Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben er met zo'n 30 minuten. Even een kotertje zijn bed in werken.zo,ga nu naar hoogtijd , kijken of ik wat langer kan vliegenuppydogeyes:
![]()
@Sime, dat is mooi ruk,Dat is toch de skeeler baan naast het sportveld ?? Die is toch niet zo smal ?? en volgens mij staat er maar één hekje en dat is bij de ingang
![]()
Zo dan, ik ben er ff niet en er staan gewoon 10 pagina's vliegtuigbouw Bij.... Gaat lekker hoor...
Ik heb vandaag in purmerreutel de fg even uitgelaten op de welbekende oval ook wel bekend als de skeelerbaan. Is niet echt een succes. Slechte grip en aan de smalle kant. Tevens ben ik een hekkie tegengekomen wat resulteerde in een frontale klap. Chassisplaat weer gescheurd.....Mogelijk opnieuw laten lassen en 6 uur uitgloeien op 265 graden. Misschien blijft het dan wel heel. Zo niet dan weet ik het ook niet meer.
Suggesties???
Was leuk vanmiddag ff naar Pijnacker Phil, je was blij dat ik mee was getuige de extra aanschafjes![]()
Dat gaan we nog eens overdoen![]()
Helaas dat je niet op tijd klaar was met de EZ, anders hadden we hem vast nog wel even gezien op HT :wink:
Bij Speedworld hebben ze wel gelijkende tankjes van RCP. En de 25% bevalt mij prima. Brandt mooi schoon op en start altijd goed (als je motortje niet versleten is :?). Maar 25% voor een .15 motor is wat teveel van het goede. Dat wordt erg veel te heet. Dan moet je 16% nemen.Zo, weer helemaal terug nadat wij de A15 weer van zo,n 7 kilometer verse zoab hebben voorzien![]()
En dan heb ik meteen een vraag in het algemeen ; wie heeft er een tankje voor een hpi mt te koop (of weet waar ik er van de week een kan halen) ?![]()
Want ik vermoed dat het primer systeem lekt
ook wil ik deze week even een paar plugjes halen voor het T15. motortje en wat plofstof 16% en een blikje 25% voor de savages (Sleur. reed jij de laatste tijd niet met lrp ? en bevalt dat ??)
Die piloot is levensgevaarlijk. Zweef ikrustig in het rond, hangt er ineens (na wat moeite en mikwerk) een vleugelpunt in mijn propellor. Die is uiteraard mooi ingekort (zie inset). :lol: :rolling:Mooie foto's hoor, die piloot is echt een pro:lol:
Er is al een 3900kV onderweg, komt overmorgen als het goed is binnen uit Duitsland (voor de helft van wat-ie in Zoetermeer moet kosten 8O). Dus ook ik heb straks zo'n snelheidsmonster. De vleugels van philliams ga ik nog wat verder inkorten en helemaal vlak maken en ook rolroeren erin zetten. Door het wegvallen van de wingtips wordt hij wel wat instabieler maar gaat aanmerkelijk sneller.Zo, ook BYM is voorzien van een EZ*
Ik meen dat Junkie er qua snelheid een geducht tegenstander bijheeft :rolling:
Net even met de spulletjes aangesloten getest in de tuin, ik moest stoppen van vrouwlief want ik kwam boven de film uit :rolling:
Toen ze op een paar meter afstand stond wapperden haar haren hahahaha
Kan nog leuk worden!
[commercial break]
Mocht je ook zo hard willen gaan, Peter van rc-speedworld weet wat je ervoor moet bestellen!
[/commercial break]