Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Snoeksel, ziet er erg leuk uit. Doet me denken aan een zeker cowboy die de ondergaande zon tegemoed rijdt.

I'm a poor lonesome cowboy, and a long way from home...

Burp en Sleur
thuis023-1.jpg

Gezellige drukte
fdbfb313.jpg

Baja's bestaan nog maar zijn zeldzaam.Geld ook voor de Savage
458bd056.jpg

Sleur en Burp
thuis002-1.jpg

Snowman Inverted
thuis004-1.jpg

Laatst bewerkt:
bym ; lekker brushless erin ,standaard motor is zoooooo saai , je moest die reacties zien toen mijn ez nog als een speer voorbij vloog :cool:, wel ff vleugels versterken :thumbsup:, maar goed ,standaard vliegers vliegen langer ,dat wel :-?. snoeksel ; gave foto's :thumbsup: , niet te geloven maar mijn ez is gewoon weer heel :hammer: sterk spul hoor die uhu :thumbsup:

@ kevertje

Volgens mij zijn wij gisteravond iets vergeten ;)
Het zijruitje zit nog in mijn zendertas terwijl dit al op jouw Baja had moeten zitten :D

@ V-power

Check your PB box ;)

Was gisteravond zeker supergezellig op HT,en wat een spektakel met die EZ's:cool:

Junkie was wel weer de man die iedereen verschrikkelijk de krampen liet krijgen ( van het lachen dan he :D )
Nog bedankt voor het invliegen van mijn "saaie" EZ met standaard motortje;)

Burp zijn maiden flight verliep perfect,die jongen heeft echt talent en is volgens mij goed in alles wat ie doet :o ;) chapeau Burp :worship:

Zal vandaag niet erg druk zijn op HT denk ik ?
Of gaat er zometeen nog iemand die kant op :eek:

@ kevertje

Het zijruitje zit nog in mijn zendertas terwijl dit al op jouw Baja had moeten zitten :D

@ V-power

Check your PB box ;)

Was gisteravond zeker supergezellig op HT,en wat een spektakel met die EZ's:cool:

Junkie was wel weer de man die iedereen verschrikkelijk de krampen liet krijgen ( van het lachen dan he :D )

Burp zijn maiden flight verliep perfect,die jongen heeft echt talent en is volgens mij goed in alles wat ie doet :o ;) chapeau Burp :worship:

Ik twijfel nog heb wel zin om ff te racen
Eerst even tompoezen maken met mijn dochter

@ kevertje

@ V-power

Check your PB box ;)

burp is goed in vliegen ,maar ook in volgas geven als ik net zijn ez oppak ,wilt u dit niet meer doen :mad:, heb nu meer last van mijn oog ,dan dat mijn ez in de prak lag , na een landing wil er nog wel eens zand aan de prop zitten ,daarna volgas en je hebt een gezand straalt oog ,dus iedereen gewaarschuwd bij deze :). siggery ,misschien ga ik vanavond nog ff fladderen , de ez ligt er weer klaar voor :cool:

Goeie moggel:D

Was zekers gezellig gister nog even een slaapmutsje bij Snoeksel genomen en toen ben ik lekker naar bed gegaan :sleepy:
Ben ff een filmpje van de eerste crash van Burp aan het uploaden dus hij is onderweg:p

Heeft iemand nog een handige tip om de buiten mantel 3,1cm te verwijderen zonder dat ik de ontvanger draad beschadig
En maakt de lengte van de ontvangerdraad nog wat uit , hij is nu nog maar een cm of 19 min de 3,1 die ik gister verloren ben na mijn koprol op de steentjes (spektrum dx3r)

Laatst bewerkt:
Ik zou het niet weten Snoeksel, 2,4 ghz is een verhaal apart, Sleur kan je vast verder helpen. Ik kan wel wat roepen maar of je daar wat aan hebt :confused: :rolleyes:

Ik ga straks naar Quartel Pijnacker, die is elke 2e zondag v/d maand geopend. Ik heb nog een paar plaatsen vrij in de auto ;) Wie mee wilt roept maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back