Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Phil. kun je weer verder met je meubeltjes ;) :D

Zaterdag naar 't Zand voor de finale onderhandelingen :cool:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben alweer terug. Ik had het BYM-virus gekregen denk ik, het propje vloog van de motor af :( dat wordt dus ff een druppeltje lijm erop. Verder is er niks stuk gegaan bij de landing ;)
Hij vliegt super met de Graupner Speed 400 6v, lekker veel vermogen. Ik denk dat ik net als junkie er nog een celletje extra bijsoldeer, dan draait hij op 9,6 volt :yes:

ja, heb ik net nog bij gesoldeerd , dat zijn nu 9 cellen,alleen ontlaad de spintec tot 8 cellen :( . was weinig wind schat ik in ?

en is het EK tv koop virus hier ook al begonnen, moet iedereen een grotere tv :???: ;) de verkoop is nogal flink toegenomen .
Ik heb nu zo'n groot scherm op mijn mobiel ,kan ik het prima op volgen :lol:

morgen avond zeker even naar ht :D

Laatst bewerkt:
Morgenavond ben ik er ook bij,heb het de laatste tijd erg druk op het werk 8O
Dus 's avonds plat op het bankie en dicht gaan de oogjes ;)

Vanavond lekker van alles lopen passen, meten, schetsen en met karton wat plakken om in de nieuwe Easy Star en stevige bak van balsahout te maken waar de LiPo en camera op een stevige manier in gemonteerd kunnen worden. En dan is stevig in de zin van een high-speed nose-in actie overleven zonder bananen-LiPo's. :? ;) Dus voor de tweede Easy Star alvast een extra ontvanger besteld via eBay. Verder bij RCTechnics een ESC voor een 3S LiPo, wat kleine onderdeeltjes etc. besteld.

Verder nog even getwijfeld om een nieuw 4.6cc blokje voor de Ravage mee te laten komen. Sorry hoor Gladoor, maar voor de helft van de prijs als in Nederland komt-ie uit de US van A. :oops: 8O Maar ik heb het toch maar niet gedaan want dan heb ik weer invoerrechten aan mijn broek hangen (met alleen de ontvanger blijft het onder de $75,00).

Ik ben alweer terug. Ik had het BYM-virus gekregen denk ik, het propje vloog van de motor af :( dat wordt dus ff een druppeltje lijm erop. Verder is er niks stuk gegaan bij de landing ;)
Hij vliegt super met de Graupner Speed 400 6v, lekker veel vermogen. Ik denk dat ik net als junkie er nog een celletje extra bijsoldeer, dan draait hij op 9,6 volt :yes:

Ja zie je, is besmettelijk he dat virus, voor je het weet loopt iedereen er mee :rolling:

zoom__hs_cs70ebset_561146_p_01a.jpg

zoom__hs_ks120_561289_p_03a.jpg

Het is nu 05.50 uur en ik sta klaar om een aantal onderdelen van de blokhut die door een klant van ons is besteld bij Interflex nu te voorzien van zelfgemaakte kozijnen voor de deuren...
de bijgeleverde kozijnen passen niet en er mankeert van alles aan die dingen...krom,scharnieren van pisbakken staal,scheef afgemonteerd,verkeerd geboorde gaten voor de slotkast..:hammer:

Bovenstaande gereedschappen ingeladen om het me zelf makkelijker te maken en gewoon lekker te kunnen werken.;)

Als alles gaat volgens toezegging van de klant, kan ik een leuk bedrag als "extraatje" ontvangen en dat is dan weer goed voor een:

mpua2192.jpg

en wat leuke toebehoren:D...

Goeiemorgen , en weer een nacht niets gedaan :D dat gaat toch wel erg goed zo , zulke weken wil ik wel vaker , lekker :sleepy: en toch betaald krijgen :cool: helaas is komende nacht de laatste van de oproep nachten , het had van mij wel tot de bouwvak mogen duren :yes::rolling:

Ik zie wel erg mooie tools , maar geen vliegtuig ;)

Straks dit ophalen en installeren :cool: :D

ff de pagina refreshen :rolleyes:

Ik zie je straks wel verschijnen, ik heb ondertussen even ruimte gemaakt onder de tv :wink:

Pagina refreshen is toch op f5 drukken ? zoja , dan zie ik nog steeds een kruis :(

Ik weet waar je huis woont , dus no problemo , is de koffie klaar ??
want ik hou straks een mooie pioneer set over ;) met een paar kleine mankementjes :rolleyes: :D

edit , Dank je phil. nu zie ik hem wel :D

Even een mededeling voor wie gaat invoeren vanuit de US van A. Ik heb wat overlegd met een klant die thuis is in im- en export. Hij heeft mij e.e.a. verteld hoe het nu zit. Er is één heel belangrijk iets wat je een hoop geld kan besparen.

TARIC code
Met de TARIC code wordt het de belastingdienst/douane makkelijker gemaakt te bepalen om welk soort producten het gaat. Als dit duidelijk vermeld staat, is het voor hen een kwestie van de code inkloppen en concluderen dat die best wel overeen komt. Modelbouwspul valt onder Afdeling XX, Hoofdstuk 95, subgroep 03. Hieronder is weer een verdeling waarbij je expliciet moet aangeven dat het om de categorie 00 30 gaat. Dan zijn invoerrechten namelijk niet van toepassing. Kies je voor bijvoorbeeld categorie 00 75 dan ben je alsnog belastingplichtig (heeft te maken met plastics en milieu).

Dus duidelijk op de doos laten zetten: TARIC CODE 9503 00 30 (of 9503000030). Helaas is er weinig te doen als zo'n onnozele ambtenaar of lutser van de pakketdienst er anders over denkt. :evil: Zo'n papieren procedure voor terugvorderen wordt een drama. :cry:

Even over de BBQ op 14 juni

Wat word het?

ieder zijn eigen voer en drank mee?

of gladoor haalt een hele koe bij de makro en verdelen de kosten?

Gaarne uw reactie :D

Mij maakt het in ieder geval niets uit, zolang er maar geen stokjes met ananas en gummiballen zijn ;)

@ Sleurhutje , Kwaad zal het niet kunnen denk ik , om te vragen of ze die code op de doos of vrachtbrief willen zetten , de kans zal idd. wel klein zijn dat die ambtenaren er vanaf weten (of willen weten) :mad: :evil: en je alsnog gewoon een aanslag krijgt :?

@ Fritsie , mij maakt het ook niet zoveel uit , ik ben redelijk flexibel ;) :D

Mijn antwoord op jou vraag Fritsie:

Mij maakt het in ieder geval niets uit, zolang er maar geen stokjes met ananas en gummiballen zijn :wink:

:rolling:

Ik baal als een stekker dat ik op mijn werk zit. Het is bijna windstil.
maar goed.
wordt er vanavond nog gevlogen???? Dan ga ik het ook maar weer eens proberen.

stanley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back