Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar dan duurt het toch een paar dagen voor je geld op je pay pal staat ?
Je hoeft inderdaad niets over te maken. Als je bij een beetje bank telebankiert, kun je via iDeal de betaling afronden. Wel zo makkelijk. ;)

Vleugels is natuurlijk met de bijbehorende staaf neem ik aan?
Nee, de staaf zit er niet bij, dat is een los artikel. De vleugels hebben artikelnummer 224198 en de staaf artikelnummer 723188. Maar als je dan toch gaat knutselen, doe er dan een carbon staaf/buis in van een meter lang. Dan kunnen je vleugels ook niet meer zo opkrullen bij loopings of afbreken als je je EZ gaat opvoeren. ;)

Net weer even bij RCTModels geweest, ik krijg er nu al 10% korting. 8O ;) Een kleinere prop, scharnieren, roerhoorntjes, quicklinks, verlengkabeltjes en nog wat dingetjes gehaald voor de Race EZ (die zaterdag duidelijk nog niet klaar is :evil:). En even een babbeltje gedaan aangaande de keuze voor een opvolger voor de EZ. Ook hier dus de Calmato maar voor het mooie wat anders gezien: de Graupner BO209 Monsun.
hmmm.gif
De Calmato is iets gemoedelijker maar gezien de reeds opgedane ervaring met de EZ zou volgens de verkoper (zelf vervent vlieger) geen enkel probleem moeten zijn. Gewoon goed oefenen met de EZ met landen op wieltjes en als dat zonder problemen gaat, is een ander toestel ook eenvoudig de grond in te boren. :? ;)

Laatst bewerkt:
Idd die zijn zonder staaf, was mij al bekend. Bart tot vanavond :yes: Aangezien ik voor Burp ook zijn 'Wings' moet meenemen kan je er vanuit gaan dat je drie setjes nodig hebt vanavond in Heemskerk :D (Als Junkie ook komt)

ga het zo proberen . De gy401 gyro kost daar 85 euri en hier in nl 150 euri . verzendkosten 10 euri .

Wat een klootjes weer zeg ben maar wat met m,n indoor heli aan het fladderen,

heren hebben ze bij rcspeedworld ook van die balancer printjes????
Ik heb er eentje nodig voor op mijn ultramat 8 met een aansluiting van 5 pinnetjes.
en voor het opladen van 3s multiplex lipo`s 4 pinnetjes

Laatst bewerkt:
ga het zo proberen . De gy401 gyro kost daar 85 euri en hier in nl 150 euri . verzendkosten 10 euri .

Wat een klootjes weer zeg ben maar wat met m,n indoor heli aan het fladderen,

De gy 401 wordt aangeboden op het forum bij electronica vr.pr. 80 euri
misschien dat je nog kan afdingen.

De gy 401 wordt aangeboden op het forum bij electronica vr.pr. 80 euri
misschien dat je nog kan afdingen.

hey bedankt mattie :D

ik heb hem een pm gestuurd . Kijken of ik hem zaterdag al heb dan . Hij woont een endje uit de buurt .

Nou lekker dan :evilbat:, ik ben er achter waarom het zolang duurt voor m`n zender hier is, het kreng is weer terug gestuurd naar HK door die "dingen die onder een paard hangen" van de post hiero.
Om een refund gevraagd en hem dan maar hier halen. Fokkerdefok!

tip laat altijd je telefoonnummer bij je adres op het pakket zetten dan bellen ze je op en kan je het recht zetten voor het terug gaat .

Nou lekker dan :evilbat:, ik ben er achter waarom het zolang duurt voor m`n zender hier is, het kreng is weer terug gestuurd naar HK door die "dingen die onder een paard hangen" van de post hiero.
Om een refund gevraagd en hem dan maar hier halen. Fokkerdefok!
wat een eikels! :mad:
Als je er snel 1 nodig hebt, in Heemskerk ligt een DX6i op voorraad,eventueel ook een Futaba 6EX.;)

heren hebben ze bij rcspeedworld ook van die balancer printjes????
Ik heb er eentje nodig voor op mijn ultramat 8 met een aansluiting van 5 pinnetjes.
en voor het opladen van 3s multiplex lipo`s 4 pinnetjes
volgens mij heb ik die nog wel voor je ;) sleur ; is dat niet gewoon een cesna :confused:, ik weet niet of ik naar heemskerk ga, alleen als die ontvanger klaar ligt :p

tja ,zijn een beetje van die reclame slepers, niet echt mooi, maar misschien vliegt het wel leuk , als de funliner af is ga ik de cesna weer vliegend maken ,nu ik flink geoefend ben met de ez moet ik die toch kunnen vliegen ;). bart; weet jij of er een ontvanger van de 6ex beschikbaar is bij speed world:confused:, en diverse prop's ,en servo verleng kabels ,en uhu enz enz

tja ,zijn een beetje van die reclame slepers, niet echt mooi, maar misschien vliegt het wel leuk , als de funliner af is ga ik de cesna weer vliegend maken ,nu ik flink geoefend ben met de ez moet ik die toch kunnen vliegen ;).
Yep, zo'n reclamesleper. ;) Ik vind hem wel mooi, twintig jaar geleden vond ik hem al mooi en nu kan ik hem wel betalen. 8O :rolling: ;) Maar dat is natuurlijk persoonlijk. :yes:

De rolroeren zijn klaar, net even testgevlogen op een terrein hier heel vlakbij. Nu wordt daar het nieuwe station van Krommenie gebouwd, was wel een hele leuke plek (zonder storing :wink:) Volgende keer maar ff de camera op de EZ, weer eens wat anders.
Het vliegt wel totaal anders met rolroeren, veel snellere reactie met bochten. Er stond een heleboel wind maar daar had de EZ geen moeite mee. :D

Om even de vragen omtrend producten die bij RC-Speedworld te koop zijn/ besteld moeten worden centraal te houden, gaarne dit niet cryptisch maar zo duidelijk mogelijk via PB naar gladoor te doen.

Dan kan het tempo-team daar rekening mee houden ;)

Omtrend de gezondheidssituatie van Peter:
De antibiotica heeft niet aangeslagen en we zijn terug bij af.
Ze zijn nu overgestapt op andere medicijnen en gaan verder (be)kijken ......
Deze week komt hij dus nog zeke rniet thuis :sad:

tering dat is niet best allemaal zeg :cry:.

Ik hoop er het allerbeste van .....

Kom op peet !!!!

Misschien een fruitmandje regelen? Misschien knapt hij daar een beetje van op (altijd leuk zoiets als je in het ziekenhuis ligt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back