Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk veel liever een filmpje.
Ontkomen aan voetbal is er ook niet bij, de buren hebben het hele spul in de tuin staan, en het is al weken overdekt met een groot tentzeil, biertap etc.
Daar zit zo'n grote groep mensen dat kwam gewoon over de film heen :rolling:
Tuurlijk kan je er aan ontkomen lekker 4 weken AMELAND
Knappe aanpassing Pieter dat fleurt het geheel een beetje op
Jongens zie jullie morgen:bye::bye::thumbsup::sleepy::sleepy:

Laatst bewerkt:
:puppydogeyes:....................

Laatst bewerkt door een moderator:
Tuurlijk kan je er aan ontkomen lekker 4 weken AMELAND
Knappe aanpassing Pieter dat fleurt het geheel een beetje op
Jongens zie jullie morgen:bye::bye::thumbsup::sleepy::sleepy:

Ameland, nee DÁÁR is lekker veel te beleven :shock: :rolling:

Geef mij maar Plaja del Gardenia :p

Zo, mijn 747 is vliegklaar , op een kleurtje na dan 8-O, erg wit zo

hier wat pic's

wat gegevens ; 2x 480 motoren met gunther prop's stroom geleverd door 35 A regelaar die tot 4 cellen lipo aankan. misschien een leuke kist om met rolroeren te oefenen. , ik heb ze nu nog ff bij de gas stick gezet, zodat ik uit nood nog kan terug vallen op richting en hoogte roer op rechts ;)

dus morgen maar ff de lucht in brengen ,ben benieuwd met die rechte vleugels :confused:
verder alles verstevigd met carbon staven

IMG_1213.jpg

Slaap je nu ook op zolder tegenwoordig :rolling:

Goedemorgen, allemaal lekker geslapen?
Ik ga zo maar even naar de Media Markt kijken voor een nieuwe auto radio
was gister toch een beetje friday the 13th de cd speler van mijn radio nokte ermee.Wat betreft het weer temp. is wel aardig en een stuk minder wind.Batterijen liggen even op de lader zo nog even wat vlees halen voor op de bbq en wat te drinken natuurlijk

bym , idd soms pit ik heerlijk alleen ,als ik laat doorsleutel ,of gewoon niet kan slapen en lig te draaien ,dan heb ik een reserve hobby/slaapkamer ;). ik ben rond 15;00 u op ht ,mits het droog is , moet zo helpen verhuizen bij kennissen :(, dat vind de rug niet leuk :nooo: , laterrrrrrrrrr

bym , idd soms pit ik heerlijk alleen ,als ik laat doorsleutel ,of gewoon niet kan slapen en lig te draaien ,dan heb ik een reserve hobby/slaapkamer ;). ik ben rond 15;00 u op ht ,mits het droog is , moet zo helpen verhuizen bij kennissen :(, dat vind de rug niet leuk :nooo: , laterrrrrrrrrr
Houd de spiertjes soepel

@Snoeksel:

is die autoradio voor in je bestelbus?

Ik heb hier nog een nieuwe VDO CD-413 liggen. (te koop)

image_view.aspx

bel me maar ff als het iets voor je is;)

Hey allemaal!

Nou ik zie dat we er allemaal zin in hebben vandaag!
ziet er goed uit Junkie!

Ik was tegen 3 uur thuis vanacht en heb manlief bij zn broer op de bank laten liggen die was in comatueuze toestand.
Wel zonde van t laatste kaartje die heb ik aan de portier gegeven voor t geval er nog iemand naar binnen wilde zonder kaart.
We hebben in elk geval genoten van t voetbal en t concert.

Ik plak straks nog ff de laatste plakkers op de Ez en dan ben ik klaar.
Ff mezelf oplappen en boodschappen doen en kijken of Mars nog leeft.
:thumbsup:

Hey allemaal!

ziet er goed uit Junkie!

Ik was tegen 3 uur thuis vanacht en heb manlief bij zn broer op de bank laten liggen die was in comatueuze toestand.
Wel zonde van t laatste kaartje die heb ik aan de portier gegeven voor t geval er nog iemand naar binnen wilde zonder kaart.
We hebben in elk geval genoten van t voetbal en t concert.

Ja,leuk speelgoed, ik neem geen baja mee ,moet worden geladen,en ben de laad kabel kwijt,word voor mij een vlieg middag,heb ik mijn handen al aan vol
Posted via Mobile Device

Hoogtij word niets voor mij :(

Ten eerste, omdat ik zelf nog steeds last van de griep heb :evil: maar dat is nog niet zo erg !

Wij hebben vanmorgen bericht gekregen dat een goede kennis/vriendin van Elles uit het ziekenhuis vandaan naar huis is gekomen voor waarschijnlijk haar laatste week(end) , dus zoals jullie zullen begrijpen liggen de prioriteiten op het moment ergens anders !

Wel wil ik iedereen die vandaag gaat een hele leuke en plezierige dag toe wensen !

Ja,leuk speelgoed, ik neem geen baja mee ,moet worden geladen,en ben de laad kabel kwijt,word voor mij een vlieg middag,heb ik mijn handen al aan vol
Ik heb nog wel een laadkabeltje (2x banaansteker -> Tamiya-steker). De Ravage wilde gisteravond weer niet starten, ondanks een nieuwe eenrichtingslager. En het asje staat nog steeds in backorder dus dat wordt maar een nieuwe motor bestellen/aanschaffen (Axial .28 Green denk ik).

ziet er goed uit Junkie!

......

Ik denk dat je namens iedereen spreekt en dat iedereen er zin in heeft. En is het wel verstandig om met zoveel alcohol nog in het lijf te vliegen (Marcel dan hè 8O :morning:)?

Ik neem geen aggregaat mee, laden moet maar in de auto. ;) Even de Bajaarde en de EZ opladen en inladen. BBQ en accessoires me, langs de Makro voor wat kadaverspul. Ik neem ook een berg plastic bordjes en vorkjes mee, nog over van de vorige keer. Ik ben er zo rond 14:00/14:30 uur. :bye:

@ Marcel , als je straks weer in het land der levenden bent , zou je de lader even mee willen nemen naar hoogtij:wink:

ben er zelf denk ik pas om een uur of vijf :thumbsup:

neem ik m,n vintage model even mee , ja een FG:D

Alles opgeladen en zo nog even wat sate in elkaar flansen wat frisdank bij elkaar rapen en eerst nog even de nieuwe autoradio inbouwen zie jullie straks wel :banana::banana::yes:

Ik ben er rond een uurtje of 15:30.

Even langs de slager voor wat meat, neem ook wel wat sausjes mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back