Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je dan je rotorbladen aan gort vliegen door een veel te hoge rotatiesnelheid door een dikke brushless of een zeer snelle nose-in vanaf grote hoogte doen? 8O Je kunt ook in het moeras landen, daar is weinig zand (wel prut en groenvoer :?). ;) :lol:

nou dat zit er dik in hoor :banana:

Ga je dan je rotorbladen aan gort vliegen door een veel te hoge rotatiesnelheid door een dikke brushless of een zeer snelle nose-in vanaf grote hoogte doen? 8O Je kunt ook in het moeras landen, daar is weinig zand (wel prut en groenvoer :?). ;) :lol:

Moest jij niet werken ??, maar gezellig dat je vanavond ff komt vliegen ,kan je zien wat er nu weer van mijn ez afbreekt ;-(
Posted via Mobile Device

Moest jij niet werken ??, maar gezellig dat je vanavond ff komt vliegen ,kan je zien wat er nu weer van mijn ez afbreekt ;-(
Daar zit ik nu ook. :evil: Uitkijkend op de plek waar mijn EZ gisteren tussen de bomen verdween. :? ;)

2gumhhl.jpg

Bedankt hoor jongens,jullie hebben het voor elkaar gekregen :mad:

Mijn meissie is helemaal EZ addict door al dat enthousiasme
van gisteravond :cool:

Ik heb haar van de bigscale kunnen weerhouden met het verhaal dat je
er vieze handen van krijgt en er allemaal olie onder je nagels komt,
maar al deze smoezen zijn niet toe te passen bij de EZ :lol:

Wil het liefst vandaag nog een RTR pakketje ophalen en hem in elkaar gaan zetten.

(Waarschijnlijk vliegt ze nog eerder als ik ;))

Wil het liefst vandaag nog een RTR pakketje ophalen en hem in elkaar gaan zetten.

Zo daar ben ik dan! Nu alleen nog een vliegtuig :evil:
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat mobiledevice rommeltje wegkrijg want dit ziet er niet uit op mijn scherm zo

Posted via Mobile Device

Zo daar ben ik dan! Nu alleen nog een vliegtuig :evil:
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat mobiledevice rommeltje wegkrijg want dit ziet er niet uit op mijn scherm zo

Posted via Mobile Device

Welkom op het forum en bij de vliegclub,tja die auto's zijn zo 2007 ;-0 ,was gezellig he,gisteren ,jaaaaaaa,groetjes van junkie, je weet wel ,die knappe .......;-)

Posted via Mobile Device

Nou alles staat ingesteld dus we kunnen aan de gang!

@junkie: knapperd? knap slopen dat wel :p maar bedankt voor t warme welkom!

Maar was idd erg gezellig gister dus nu maar op jacht naar een tuigie.
Zal wat worden. Gister hoorde ik zeggen (volgens mij was t Bart) dat het tijd werd dat de 1e HT vrouw ging vliegen en als enige aanwezige vrouw voelde ik me aangesproken. Wordt er 1 al bijna gek van me hier.
Dus ik ga nu me plicht als goede huisvrouw maar doen en de was ophangen!:puppydogeyes:

Posted via Mobile Device

Ik weet niet of ik kom vanavond lijkt me wel leuk even overleggen met m,n maatje die is nu ook bezig met bouwen van een vliegtuig ( mustang )

Hehehe, HoogTij-enthousiasme werkt nu eenmaal aanstekelijk. :p Kom op man, gooi dat ding de lucht in. :cool: Denk je dat ik niet met zweet in mijn handen, trillende vingers en angstzweet op het voorhoofd de eerste paar keer mijn EZ lanceerde? Dat geeft juist een enorme adrenaline-rush die je voorlopig niet vergeet. En ga je de grond in? Met wat lijm en een stukje plakband vlieg je weer. Zelfs na zo'n mega-crash als junkie is het een kwestie van "even plakken" en hij vliegt weer. Niets om je voor te schamen, dat is juist het mooie. :yes: Philliams vliegt toch ook met 0,0 ervaring? :thumbsup: Burp ging ook een keer de grond in. :?

Zoek ik op de trefwoorden tape+easystar zijn de eerste drie plaatjes de TA05, EZ en Lunchbox van philliams. :? Raar... :lol:

-edit-
Nieuwe rage: HoogTij Foto Fucken. Wie plakt er weer wat bij?
2zi4rix.jpg

Laatst bewerkt:
@ marcelsiggery

Dan geef je toch jouw vlieg ding, aan de jonge dame, kan jij niet meer stuk, en jij kan hem niet meer stuk maken.

Groeten en tot vanavond??

Edwin

@ marcelsiggery

Dan geef je toch jouw vlieg ding, aan de jonge dame, kan jij niet meer stuk, en jij kan hem niet meer stuk maken.

