Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dit ruikt echt naar meer. Het is zeker een toegevoegde waarde. Maar wel wennen. Je kunt net als voorheen met hoogte- en richtingsroer gewoon sturen, alleen om een mooiere bocht te maken moet je wat meer werken met de rolroeren in combinatie met je hoogteroer. Je richtingsroer zit nu op de stick van het gas. Om een mooie rol te maken moet je ineens bewegen met alle drie de roeren, dus rol-, hoogte- en richtingsroer.sleur ; ziet er goed uit de rolroeren , maar werkt het naar behoeve ?, ik zou er maar snel een brushless in gooien![]()
Ik zit er aan te denken om vanavond de Savage XL 5.6K zijn laatste rondje te laten inlopen en daarna eens flink volgas over HoogTij te laten vliegen!![]()
Kon je maar 1 keer zo rijden , als je net zoveel rijd als dat je lult dan word dat hele spul nog wel ingereden , maar anders heb je liters after run oil nodig
Ik zit er aan te denken om vanavond de Savage XL 5.6K zijn laatste rondje te laten inlopen en daarna eens flink volgas over HoogTij te laten vliegen!
![]()
He Bart,volgens mij maak je een vergissing,is het niet toevallig een XL 5.9K :lol:![]()
Jij typt het, ik dacht het. :rolling:Kon je maar 1 keer zo rijden , als je net zoveel rijd als dat je lult dan word dat hele spul nog wel ingereden , maar anders heb je liters after run oil nodig![]()
Kon je maar 1 keer zo rijden , als je net zoveel rijd als dat je lult dan word dat hele spul nog wel ingereden , maar anders heb je liters after run oil nodig![]()
was het niet een 8.9![]()
inderdaad kerel! 5.9K it is!!![]()
Fritsie, Fritsie....
Lees dit maar eens
algemeen-lipo-topic
Voor het vliegen zijn de meeste LiPo's prima geschikt. Naam heeft Flight Power, Kong Power maar zijn meestal wat duurder. op dit moment in grote ontwikkeling allemaal.
kokam, fully Max zijn andere merken die best oke zijn maar er zijn er heel veel meer.
10C/15C/20C betekent de hoeveelheid waarmee hij ontladen mag worden. Dus een 10C LiPo mag je met 10 keer zijn capaciteit ontladen. Een 2500mAh accu met 20C mag dus ontladen worden met 50A. Piek meestal een stukje hoger. Hoe hoger het aantal C des te groter wordt de accu.
Dat eerste is de waarheid als een koe. Daar valt niet over te discussiëren. Maar dat tweede wat je zegt wil ik wel met je aanvechten. Ik kan je garanderen dat een 2200mAh 10C bij een constante belasting van "slechts" 5A eerder leeg is dan een 2200mAh 25C LiPo. Ik zal je nog sterker vertellen, met dat hele xxC verhaal is het goed oppassen. Ik heb twee HeliPro 2S 850mAh 20C packs liggen die iets meer dan half zo lang mee gaan als de Graupner 2S 650mAh 20C. Zaosl ook in andere draadjes gezged: Ik hou het lekker bj Graupners. Zijn misschien wel duurder maar in ieder geval enorm betrouwbaar en leveren wat er op de verpakking staat.Toepassing maakt niet uit. Wel van belang is dat je de juiste accu kiest. Als je met een simpele zwever vliegt die een ampere of 10 trekt hoef je dus geen 2200mAh 25C accu te gebruiken. Daarintegen met een sterke brushless motor in een auto die 70A trekt moet je wel een accu kiezen die dit kan leveren.
Daarom verkoop ik ook liever dan iets ruilen :rolling:
Over verkopen gesproken, wil je mijn MX-12 nog kopen??
Gaarne snelle reaktie want ik heb waarschijnlijk een koper zodoende!