Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben alweer terug. Ik had het BYM-virus gekregen denk ik, het propje vloog van de motor afdat wordt dus ff een druppeltje lijm erop. Verder is er niks stuk gegaan bij de landing
Hij vliegt super met de Graupner Speed 400 6v, lekker veel vermogen. Ik denk dat ik net als junkie er nog een celletje extra bijsoldeer, dan draait hij op 9,6 volt![]()
Ik ben alweer terug. Ik had het BYM-virus gekregen denk ik, het propje vloog van de motor afdat wordt dus ff een druppeltje lijm erop. Verder is er niks stuk gegaan bij de landing
Hij vliegt super met de Graupner Speed 400 6v, lekker veel vermogen. Ik denk dat ik net als junkie er nog een celletje extra bijsoldeer, dan draait hij op 9,6 volt![]()
Ik zie wel erg mooie tools , maar geen vliegtuig![]()
ff de pagina refreshen
Ik zie je straks wel verschijnen, ik heb ondertussen even ruimte gemaakt onder de tv :wink:
TARIC code
Met de TARIC code wordt het de belastingdienst/douane makkelijker gemaakt te bepalen om welk soort producten het gaat. Als dit duidelijk vermeld staat, is het voor hen een kwestie van de code inkloppen en concluderen dat die best wel overeen komt. Modelbouwspul valt onder Afdeling XX, Hoofdstuk 95, subgroep 03. Hieronder is weer een verdeling waarbij je expliciet moet aangeven dat het om de categorie 00 30 gaat. Dan zijn invoerrechten namelijk niet van toepassing. Kies je voor bijvoorbeeld categorie 00 75 dan ben je alsnog belastingplichtig (heeft te maken met plastics en milieu).
Ik baal als een stekker dat ik op mijn werk zit. Het is bijna windstil.
maar goed.
wordt er vanavond nog gevlogen???? Dan ga ik het ook maar weer eens proberen.
stanley
Nope, huisarrest. Wordt toch echt morgen voor mij![]()