Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, uh, ja... Fritsie gefeli jongen. :thumbsup: Wat heb je gekregen? Een Easy Star? :rolling:

Verder wat philliams zegt en ik ook eerder heb gezegd. Met een paar maanden is het nieuwtje eraf. Maar zoals je weet doe ik elk jaar een nieuw iets. Dat begon met de Savage, een jaar later de Baja, toen indoor elektro om de wintermaanden door te komen en nu vliegen. Dat vlieggebeuren zal zichzelf straks wel reguleren. Ik ga er wel verder mee en zal naast raggen op HoogTij met de auto's en de EZ ook wel een avondje/middag op het vliegveldje in Heemskerk te vinden zijn met een serieuzer vliegtuigje.

Wacht maar tot je ook vliegt, dan archiveer je je Baja ook voor een paar maanden. Siggy is nu ook verkocht... :?

Het lijkt me duidelijk dat we zaterdag niet gaan bbqen maar gaan we zaterdag of zondag nog wel met de offroaders rijden?

Wel leuk dat gevlieg allemaal,maar ik heb voor 1200 euro handel op een plank staan en daar wil ik graag wat mee doen,maar om nou iedere keer nagenoeg in je uppie te staan, zit ik niet echt op te wachten......

Of is het offroaders gebeuren zo goed als dood?

GEFELICIFLAPSTAART FRITSIE!!!!!!!!!!!:p

Nee hoor, ik heb dan wel een eztje, maar we hebben de vorige keer nog saampjes gereden.:rolleyes:
Die van mij is ook nog nieuw(BAJA) en ben ook niet van plan deze weg te doen of er ook maar mee te stoppen.;)
Ik neem m dan ook lekker zaterdag mee om te kunnen rijden.
Als het in het luchtruim te druk wordt, ga je het ongelukje natuurlijk niet opzoeken.8O
Als het ff kan wil ik wel alles heelhouden:cool:
We maken er zoals gewoonlijk weer een gezellige middag van!!!!!!!!!!!:twisted:

stanley

He sleur, ik ben door mijn ps spuitbusjes heen. Weet jij waar ik die fascolor kan halen???
Kan ik ff mijn eztje een kleurtje geven.

stanley

Het lijkt me duidelijk dat we zaterdag niet gaan bbqen maar gaan we zaterdag of zondag nog wel met de offroaders rijden?

Wel leuk dat gevlieg allemaal,maar ik heb voor 1200 euro handel op een plank staan en daar wil ik graag wat mee doen,maar om nou iedere keer nagenoeg in je uppie te staan, zit ik niet echt op te wachten......

Of is het offroaders gebeuren zo goed als dood?

Nee Fritsie Vliegen ziet er idd leuk uit maar is niks voor mij ik blijf gewoon bij de offroad
En je staat er niet alleen voor want het ziet er niet naar uit dat ik een vliegtuig ga kopen.
Maar word de laatste tijd idd veel gevlogen en weinig gereden:mad:

Idem als phil, de baja trekt me nu geheel niet,want vliegen is spannender en sensationeel , ik denk niet dat ik ga doorstromen naar grote brandstof modellen ,gewoon vanwege tijd gebrek,voorlopig lekker ht vliegen met piepschuim,en later weer met de baja ,mochtdat gevoel weer terugkomen

ff een hele dikke vette joehoe!!!!!:celebrate::music::proost::banana:
Het tuigie is binnen!!!!!
Eigenlijk wel lekker dat t rft is
alleen ff laden en gaan!

Thnxx Bart!

Ik ga em nu uitpakken!
Ik moet alleen over een klein uurtje naar mijn werk :mad:
Maarja je kan niet alles hebben :D

Als het in het luchtruim te druk wordt, ga je het ongelukje natuurlijk niet opzoeken.8O
Als het ff kan wil ik wel alles heelhouden:cool:
Wat je hier zegt is wel even belangrijk om duidelijk te communiceren. Voor een aantal van ons, is gek nooit genoeg en "dog fights" zijn dan ook weinig bijzonder. Dan loop je het risico op een krasje (lees geamputeerde vleugels* :?). Dus even duidelijk aangeven met elkaar of we een kwartiertje gaan "raggen" of dat we gewoon gezellig gaan vliegen.

