Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je naar links stuurt, gaat (vanaf de achterkant van het vliegtuig gezien), de linker flap omhoog en de rechter omlaag. Da's logisch want zo druk je de linker vleugel omlaag en de rechter omhoog.Vanavond ben ik nog aan de knutsel geweest, even mijn rolroeren aangebrachtVraagje is alleen hoe de rolroeren gaan als je de knuppel naar links houdt. Volgens mij moet het linker-rolroer (vanaf de achterkant) dan omhoog gaan?
Als er nog een setje vleugels beschikbaar is, kan jij die dan voor mij meenemen Phil?
Thanx Sleur
De rolroeren zitten ieder op een apart kanaal, ik had al ergens gelezen dat je de ene kant ook wat minder uitslag kan geven t.o.v. het andere roer. Dit moet ik nog even uitzoeken
De vleugels worden idd geamputeerd, vanavond even naar Speedworld en mijn extra setje vleugels op te halen (die had Peter nog voor me apart gezet) Weten BYM of Bart hier iets vanaf?
Als je er maar niet met mijn set vandoor gaat,ik had ze besteld
@ Silly: als jij je kanaal nog kan wisselen graag, dan kan ik gewoon op 77 vliegen, dan blijf ik wat meer uit de buurt van Kevertje's frequentie.quote]
Ik weet dat Bart zn ontvanger had gevonden maar ik geloof dat iemand anders die alweer wilde hebben. Dan moet ik ff aan Mars vragen of die wat heb liggen
Die van mij heeft Peter apart gezet, dus die zullen niet van jou zijn. Die van jou zullen er wel naast staan![]()
heeft iemand van jullie pay pal ?
Ik wil graag wat bestellen bij john hobby maar heb geen pay pal .
wie helpt mij ?
kwestie van een account aanmaken, een creditcart heb je niet meer nodig![]()
@ Silly: als jij je kanaal nog kan wisselen graag, dan kan ik gewoon op 77 vliegen, dan blijf ik wat meer uit de buurt van Kevertje's frequentie.quote]
Ik weet dat Bart zn ontvanger had gevonden maar ik geloof dat iemand anders die alweer wilde hebben. Dan moet ik ff aan Mars vragen of die wat heb liggen
Verkeerd geïnformeerd.
Als je de kristallen wilt wisselen kan dat.
No problemo.![]()
Vleugels is natuurlijk met de bijbehorende staaf neem ik aan?
Thanks voor het meenemen Phil![]()
ja maar dan duurt het toch een paar dagen voor je geld op je pay pal staat ?
Verkeerd geïnformeerd.
Als je de kristallen wilt wisselen kan dat.
No problemo.![]()
Oke dan moeten we dat maar doen dan beetje lullig als er ongelukken van komen he
Ik ga naar me werkgeen zin maar t moet he