Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dat kleintje dan voor type?

De grote is een multiplex dat zie ik wel .

volgens de handleiding die klaarblijkelijk door een chinees is geschreven heb ik een brushnes motor in m,n heli en geen brushles :puppydogeyes:

:bday:

volgens de handleiding die klaarblijkelijk door een chinees is geschreven heb ik een brushnes motor in m,n heli en geen brushles :puppydogeyes:

:bday:

:rolling: altijd die meuk dei vretallinge ;)

Check hoeveel draden er naar de motor gaan en je weet genoeg.
Even aantal is brushned en een oneven aantal is een brushnes motor :p

Weer lekker gevolgen vanavond, totale vliegtijd toch wel zeker 45 minuten 8O lekker hoor :yes:
Wat een brute power in de EZ van Junkie :yes: maat dat zien jullie de volgende keer wel. Verder was Ferry er ook nog (op de fiets), als hij zijn zender binnen heeft van de week dan gaat hij zaterdag ook vliegen :thumbsup:

dat ging ff lekker op ht ff de rocketlauncher los gelaten :cool: , leuk speelgoed kan ik mededelen .
eerst voorzichtig de 2cel lrp lipo erin ,ging prima ,maar de ez was veeeelst te licht :?, ff een paar aaa batterijen in de neus en ging toen prima .
maar de 2 cel zijn leuk om ff in te vliegen ,maar met de 3cel begint de pret pas echt ,wat een sound en speed ,echt top :D

verder dat gelul over dat het weer niet netjes is gedaan :? bullshit , zit daar prima het koelt daar goed ( want word aardig warm ) verder werd aanbevolen niet de draden te verlengen ,en op spaarnwoude hadden ze hem ook bovenop .
verder kan je de setup makkelijk aanpassen of verwijderen ,en hoeft niet mooi te zijn maar functioneel, en dat is het zekers :yes:

phil was ook lekker aan het fladderen ,en die gast kan best aardig landen :cool:
bart en zoon lekker a/d nitro

ferry ; toeschouwer ,en gaat waarschijnlijk ook gelijk zijn brushless erin hangen :cool:

ferry ; toeschouwer ,en gaat waarschijnlijk ook gelijk zijn brushless erin hangen :cool:

Neeh, niet gelijk, eerst leren vliegen en dan de brushless set uit de M18 erin 8O, als het meezit heb ik morgen wel alles in huis om rolroeren te fabriknutselen :D

Een brushless motor hoef je niet te ontstoren. Er zijn immers geen contacten die de storing veroorzaken. Bij een borstelmotor heb je de twee koolborstels die over de contacten van de rotor schrapen. Hierbij ontstaan vonken door contactovergangen (zelfs vaak zichtbaar). Van een vonk is bekend dat deze een heel breed frequetiespectrum heeft (zo is de radio ook begonnen). Dus een borstelmotor wil je wel ontstoren (10nF tussen de + en - en 10nF tussen de behuizing en de + en de behuizing en de -).

Het schijnt dus nog beter te zijn om tussen de + en de - ipv 10nF

47nF te gebruiken ;)

De 10 nF welke tussen zowel de + als de - en het motorhuis geplaatst dient te worden zou voldoende moeten zijn.

(bron: CONRAD )

Thnx for the tip Sleur :cool:

@Max:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag knul!
10 jaar alweer! :new-bday: :bday:
487.gif
477.gif

@ Max, van harte gefeliciteerd met je verjaardag , en dat je maar mooie cadeau's mag krijgen ;) :D :bday: :bday: :music:Uiteraard de rest van de Fam. Dijkstra ook : van harte gefeliciteerd :yes:

Vandaag taxi dienst voor school (schoolreisje) vannacht om 03:30 thuis en om 06:45 er weer uit :morning: (dat word vanmiddag even op de bank liggen) ;) Ook vandaag de nieuwe spektrum ontvanger in de savage bouwen , en alles nakijken want ik wil de 14e wel met een bus vol rijdende auto's komen :cool:

Max gefeliciteerd :yes: en wat heb je gehad voor je verjaardag ;)
Bart en Jacqueline natuurlijk ook gefeliciteerd :new-bday:

ook namens junkie gefelici ;) ps ; de bbq is op de 14e toch ? , laat ik dan een afspraak hebben om kennissen te helpen verhuizen :) , vanaf hoe laat begint het hele zooitje op ht :confused::confused:, ik denk dat ik rond 15;00 weer thuis ben .

ook namens junkie gefelici ;) ps ; de bbq is op de 14e toch ? , laat ik dan een afspraak hebben om kennissen te helpen verhuizen :) , vanaf hoe laat begint het hele zooitje op ht :confused::confused:, ik denk dat ik rond 15;00 weer thuis ben .

Ergens in de middag begint het maar de BBQ zal pas later aangaan denk ik. Alleen jammer voor jou dat je dan wat minder vluchten kan maken :rolling: :wink:

Het feest begint zo rond 10:00 uur met opbouwen en vanaf 10:30/11:00 uur knallen. Rond 14:30 is het meestal afgelopen. 8O :rolling: :p Oh nee, laatste keer was in ieder geval al goed donker. :yes:

MAX Gefeliciteerd knul, veel plezier op je verjaardag en dat je maar veel kadootjes mag krijgen.

Bart en Jaq ook gefeliciteerd :)

Het feest begint zo rond 10:00 uur met opbouwen en vanaf 10:30/11:00 uur knallen. Rond 14:30 is het meestal afgelopen. 8O :rolling: :p Oh nee, laatste keer was in ieder geval al goed donker. :yes:

Vorig jaar was rond 24.00 dat de laatsten weggingen en het zachtjes begon te spetteren, dus tijd genoeg om je prima te vermaken!
:banana::rolling::music:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back