* Uiteraard lossen we dat wel op, philliams heeft ook een setje pre-painted wings van mij gekregen. Als je "ongewenst" wat stuk maakt bij een ander, zorg je voor nieuw. Ongelukken kunnen altijd gebeuren, zeker als het zo druk in de lucht is, maar ook dat regelen we natuurlijk zoals het hoort. We blijven uiteindelijk wel HoogTij-ers. :thumbsup:

He sleur, ik ben door mijn ps spuitbusjes heen. Weet jij waar ik die fascolor kan halen???
Kan ik ff mijn eztje een kleurtje geven.
Bij Speedworld staan nog een aantal flesjes Faskolor. Maar normaal gesproken haal ik ze bij The Border. Je hebt wel een airbrush nodig, het zijn geen spuitbusjes hè. ;)

Hooguit een meterje of 3 ;)

Een mini bbq moet toch wel gaan lukken? :p
Zeker weten, we maken er gewoon een gezellige dag van, met BBQ (hebben we toch al eerder zomaar geregeld ;)). Alleen laten we partytenten, aggregaten etc. thuis (tenzij je ze persé mee wilt nemen :?).

Idem als phil, de baja trekt me nu geheel niet,want vliegen is spannender en sensationeel , ik denk niet dat ik ga doorstromen naar grote brandstof modellen ,gewoon vanwege tijd gebrek,voorlopig lekker ht vliegen met piepschuim,en later weer met de baja ,mochtdat gevoel weer terugkomen
Een brandstof vliegtuig zit er voor mij ook niet in. Dat elektrovliegen bevalt prima. Reukloos en (redelijk) stil. :D Een volgend echt vliegtuig zal dan ook zeker een elektrovlieger zijn. :yes:

alleen ff laden en gaan!

Thnxx Bart!

Ik ga em nu uitpakken!
Dat gaat een lange dag worden, elke minuut lijkt een uur te duren. :rolling: :p

alleen ff laden en gaan!

Thnxx Bart!

Ik ga em nu uitpakken!

We hebben er nog een vleugeltje Bij en wanneer komt de BAJA Sil;)

@ Dr Dre de baja gaat als een tierelier met de Xcan, zelfs sneller als een hpi tuned uitlaatje :p
p.s. heb je die stingers al gevonden?

@ Kom binnenkort ff langs om het te aanschouwen Fritsie,en dan zal ik mijn BAHA ook

meenemen ( met nieuwe POWER-PIPE!!!) enne nee zal deze week ff laten kijken naar die

buisjes, gr.Dr.Dre.

En maar zuipen dat KRENG.....

1evluchtvieren.jpg

@ Zo Marcelsiggery wat heb jij een ROOIE kop ouwe zat je weer aan het BIER,gr.Dr.Dre.

De BBQ verplaatsen is geen goed idee maar om de bedoelde meeting op een ander tijdstip te houden is prima :thumbsup:

Dus ik ben er zaterdag ook gewoon en neem ook wel wat spulletjes mee om er een gezellige dag van te maken. Koelkastje met wat spullen (beertender?) en wat spulletjes voor op de BBknoei.

Vliegspul maar ook het rijspul gaat gewoon mee. Vliegen met grotere kisten is voor mij nu ook niet weggelegd. Aangezien je daar best wat tijd in moet steken als je met een dergelijke kist neer gaat. Dan kom je niet meer weg met een tube lijm, een waterkoker en wat tape :mrgreen:

Offroad gaat bij mij dus ook de deur niet uit.

Volgende hype kan dan heli vliegen zijn Zowel Pieter als ik hebben een serieuze heli...bij voorkeur kan je hier beter geen dogfights mee houden :rolling:

@Fritsie, feli man!! :music::celebrate::new-bday:

Bij goed weer ben ik er vanavond ook weer even om te fladderen.

En om maar even de vraag bij jullie uit te zetten, ik wil een DX7 kopen met AR7000 ontvanger. Iemand nog een goed(koop) adresje?

@Bart: Had jij ook die programmeerkabel bij je Graupner Genius besteld? Ik heb nu een Genius 40 en die is met dezelfde kabel te programmeren. Gaat waarschijnlijk makkelijker dan met dat ene knopje. :? ;)

Dan haak ik af voor de bbq voor zaterdag heb nog een ander feesie:p die binnen is :D

dan gaan we nog maar een andere datum prikken toch........:confused::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back