Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou heel graag man, ik bel je in de loop van de dag, of ik denk tussen 5 en 6 wel even om wat definitiefs af te spreken, ik eet bij mijn mams dus weeet niet exact hoe laat ik thuis ben, en nu ga ik weer aan het werk.

@Philluiams:

THANKS namens het Hyper team!

Heb je mijn nummer dan?? :D

onee toch , jawel ,junkie heeft weer niet kunnen laten ,en heeft een vliegtuig voor erbij gekocht, deze is groter dan de ez ,en heeft ook rolroeren ,en schijnt onder de kenners nog leuker te vliegen dan de ez :D ,dit moet ik echter nog zelf ontdekken ,maar moet hem nog bouwen ( kit) gelukkig heb ik inmiddels genoeg electronica ed om in te bouwen en met lipo's te kunnen vliegen ;) verder de lader alweer ingeruild voor een echte lader :shock: ,foto's volgen vanavond . verder zijn er onderhandelingen met mijn baja gestart , alleen voor goed geld gaat hij heel misschien weg ,maar twijfel nog een beetje :eek:

Welke is het Junkie ;)

verder zijn er onderhandelingen met mijn baja gestart , alleen voor goed geld gaat hij heel misschien weg ,maar twijfel nog een beetje :eek:

Mijn Baja staat ook te koop hoor ;) Hij staat nu toch alleen maar werkeloos in de schuur :? :rolling:

verder zijn er onderhandelingen met mijn baja gestart , alleen voor goed geld gaat hij heel misschien weg ,maar twijfel nog een beetje :eek:
Ik mag aannemen dat de aanvaarding dan in overleg is, dus na de 14e als de BBQ geweest is en er een enorme line-up op de foto staat met auto's vliegtuigen en heli's (boten is wat onwaarschijnlijk in een zandbak). ;)

Ik mag aannemen dat de aanvaarding dan in overleg is, dus na de 14e als de BBQ geweest is en er een enorme line-up op de foto staat met auto's vliegtuigen en heli's (boten is wat onwaarschijnlijk in een zandbak). ;)
uiteraard na de bbq ;) ,als de verkoop uberhaupt doorgaat ,want dat ding kost een vermogen :) phil ; even geduld ,het is echt een erg gaaf ding ,ook van piepschuim, maar je kan er wat meer kunsjes mee doen , straks foto's ,zegt veel meer dan woorden :razz:

Heeft er toevallig iemand nog een TFT schermpje met geïntegreerde boxjes te koop voor een leuk prijsje ? :roll:

Ik ben bezig met de schuur verder in te richten en boven het werkblad komt een PC te staan...;) (er moet immers goed geoefend kunnen worden met de Flight Simulator) :p

@Sleurhutje:

Welke simulator gebruik jij? En is dat er 1-tje inclusief de USB interface kabel?
Ik heb Phoenix Sim omdat die slechts € 125,00 incl. interface kostte en als model een Easy Star bevatte. Voor mijn doel prima want het ging voor mij om de basis dingen en nu oefen ik "failures" als tijdelijk wegvallende ontvangst, defecte servo, windvlagen en met een Katana ook het gebeuren met rolroeren (is wel hyper-actief vanwege het 3D-karakter maar als je hem terugzet met expo dan gaat het prima als gewoon toestel). Bij de USB-interface mag je één gratis verloopkabeltje meebestellen. Standaard is de interface voorzien van een 3,5mm jack-plug die in bijv. Graupner en Spektrum past. Voor Futaba's of E-Sky's zijn andere verloopkabeltjes (resp. met zo'n rare vierkante steker en 6p Mini-DIN). De USB-interface vormt de beviliging van de software, geen interface is geen sim. :p Ik heb die van mij bij RC Heli Shop vandaan.

En gaan we de Baja's weg doen? Mooi, want de BakBaja zit bijna in elkaar. Ik mis nog wat kleine onderdeeltjes die ik van de week even zal bestelen. Dan kan dat ding in de verkoop (23cc, standaard potje, standaard diff, standaard shocks, HD dogbones, extra lager in gearbox, 2000mAh NiCd humppack, HPI TF10 FM Zender 27MHz excl. batterijen, desert rat body) voor € 650,00 zonder banden of € 700,00 met banden.

baja5b-bakbaja_assembled1.jpg

Heeft er toevallig iemand nog een TFT schermpje met geïntegreerde boxjes te koop voor een leuk prijsje ? :roll:

Ik ben bezig met de schuur verder in te richten en boven het werkblad komt een PC te staan...;) (er moet immers goed geoefend kunnen worden met de Flight Simulator) :p

Hey bart je kent me wel van de winkel in heemskerk, ik ben die jonge met die heli die jullie steed skomt pesten .

Ik kan mischien wel een lcd voor je regelen . normaal gesproken verkoop ik 15.4 lcd,s met een resolutie van 1920x1200 en hdmi erop enzo , maar dat is ff te prijzig voor je denk ik . ( 300 euro )

Wel kan ik waarschijnlijk wel een 2e hands lcd monitortje voor je regelen . Je hoort het wel van me .

Pieter

Als iedereen nu weer de baja de deur uitschopt.stop ik maar eens met deze hobby :thumbsup:

BYM rond 19.30?

Als iedereen nu weer de baja de deur uitschopt.stop ik maar eens met deze hobby :thumbsup:
Neeeeee, de RagBaja blijft uiteraard, net als de Ravage. Alleen doe ik mijn BakBaja weg. Die wilde ik ooit ombouwen tot onroad racer maar dat is werkelijk hopeloos. :yes: En wat heb ik aan twee Bajas? Die ene gaat al redelijk weinig aan stuk (als je niet rijdt is dat logisch ;)) en wat stuk gaat zit toch niet op die andere of is makkelijk te krijgen (pinions, spurs, carburateurs etc.). Dus een bijna complete Baja voor onderdelen is niet nodig.

L*L niet man!...;) :D laat je niet zo op de kast jagen!;)
Mijn Baja gaat echt niet weg!
Het enige waar ik even mee zit te kl#ten is de gasstang die op de meest onverwachte momenten blijft hangen :???: :neutral:

Zou erg fijn zijn als dat eens goed opgelost zou kunnen worden,want ik heb geen zin in nog meer WOTgrappen. :nosmile:

Wel kan ik waarschijnlijk wel een 2e hands lcd monitortje voor je regelen . Je hoort het wel van me .

Pieter

Ok.
maar let op: geen "van de vrachtwagen afgevallen apparatuur"!! :mad: :sniper:
Dat is niet mijn stijl.:nooo:

----EDIT----

Ik haal wel een schermpje bij Office Centre of zoiets...dan krijg ik van Wouter Bos ook nog wat BTW terug. ;)

Laatst bewerkt:
Ok.
maar let op: geen "van de vrachtwagen afgevallen apparatuur"!! :mad: :sniper:
Dat is niet mijn stijl.:nooo:

waar zie je mij voor aan zeg .....

Wij bouwen lcd beamer op een ander forum en ik lever daar de lcd schermen voor . Maar er zijn ook zat mensen die een normaal lcd gebruiken om het uit te testen . En zo zijn er dus ook weer mensen daarvan die eerst zo,n ding hebben aangeschaft en toch maar een lcd kit van mij nemen , zodat ze met de gewone monitor blijven zitten .

Heb m,n nieuwe heli binnen gekregen trouwens !!!

wat een g..l ding zeg !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back