Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even bij Speedworld geweest :thumbsup: De RTF was niet om te bouwen naar een Kit dus helaas. Peter had daarom een zeer creatieve oplossing bedacht :D Peter & BYM bedankt.
Morgen dus even de EZ*-Kit ophalen op Hoogtij (of ga je vanavond al BYM?)

Kobus gefeliciteerd :yes:

Zit op een verjaardag (ff naar kantoortje weggeglipt ;) )
Denk niet dat het vanavond wat wordt, bent uiteraard wel welkom om ff te gluren of je hem al op kan halen ofcourse ;) (heb ook geen id hoe laat we thuis zijn ....)

Hoei, ik heb ook een envelop met spulletjes binnen gekregen. Wat krimpkous, siliconendraad, servootjes en twee propellors. Eén prop is 5,5x4,5 voor meer vermogen en minder snelheid voor de foto-EZ. En een heeeeel klein propje van 2x3 (=6cm totaal) voor de Fox. :D

En het regent momenteel licht in 0251. :evil:

Laatst bewerkt:
Junkie go's nitro again 8-O

net de sav weer afgebouwd, nieuw blok ,baja outerwear voor de luchtfilter ;)
alle losgetrilde boutjes weer vastgezet.
de humpack plus starterplug ff opladen en straks even starten :p

als het droog blijft ga ik vanavond even naar ht , wie gaat er ook ?

greetz

IMG_1119.jpg

IMG_1117.jpg

Het regent nu serieus in 0251. :evil: Dus bij deze besloten om vanavond niet te gaan rijden/vliegen. :nooo: Lekker het motortje en propje in de Fox knutselen, de rag-EZ voorzien van wat crashbestendig materiaal en de tweede EZ bouwen en voorzien van het camera-bakje. Misschien morgen weer... :?

Junkie go's nitro again 8-O

net de sav weer afgebouwd, nieuw blok ,baja outerwear voor de luchtfilter ;)
alle losgetrilde boutjes weer vastgezet.
de humpack plus starterplug ff opladen en straks even starten :p

als het droog blijft ga ik vanavond even naar ht , wie gaat er ook ?

greetz

Helaas , ik moet over een uur weg , naar mijn werk :( :mad: anders had ik ook graag even gekomen met mijn nieuwe goodies :D ;) heeeel misschien morgen, maar ik moet tot morgenochtend 05:00uur werken op de A15 dus ik denk dat ik pas om een uur of 07:00 thuis ben :nosmile: maar de 14e kom ik met een bus vol auto's :cool: dus dan ben ik er zeker, want dat weekend hoef ik alleen op zondag te werken :)

Het regent nu serieus in 0251. :evil: Dus bij deze besloten om vanavond niet te gaan rijden/vliegen. :nooo: Lekker het motortje en propje in de Fox knutselen, de rag-EZ voorzien van wat crashbestendig materiaal en de tweede EZ bouwen en voorzien van het camera-bakje. Misschien morgen weer... :?

precies ,lekker knutsel avondje van maken ,of van ouds een dvd'tje kijken :D
misschien als het nog opknapt een accuutje leegvliegen ,maar ik vrees veel regen :(

Heelaas geen onderdelen binnen gekregen word niet rijden vanavond voor Snoeksel.Heb besloten om morgen even vreemd te gaan met mijn andere hobby
De_Karper.jpg

(20 pond en 90 cm) volgende week maar weer rijden

Heelaas geen onderdelen binnen gekregen word niet rijden vanavond voor Snoeksel.Heb besloten om morgen even vreemd te gaan met mijn andere hobby
De_Karper.jpg

(20 pond en 90 cm) volgende week maar weer rijden

Wat een lelijkerd op de foto zeg :rolling:
(leuke vangst btw, lang geleden dat ik een haakje uit heb geslagen)

Zit op een verjaardag (ff naar kantoortje weggeglipt ;) )
Denk niet dat het vanavond wat wordt, bent uiteraard wel welkom om ff te gluren of je hem al op kan halen ofcourse ;) (heb ook geen id hoe laat we thuis zijn ....)

@ Bym: When U R @ home, please give me a signal ;)

@ Snoeksel: Mooie vis... maar wat een l..ij.e man :rolling:

@ the rest: in 075 regent het ook :?

Laatst bewerkt:
Ook ik moet nog ergens een karper hengeltje hebben liggen ;)

Nergens voor nodig :rolleyes: , het kan ook met een 3mtr fiber hengeltje met witvis tuigje (zie een x aantal pag. terug) hier kon ik mijn zwager ook zo heerlijk mee narren met zijn duizenden euro's kostende uitrusting :D ;)

En ook hier gaat er R.C spul mee om de lijnen uit te varen en bij te voeren dus we gaan niet helemaal vreemd
th_bootje.jpg

@ Philliams ik weet het maakt niet uit wat voor foto toestel het word toch niet knap
@ Kobus weet ik ook dat het met een witvis tuigje kan , maar ik blijf niet de hele nacht naar mijn dobbertje kijken​

Laatst bewerkt:
he heren
Hier in 075 is het hardstikke droog, en dat moet ook want de verf is bijna droog.
groeten
Edwin.
Hier in 023 is het ook droog maar ja onderdelen te kort
Krijg net te horen dat de onderdelen binnen zijn , maar mag nu zelf niet meer rijden (jammer jammer jammer heb zelf nog geen creditcard loopt via mijn broer) zitten gezellie hier dus ook geen zin om ze op te halen

Laatst bewerkt:
Hier in 023 is het ook droog maar ja onderdelen te kort
Krijg net te horen dat de onderdelen binnen zijn , maar mag nu zelf niet meer rijden (jammer jammer jammer heb zelf nog geen creditcard loopt via mijn broer) zitten gezellie hier dus ook geen zin om ze op te halen
wat mis je dan ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back