Groeten en tot vanavond??

Edwin

Nee zo werkt dat niet. Als ik em kant en klaar heb dan weet ik niet hoe t in elkaar zit dus als er wat is weet ik ook niet hoe ik t op moet lossen. Hoewel...na de demo van Junkie gister....:lol: kloddertje lijm hier...tapie daar..:banana:
Deze chickie gaat em zelf bouwen onder toeziend oog van manlief.
Anders is het net een auto kopen en de wegenwacht moeten bellen als je een lekke band hebt...Beetje suf

Frequenties Vliegers op HoogTij

Code:
[COLOR=seagreen][B]Multiplex Easy Stars:[/B][/COLOR]
    JunkieRC            2.4 GHz (Futaba)
    Ferry               2.4 GHz (Spektrum)
    Bart D.             2.4 GHz (Futaba)
    Burp                2.4 GHz (Spektrum)
    Marcelsiggery       2.4 GHz (Futaba)
    BYM                 2.4 GHz (Spektrum)
    Gladoor             ????
    Siemme              2.4 GHz (Spektrum)
    Sleurhutje          2.4 GHz (Spektrum)
    Fritsie             2.4 GHz (Spektrum)
    Philliams           CH 71 / 35.110 MHz (res. CH 77 / 35.170 MHz)
    Kevertje            CH 73 / 35.130 MHz
    Silly               CH 77 / 35.170 MHz

[COLOR=seagreen][B]Andere vliegdingen:[/B][/COLOR]
    Sleurhutje          CH 61 / 35.010 MHz -> Heli G47
    Erik 3D             CH 63 / 35.030 MHz -> Shock Flyer
    Erik 3D             CH 64 / 35.040 MHz -> Formule 1
    Philliams           CH 66 / 35.060 MHz -> Wing Dragon
    pieter-b            CH 80 / 35.200 MHz -> Heli

*edit: even PB'en als je frequentie er niet bij staat of niet klopt... :thumbsup:

Laatst bewerkt:
:rolling:oh wat ben ik toch een topgun gozer :cool: , word steeds gezelliger ,straks gaat mijn vrouwtje ook nog vliegen :D, ik heb altijd wel wat uhu bij me voor doorvliegplezier ,behalve als je kwartgas de grond in vliegt ,dit staat gelijk als volgas met de bejaarde 400 motortjes :rolleyes: , heb de vleugels inmiddels voorzien van verlegde koolstof staven :D , nu maar hopen dat straks de lijm al droog genoeg is :morning:

zo hier nog wat pic's van gisteren ,plus de wat grovere vleugel versteviging .
bij de nieuwe set ff netjes doen , maar als het maar functioneel is ;)

ben er om 19;00 u en om 22;00 uur weer pleite ,tot laters

IMG_1178.jpg

IMG_1179.jpg

IMG_1175.jpg

IMG_1174.jpg

IMG_1173.jpg

IMG_1172.jpg

IMG_1170.jpg

IMG_1169.jpg

IMG_1168.jpg

easystar.jpg

De vriendin van kevertje is ook over op de EZ :D

Zo, werk zit erop. Net even een spaak uit mijn fiets getrokken 8O en een beugeltje voor twee wielen gemaakt. Achterop een klein wieltje van Gladoor's HPI geplakt. :D Na rolroeren moeten er ook maar wielen op. :lol: Stond wel geinig op de EZ van Burp (zie ook foto hierboven).

Iemand nog foto's of filmpje van mijn inverted flight? Vrouwlief gelooft niet dat je op z'n kunt blijven vliegen. Demootje in de stad in een no-go na het avontuur van gisteren, hoewel ik net toch wel kriebels kreeg om het nogmaals te proberen. :? De drang om een frisse luchtfoto te maken zal het waarschijlijk toch binnenkort wel winnen van de nare ervaring. :cool:

Zo, werk zit erop. Net even een spaak uit mijn fiets getrokken 8O en een beugeltje voor twee wielen gemaakt. Achterop een klein wieltje van Gladoor's HPI geplakt. :D Na rolroeren moeten er ook maar wielen op. :lol: Stond wel geinig op de EZ van Burp (zie ook foto hierboven).

Iemand nog foto's of filmpje van mijn inverted flight? Vrouwlief gelooft niet dat je op z'n kunt blijven vliegen. Demootje in de stad in een no-go na het avontuur van gisteren, hoewel ik net toch wel kriebels kreeg om het nogmaals te proberen. :? De drang om een frisse luchtfoto te maken zal het waarschijlijk toch binnenkort wel winnen van de nare ervaring. :cool:

helaas sleur ,net de 2 filmpjes bekeken ,maar niet op zijn kop doorvliegen erop, wel een hoop loopings/stuntjes /rondjesdraaien enz ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back