Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zojuist een berichtje van peter gehad.
Hij had nog 2 kits liggen en nog 2 rtf kits, dus silly
schaf ff een rtf kit aan en dan kan je morgen al vliegen.

Net ff gebeld met de grote baas :worship: hij gaat uit zijn werk ff een rtf kit voor me ophalen :celebrate:

Hij lachen.. ik bel nooit op zn werk dus ik zeg gaan we vanaaf ff heen
Hij zegt jij bent echt erg:lol:
Valt wel mee toch :banana:

@Bart...whoehaaaaaaa das wel geel! Echt super!

Eazy Star / winkel RC Speedworld maandag gesloten

Jongens en dame ik wil ook vliegen en niet uit de toon vallen, dus bart neem vanavond ff die kit mee, neem ik m wel van je over.!!!!;)

bym neem jij vanavond de mx mee???? zie ik je op ht.:p

sleur: graag 2 transparante stickers met KEVERTJE!!! ik zou je zeer dankbaar zijn:-D

burp: heb je nog 2 servootjes voor me???? voor in mijn ez dan???
dan kan ik deze week nog de maiden redden.:hammer:

Voor diegene die vandaag een EZ* zou willen ophalen het volgende:

Bart heeft 2x een kitversie en 1x een RTF uitvoering mee,regel het maar met Bart.

Ik ga nu samen met Bart naar de huisarts,want ik ben ziek.

De winkel is vandaag gesloten.

Bart heeft 2x een kitversie en 1x een RTF uitvoering mee,regel het maar met Bart.

Heel verstandig kerel, gezondheid gaat voor alles.
Beterschap hé!

Dus vanavond wordt het afrekenen op Hoogtij voor diegenen die een kit of een rtr willen.
Komt goed schatje :p .

Laatst bewerkt:
tja ,verder niets te melden , oja toch wel :p, of laat maar zitten :),och, soms weet je het ff niet :nooo:, maar , oja toch :yes:, komtie ....ik heb er wel ff zin an vanavond :cool:, het voetbal ? het zal wel ;)

Nog even en dan kun je de hele dag lekker op het strand in de zon zitten terwijl Bart en BYM de toko runnen. 8O :lol: ;)

Beterschap. :thumbsup:

beterschap Peter !!!!

Zag je vandaag nog even maar je had het echt zwaar ...slim dat je even naar de dokter gaat!

Groetjes van Pieter Bas

Beterschap Peter :cool:
beterschap_goedehanden.jpg

Dit is toch de huisarts?

Ik weet waar ik niet meer moet gaan eten :???:(ik had het verhaal gehoord van BYM)

Laatst bewerkt:
ik hoorde net een gek geluidje uit m,n heli en ik wilde even checken of het de brusheless was of de gear ofzo. Ik heb de gear even verwijderd en de motor ( onbelast laten draaien)
Opeens een dikke rookwolk , ja hoor de snelheids regelaar eruit .

Weet iemand hoe dit kan en welke ik nu beter kan aanschaffen ?

Deze was 25ampere .

Zo, de leeuw gaat straks weer los ;) ff wat koel ingangen ingesmolten in de nase :shock: en achterin 2 gaten voor de doorstroom .

en nog filmpie van laatst

IMG_1204.jpg

IMG_1205.jpg

Hier nog sleur op zijn kopje , dat staat er netjes op ,de rest kan je beter niet kijken :)

hoeveel personen komen er vanavond :confused:

Mijn ervaring met aluminium is dat de breuk altijd een zwak punt blijft, de hitte die je nodig hebt om de scheur te hertsellen maakt het eigenlijk alleen maar zwakker.
Een nieuwe alu bodem plaat lijkt mij de beste optie

maar de verkoper van de fg zou toch een andere bodem plaat opsturen?

Ik heb op een gegeven moment het maar laten zitten. Na een paar bodemplaten waarvan hij zei dat ze zouden passen (dus niet) ben ik zelf maar gaan zoeken. Ik ben ook bang dat als ik de bodemplaat ga uitgloeien het ook zijn materiaaleigenschappen deels zal verliezen. Ik denk idd ook aan een nieuwe bodemplaat...

@ peter:

Beterschap man. Ziek even uit. Ben je er in een keer weer even van af...;)

FF een vraagie: Is er iemand die een vulfles overheeft? Ik wilde er vanmiddag eentje halen, evenals de brandstof. Maar ja, peter zit ziek thuis.... Ik wilde de straat even gaan omploegen. Die ligt namelijk helemaal open. Kan nu een leuke schans aangelegd worden :D:D

Aangaande Peter, het is serieuzer dan we dachten, hij is/wordt op dit moment opgenomen in het ziekenhuis :shock:

Hoewiewatwaar is nog niet bekend, ik ga even snel wat te eten in mijn bakkes proppen en naar het ziekenhuis toe .....
Bart is al sinds 13:00 uur aanwezig.

Aangaande Peter, het is serieuzer dan we dachten, hij is/wordt op dit moment opgenomen in het ziekenhuis :shock:

Hoewiewatwaar is nog niet bekend, ik ga even snel wat te eten in mijn bakkes proppen en naar het ziekenhuis toe .....

WTF 8O Hou ons a.u.b. op de hoogte :confused:
Peter heel veel sterkte toegewenst.

OKE :puppydogeyes: Peter ook Beterschap van mij Rustig aan man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back