Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Baja??? dat kost me een maandsalaris...:(..nee ik kijk liever hoe jullie je geld aan gruis rijden....;)
Aanschaf is 1 maar onderhouden..:nosmile:...mijn 1e (1:1) auto was een golf gti....ik ben genezen
Tenzij natuurlijk Gaston of Winston voor me deur staat :D

Ik ga ff wat te eten in elkaar harken voor t geval dat er nog een ritje HT op t programma staat vanavond

Kijk ik wel hoe jullie je geld letterlijk en figuurlijk de grond in boren:yes::yes::D;)

En over gaston gesproken die verwacht ik ook iedere avond maar hij komt maar niet:mad:

@phil Nou blijf ik helemaal uit je buurt Phil....Eerst een opmerking over mij in/met een tuigie en ook nog dezelfde freq.
Dat gaat helemaal niet goed gaan:onweer:

Opgelost, schrijf voor mij maar kanaal 71 - 35.110 Mhz op;)

En de reservesets 77 - 35.170 en 66 - 35.060

Je geeft die kleine jongen gewoon een gebakje als je thuiskomt vanavond:rainbow1::p

Nee dat was om zijn 1e vliegdag te vieren die zaten we gister nadat we terugwaren van HT op te peuzelen met een lekker bakkie koffie erbij.
(zijn na t eten zo door "gevlogen"naar HT)

Maar t zit er alweer in hoor buikje weer vol!

Kom er net achter dat dat niet werkt, dat is het kanaal van de wing dragon. Dus we zullen het toch echt met 71 moeten doen :lol:

nou ok dan, niets aan te doen. We proberen het gewoon.

TIP :he sleur, ben je hier wel eens geweest???Update 31-10-2006

ik ben hier een paar keer geweest. is gewoon in een klein clubgebouwtje en je kan hier een hoop koopjes scoren.
ik heb er wel eens een paar servootjes en electromotoren vandaan gehaald voor weinig.
Er is daar ook een hoop vliegspul te koop. en als je een tafel huurt kan je ook van jouw vliegspul afkomen.:lol:

Kom er net achter dat dat niet werkt, dat is het kanaal van de wing dragon. Dus we zullen het toch echt met 71 moeten doen :lol:
Wissel het zend- en ontvangkristal eens. Meestal werkt het dan wel... :? ;) Verder het lijstje even aangepast. :thumbsup:

TIP :he sleur, ben je hier wel eens geweest???Update 31-10-2006

ik ben hier een paar keer geweest. is gewoon in een klein clubgebouwtje en je kan hier een hoop koopjes scoren.
ik heb er wel eens een paar servootjes en electromotoren vandaan gehaald voor weinig.
Er is daar ook een hoop vliegspul te koop. en als je een tafel huurt kan je ook van jouw vliegspul afkomen.:lol:
Nah, da's zo'n veredelde clubaangelegenheid. En ik heb pas twee EZ's dus daar komt nog wel e.e.a. bij. Ik hoef niet zozeer voor de koopjes, dan ga ik net zo lief naar 2Brothers, RCTModels of RC Speedworld. Kwestie van de handel gunnen (en ook de opbrengsten), de rest scoor ik wel in Hong Kong of US van A. :p

Laatst bewerkt:
Zo EZtje heeft nu een kleurtje en staat te drogen.
Je kan de EZ spuiten met spuitbussen van MOTIP WEL ALLEEN DE ACRYL LAKKEN.
Ze tasten wel piepschuim aan maar geen elapor(depron).
Dus dat is ook weer opgelost.
Die lelijke grijze vleugels ben ik dus kwijt. Welke kleur het wel is zien jullie later wel.
Ik moet m zometeen nog ff afmaken. dus ht zit er voor mij niet in vanavond.

Heb ff gekeken op de site van motip....
Joehoe eindelijk weer eens iets in de kleur van mijn 1e brommer spuiten!
:banana:

wel eerst ff voorbehandelen met primer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb ik dat....alle primer zit nog op de Puch als t goed is....nou dan komt dat wel. Ik denk gooi em vanavond in de metallic en dan morgen in elkaar.
Maar dan maar ff een andere keer....Plak ik em wel vol met stickers om t grijs te bedekken :(

Sleur je kunt de lijst weer aanpassen , set is onderweg uit the uk ;)
Done... :thumbsup:

Vanavond het racemonster zitten knutselen. Als eerste een dikke koolstofvezelstaaf in de staart gelijmd tegen het doorbuigen (en vooral kans op afbreken). Heel wat zitten passen en meten met de brushless regelaar en de draden (die lekker dik zijn :?). Makkelijkst blijft toch bovenop plakken, dus dat wordt iets uithollen zodat alleen het koelvlak erboven steekt. :cool: En dan morgen het bakje voor de accu/ontvanger knutselen, servo's en stangen erin lijmen. Om hem sneller te maken haal ik denk ik Ora Cover.

Was weer heerlijk vliegen,toen ik net aankwam was de wind vrij heftig,en was er een klein twijfeltje, maar toch opgegooid en meteen hoogte gemaakt ,en tegen de wind vechten,was nogal vlagerig . . daarna kwam bart ,gevolgd door bym met zijn vriendin ,oja en ik weet niet was er ook :) toen bym zag dat ik de wind trotseerde ,gooide hij hem ook de lucht in. en hebben we als een gek gevlogen ,is echt heerlijk,en begin het met meer wind ook leuker te vinden

Bart ik heb die startmotor hier liggen.
Ik neem m wel mee als we elkaar weer op ht zien.
De prijs is wel omhoog gegaan. Het wordt schrik niet 12 euri.
Ik wil er geen verlies op lijden, maar winst hoeft ook niet.

Bart ik heb die startmotor hier liggen.
Ik neem m wel mee als we elkaar weer op ht zien.
De prijs is wel omhoog gegaan. Het wordt schrik niet 12 euri.
Ik wil er geen verlies op lijden, maar winst hoeft ook niet.

WTF!! :shock: prijsverhogingen?

;)

Helemaal goed, Stanley! Alvast bedankt!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back