Nee ik neem hem ook weer mee en als het goed is ook BYMThanks pik
Komen er ook nog baja's?
Of ben ik weer de enigste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee ik neem hem ook weer mee en als het goed is ook BYMThanks pik
Komen er ook nog baja's?
Of ben ik weer de enigste![]()
Als ik jou was, zou ik gewoon de standaard motor erin houden. Wel een knappe propeller, bijvoorbeeld die ik heb, en dan een 3S LiPo (iets van 2000mAh :rollingdus gladoor ; wat kost een leuke lipolader en wat mooie lipo accu.s zowel 2 en 3 cellen ? en een leuk regelaartje voor brushless
maak maar een mooi prijsje 8-O![]()
Als ik jou was, zou ik gewoon de standaard motor erin houden. Wel een knappe propeller, bijvoorbeeld die ik heb, en dan een 3S LiPo (iets van 2000mAh :rollingen een simpel brushed regelaartje voor 3S LiPo ( 18,50 bij RCTechnics).
Als laders moet je kiezen voor de nieuwere Graupner Ultramat's met ingebouwde balancer. Dan hoef je niet een extra kastje mee te slepen (en kun je dus ook niet kwijtraken).
Jep, mijn baja gaat weer zand zien vandaag.
Ik neem je EZ wel mee naar HT phil.
Jep, mijn baja gaat weer zand zien vandaag.
Ik neem je EZ wel mee naar HT phil.
maar sleur /ik /en of bym kunnen wel even instructeurtje spelenim: .
En om naar een vliegclub te gaan lijkt me voor de EZ overbodig , wel als je bijv nitro gaat vliegen ofzo
greetz
En ik dan?
Jongens, de EZ* wordt straks geplaktHoe moet hij gelijmd worden, helemaal of maar op een paar punten
![]()
ik zou de ez op wat punten lijmen en of met dubbelzijdig ( dun) tape .
sleur weet er meer van ,die heeft het al eens gedaan , geen idee eigenlijk![]()
Ik zou het voor de eerste keer weer met dubbelzijdig tape doen. Gebruik van die dunne transparante tape hiervoor. Als je zeker weet dat je je EZ eigenlijk niet meer open gaat maken of hoeft te repareren, dan kun je beter met POR lijmen.Sleur, help me
![]()
Als ik jou was, zou ik gewoon de standaard motor erin houden. Wel een knappe propeller, bijvoorbeeld die ik heb, en dan een 3S LiPo (iets van 2000mAh :rollingen een simpel brushed regelaartje voor 3S LiPo (€ 18,50 bij RCTechnics).
Als laders moet je kiezen voor de nieuwere Graupner Ultramat's met ingebouwde balancer. Dan hoef je niet een extra kastje mee te slepen (en kun je dus ook niet kwijtraken).