K
knaller
Guest
Wat is dat kleintje dan voor type?
De grote is een multiplex dat zie ik wel .
De grote is een multiplex dat zie ik wel .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omdat je bij een brushless configuratie de draden vanaf de regelaar naar de motor niet mag verlengen![]()
( bron: Philliams )
volgens de handleiding die klaarblijkelijk door een chinees is geschreven heb ik een brushnes motor in m,n heli en geen brushlesuppydogeyes:
:bday:
Ja, Bart, de Multiplexjes...![]()
:???: Hmmm,ik had het niet over de MPXFOX:rolling:
ferry ; toeschouwer ,en gaat waarschijnlijk ook gelijk zijn brushless erin hangen![]()
Een brushless motor hoef je niet te ontstoren. Er zijn immers geen contacten die de storing veroorzaken. Bij een borstelmotor heb je de twee koolborstels die over de contacten van de rotor schrapen. Hierbij ontstaan vonken door contactovergangen (zelfs vaak zichtbaar). Van een vonk is bekend dat deze een heel breed frequetiespectrum heeft (zo is de radio ook begonnen). Dus een borstelmotor wil je wel ontstoren (10nF tussen de + en - en 10nF tussen de behuizing en de + en de behuizing en de -).
Hè, hoe kan dat nou? Je hebt Max pas twee weken. 8O :? Oh nee, dat was Max het spijkerpistool. Die andere Max natuurlijk... :rolling: Haha, the big ONE OH.@Max:
van harte gefeliciteerd met je verjaardag knul!
10 jaar alweer! :new-bday: :bday:![]()
![]()
ook namens junkie gefelicips ; de bbq is op de 14e toch ? , laat ik dan een afspraak hebben om kennissen te helpen verhuizen
, vanaf hoe laat begint het hele zooitje op ht
, ik denk dat ik rond 15;00 weer thuis ben .
@Max:
van harte gefeliciteerd met je verjaardag knul!
10 jaar alweer! :new-bday: :bday:![]()
![]()
Het feest begint zo rond 10:00 uur met opbouwen en vanaf 10:30/11:00 uur knallen. Rond 14:30 is het meestal afgelopen. 8O :rolling:ook namens junkie gefelicips ; de bbq is op de 14e toch ? , laat ik dan een afspraak hebben om kennissen te helpen verhuizen
, vanaf hoe laat begint het hele zooitje op ht
, ik denk dat ik rond 15;00 weer thuis ben .
Het feest begint zo rond 10:00 uur met opbouwen en vanaf 10:30/11:00 uur knallen. Rond 14:30 is het meestal afgelopen. 8O :rolling:Oh nee, laatste keer was in ieder geval al goed donker.
![]()