K
knaller
Guest
ik doe mee, ken peet nog niet zo lang als jullie maar ik had al snel door dat het een hele goede man is , en vind dit echt niet leuk .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij een strak plan. Maar eh... Mag hij dat wel hebben? Zou jammer zijn als de fruitmand noodgedwongen zichzelf omtovert tot zelfbewegende schimmelcultuur. 8OMisschien een fruitmandje regelen?
Misschien een fruitmandje regelen? Misschien knapt hij daar een beetje van op (altijd leuk zoiets als je in het ziekenhuis ligt)
Lijkt mij een strak plan. Maar eh... Mag hij dat wel hebben? Zou jammer zijn als de fruitmand noodgedwongen zichzelf omtovert tot zelfbewegende schimmelcultuur. 8OMisschien een infuus met een litertje nitro? :? :lol:
Hebben ze in Heemskerk ook toevallig een rompje van een EZ liggen? Kan ik mijn ingekorte romp weg doen want de motor is er nu 3x afgeknald en zit nu wel heel vaag gelijmd. :cry:
Count me in , wel een strak planMisschien een fruitmandje regelen? Misschien knapt hij daar een beetje van op (altijd leuk zoiets als je in het ziekenhuis ligt)
Prima idee , en ik hoor graag hoeveel bijdrage het per persoon is !
of een mandje vol bitterballen /frikandelen /vlammetjes 8-O knapt hij gelijk weer opMisschien een fruitmandje regelen? Misschien knapt hij daar een beetje van op (altijd leuk zoiets als je in het ziekenhuis ligt)
Idem.......
Ook is het misschien wel leuk om hem een kaartje te sturen , om de kamer een beetje op te vrolijken (vind ik tenminste) dus als je ook aan het adres kan komen en mij dat even kan sturen (pb) , graag
![]()
Nou lekker dan :evilbat:, ik ben er achter waarom het zolang duurt voor m`n zender hier is, het kreng is weer terug gestuurd naar HK door die "dingen die onder een paard hangen" van de post hiero.
Om een refund gevraagd en hem dan maar hier halen. Fokkerdefok!
Nou lekker dan :evilbat:, ik ben er achter waarom het zolang duurt voor m`n zender hier is, het kreng is weer terug gestuurd naar HK door die "dingen die onder een paard hangen" van de post hiero.
Om een refund gevraagd en hem dan maar hier halen. Fokkerdefok!
tip laat altijd je telefoonnummer bij je adres op het pakket zetten dan bellen ze je op en kan je het recht zetten voor het terug gaat .
Hee vergeet niet mij ook mee te tellen!!!
Een fruitmandje kan hem zeker niet zieker maken.
Maar er zijn ook alternatieve manden met vruchten sappen of zo.
Groeten Edwin.
P.S. misschien een spandoek voor op zijn kamer (offroaders)
Nah, da's niets. Wie vliegt er nu 35MHz en met 8 cellen? :? :lol:Sleur misschien kun je deze overnemen (lees goed de tekst)
Moet kunnen, misschien zelfs wel vol frontaal op het raam met een grote zuignap voorop. 8O Ik heb vanavond een extra vleugelsetje beschikbaar gesteld, ik heb namelijk de rest van de kit gekocht, vleugels had ik al twee setjes van.Als Sleurhutje zijn "reclamesleper"![]()
al zou hebben kon er een text doek achter hangen en die een paar keer voor zijn raam langs laten vliegen :-D
Oh god,wat een gezeur met die posterijen Ferry
Toch maar even naar Heemskerk rijden?
Dan kun je vanavond nog vliegen
:lol: :teacher: Wat ferry al zei,dan moeten ze natuurlijk wel bellen die kneuzenuppydogeyes:
Een spandoek en/of groepsfoto lijkt mij ook wel een leuk idee voor Peter :lol:
Count me in for the present![]()
Leuk, zal ik eens gaan photoshoppen? Mail een paar van je ergste crashes, gekste momenten (wel leuk houdenAls jullie nou allemaal de baja's en EZ's ff een beetje slopen en dan met zn allen op de foto met de text: Zonder jou wordt t niks meer op HT