EZ's... :cry:

Laatst bewerkt:
Jajajaja, ik herinner het mij weer, we hebben dat inderdaad al een keer besproken. Maarja, beter het zekere voor het onzekere geef ik als excuus maar op :mrgreen:

Voor mij gaan de gouden tijden eindelijk weer aanbreken, zaterdag laatste competitiewedstrijd en verbouwing aan huis is klaar. Dus HT, bereid je maar weer voor op de aanwezigheid van Burp :mrgreen:

-edit-
Werd er vanavond nog gevlogen? Want dan ga ik de EDF's even testen. Ik hoorde dat meneer BYM zijn elektro-zwever gaat testen, zijn LiPo was ook binnen. Net als de LiPo en ESC voor Bart D. :yes:Helaas nog geen EZ's... :cry:

Als er gevlogen wordt kom ik ook wel even langs uit mijn werk :mad: ca. 20.30 uur. Mijn beide werkgevers zijn beide op vakantie en ik run nu de toko zo'n beetje alleen :confused: Ik kan wel wat ontspanning gebruiken :yes:

Ik kom wel zonder vlieger want om die nou eerst thuis op te halen :sleepy: :nooo:

--Slijmfunktie aan--
@ Burp: kom jij vanavond ook (wat ik uit je verhaal concludeer kom je wel) neem je dan even een paar celletjes mee :wink:

--Slijmfunktie uit--

Tsja, ik vermoed dat er toch wel een overvloed aan eet- en zuipwerk komt. Dat is het laatste waar ik me zorgen om maak. ;) Gezien eerdere meetings en evenementen waar de HoogTij Offroaders zaken gewoon "zelfstandig" regelen om het met elkaar mega-gezellig te hebben. :thumbsup:

Net even bij Gladoor langs geweest de LiPootjes voor de Fox en een extra LiPo voor de EZ opgehaald. Kan ik de Fox vanavond afmaken als rc-zwever. Nu nog wachten op het motortje en propellortje. :D

En even wat balsahout gehaald om de cockpit van de EZ te voorzien van een stevige bak waar de LiPo en camera in kunnen zodat bij een volgende high-speed nose-in actie de LiPo niet weer banaanvormig wordt. 8O ;)

-edit-

Als jij je EDF's gaat testen (wil ik zien) ga ik mijn electrozweter wel uitproberen (wil ik ook zien :rolling:)
Ik ga het alleen niet te laat maken, migraine van afgelopen dagen hebben nog wat restsporen in mijn lichaam zitten ;)

Ik zal mijn collega even bellen of hij mijn lipo aan de lader wil hangen :P

Nou, mijn collega's moeten wel van mijn LiPo afblijven hoor :twisted:

Vanavond ben ik er denk ik niet, moet even naar Wognum om te kijken naar een nieuwe sleurhut. Als ik tijdig terug ben kom ik langs (met servo's en accu's)

Ik hoop dat ik de 14e niet hoef te werken :rolleyes: en dat ik tegen die tijd de vloot weer een beetje heb uitgebreid ;) :cool:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd > :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij je EDF's gaat testen (wil ik zien) ga ik mijn electrozweter wel uitproberen (wil ik ook zien :rolling:)
Ik ga het alleen niet te laat maken, migraine van afgelopen dagen hebben nog wat restsporen in mijn lichaam zitten ;)

Ik zal mijn collega even bellen of hij mijn lipo aan de lader wil hangen :P
Langzaam aan neemt de wind toe. :evil: Bij ons op het dak geeft de windmeter aan dat er soms windstoten zijn tot 8.7m/s. Dan ga je niet meer willen vliegen met een piepschuim plaat. :nooo: Dat heb ik anderhalve week geleden ook al eens geprobeerd. :?

Maar we zien wel. Het is nog niet vanavond. :cool:

Ik hoop dat ik de 14e niet hoef te werken :rolleyes: en dat ik tegen die tijd de vloot weer een beetje heb uitgebreid ;) :cool:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd > :D
StayTuned is een oude bekende van HoogTij. Die kwam ooit met een dieplader met shovel de huidige ovaal aanleggen. Als je langs gaat, doe dan de groeten aan Jim. :yes:

-edit
En *hop* ongemerkt zo de 5000ste post gehaald.
2aflhfn.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Langzaam aan neemt de wind toe. :evil: Bij ons op het dak geeft de windmeter aan dat er soms windstoten zijn tot 8.7m/s. Dan ga je niet meer willen vliegen met een piepschuim plaat. :nooo: Dat heb ik anderhalve week geleden ook al eens geprobeerd. :?

Maar we zien wel. Het is nog niet vanavond. :cool:

StayTuned is een oude bekende van HoogTij. Die kwam ooit met een dieplader met shovel de huidige ovaal aanleggen. Als je langs gaat, doe dan de groeten aan Jim. :yes:

-edit
En *hop* ongemerkt zo de 5000ste post gehaald.
2aflhfn.jpg
Nu we toch meer aan het vliegen zijn kunnen we dan niet van het oude tapijt wat er ligt een landingsbaan maken (egaliseren) Verkeersleider erbij en een toren en het wordt nog echt ook.

Daarom durf ik het denk ik ook wel aan om ze over te nemen ;) de savage van melvin begint redelijk op te raken en ik vind het zelf ook nog steeds leuk om met een savage te raggen :lol: , dus wil ik hier wel eens naar kijken ;) :D en ik zal hem zeker de groeten doen als ik langsga :yes: , hij moet wel eerst nog even mijn bod accepteren :)

ik wil graag ff vliegen ,maar word zowat de tuin uit geblazen 8-O,dus maar even aanzien,bart, als jij komt kom ik zeker even ,voor je weet wel ,lipo bij me voor sleurdinges ,maken we er een handel avondje van;)

Nu we toch meer aan het vliegen zijn kunnen we dan niet van het oude tapijt wat er ligt een landingsbaan maken (egaliseren) Verkeersleider erbij en een toren en het wordt nog echt ook.

Ground control, BYMZW123 requesting clearance for take-off [-OVER-]

Ik zal even kijken of de optische toerenteller voor propellor nog werkt, volgens mij zat die de laatste keer te mekkeren over batterij die leeg was.
Moet even kijken heb ze nog liggen, dacht dat daar LR44 in moest, maar weet niet zeker meer :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back