snoeksel
Forum veteraan
Sjees morgen wel even langsMike
Ike
Bart
(Jerry?)
Even een EZ bestellen
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sjees morgen wel even langsMike
Ike
Bart
(Jerry?)
Sjees morgen wel even langs
Even een EZ bestellen
Zo jammer ditWhahahaha :rolling:
Zo jammer dit
Was weer heerlijk vliegen,toen ik net aankwam was de wind vrij heftig,en was er een klein twijfeltje, maar toch opgegooid en meteen hoogte gemaakt ,en tegen de wind vechten,was nogal vlagerig . . daarna kwam bart ,gevolgd door bym met zijn vriendin ,oja en ik weet niet was er ooktoen bym zag dat ik de wind trotseerde ,gooide hij hem ook de lucht in. en hebben we als een gek gevlogen ,is echt heerlijk,en begin het met meer wind ook leuker te vinden
Sjees morgen wel even langs
Even een EZ bestellen
@Silly:
Ik heb nog een kristallen setje met kanaal 65 (35.050)...(ja,ik heb de ontvanger weer gevonden :???![]()
Klopt...Ik had vanmorgen al zo'n gevoel dat je hem wel weer tegen zou komen :schrik:
Jij bent namelijk niet de persoon om spullen kwijt te raken :grin:
Voor mij is het belangrijk dat het gas/rem gedeelte van mijn Baja weer helemaal in orde komt, nu heb ik te veel kans op storingen en ik heb geen zin om door mijn nalatigheid of onzorgvuldigheid iemand voor zijn benen te rijden :???:
@Silly:
Ik heb nog een kristallen setje met kanaal 65 (35.050)...(ja,ik heb de ontvanger weer gevonden :???![]()