Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook permissie om naar HT te komen, ik ben er rond 20.00 uur :yes:
me not ,als ik vanavond ga vliegen ,vlieg ik er thuis voorgoed uit ,heeft natuurlijk zijn voordelen maar ook een paar nadelen :rolleyes:, ik zit nu op een afkick kliniek speciaal voor rc junkies ;) , dus voor mij voorlopig 2 keer per week ipv iedere dag 8-O. mijn autootjes staan inmiddels op marktplaats om maar vast de goede wil te tonen :).....tja

Tekort tijd. :evil: Ik heb het sinds vorige week ernstig druk op kantoor en met oorlogvoering met de aannemer van de buurman (advocatenvoer). :cry:

Druk he , jij ;) :D Ik ga morgen even naar de garage voor een nieuwe toeter op de renault , want die doet het niet meer na vanmorgen :lol:

Dacht ik een relaxed dagje te hebben vandaag , een beetje rondjes rijden , wat spullen halen en brengen boodschapjes doen enz. en dat was ook zo , tot vanmiddag bij dat kl#te corus :twisted: , waar ik even een compressor moest stallen en daarna naar huis mocht :D , dus ik was daar om even over twee-en , en kwam erachter dat mijn pas verlopen was, dus ik dacht , die eerst maar "even" verlengen en dan gauw weer verder , NOT ! om iets over vieren reed ik de poort weer uit :bad-words: wat een k#t bedrijf is dat toch , de hele hal vol en twee man achter de balie en de rest loopt maar wat te geinen :fuckyou2:

En nu iets anders , wij waren vandaag in velsen aan het werk en onze keet stond naast het texaco tankstation tegenover de stormvogels op een behoorlijk groot parkeer terrein wat volgens mij toch ook wel geschikt is voor de on-roaders , waarschijnlijk in het weekend iets minder maar door de weeks s,avonds zal het er toch niet zo druk zijn ??

me not ,als ik vanavond ga vliegen ,vlieg ik er thuis voorgoed uit ,heeft natuurlijk zijn voordelen maar ook een paar nadelen :rolleyes:, ik zit nu op een afkick kliniek speciaal voor rc junkies ;) , dus voor mij voorlopig 2 keer per week ipv iedere dag 8-O. mijn autootjes staan inmiddels op marktplaats om maar vast de goede wil te tonen :).....tja

Jammer van de baja :puppydogeyes:

Druk he , jij ;) :D Ik ga morgen even naar de garage voor een nieuwe toeter op de renault , want die doet het niet meer na vanmorgen :lol:

Dacht ik een relaxed dagje te hebben vandaag , een beetje rondjes rijden , wat spullen halen en brengen boodschapjes doen enz. en dat was ook zo , tot vanmiddag bij dat kl#te corus :twisted: , waar ik even een compressor moest stallen en daarna naar huis mocht :D , dus ik was daar om even over twee-en , en kwam erachter dat mijn pas verlopen was, dus ik dacht , die eerst maar "even" verlengen en dan gauw weer verder , NOT ! om iets over vieren reed ik de poort weer uit :bad-words: wat een k#t bedrijf is dat toch , de hele hal vol en twee man achter de balie en de rest loopt maar wat te geinen :fuckyou2:

Hèhèhè :rolleyes: heb je de hele test weer opnieuw mogen doen, leuk he plaatjes kijken en domme vragen beantwoorden, gelukkig hoef ik het maar eens in de twee jaar te doen :p, oh ja, wel onder werktijd, tussen het geinen door ;)

Hèhèhè :rolleyes: heb je de hele test weer opnieuw mogen doen, leuk he plaatjes kijken en domme vragen beantwoorden, gelukkig hoef ik het maar eens in de twee jaar te doen :p, oh ja, wel onder werktijd, tussen het geinen door ;)

Ja , idd. tien van die stomme filmpjes en vragen die erbij horen , en die ook al jááááááren hetzelfde zijn :twisted: en het was nog in de baas zijn tijd hoor , alleen nu was ik nog niet lekker op tijd thuis , het viel me nog weer mee dat ze niet in mijn bus wilden kijken bij de uitgang ;) :D

@ Fritsie, dat duurd niet zolang hoor , en dan gaat ie weer met nitro beginnen en daarna weer een baja :rolleyes: :D ;)
want de geschiedenis herhaalt zich altijd :lol: (zie onderschrift Junkie) ;)

Jammer van de baja :puppydogeyes:
Hmmm , maar hij is nog niet verkocht ,via de telefoon een bod van 1100 E ,maar dat vind ik te weinig ,dus word waarschijnlijk niets op marktplaats,en blijft hij gewoon op de kast tot ik er weer zin an krijg ;), en wat kobus al zegt ,als je hem net kwijtbent zetten jullie een baja competitie op ,en wil ik er weer 1 kopen :). wel grappig ,was er 1 die mailde ,ik geef je 625 kom ik hem vanavond nog halen :rolling:

Nou nou, wat een haat. Zo erg is he toch niet???;) Gelukkig heb ik niet veel te maken met die nep agenten :D

Ja , idd. tien van die stomme filmpjes en vragen die erbij horen , en die ook al jááááááren hetzelfde zijn :twisted: en het was nog in de baas zijn tijd hoor , alleen nu was ik nog niet lekker op tijd thuis , het viel me nog weer mee dat ze niet in mijn bus wilden kijken bij de uitgang ;) :D

Geen milieupas moeten halen? Is nieuw:rolleyes:

Nou nou, wat een haat. Zo erg is he toch niet???;) Gelukkig heb ik niet veel te maken met die nep agenten :D

Geen milieupas moeten halen? Is nieuw:rolleyes:

Wordt lachuh als ie bij ons moet asfalteren en een werkvergunning nodig heeft :rolling: word Kobus helemaal :hammer:

Wordt lachuh als ie bij ons moet asfalteren en een werkvergunning nodig heeft :rolling: word Kobus helemaal :hammer:

Gelukkig word dat altijd geregeld door de uitvoerder , anders kon jij nog wel eens gelijk krijgen ;) :D

@ Sime , er zit idd. een milieu pas bij , alleen de printer daarvan was stuk :rolleyes: maar ze zeiden bij de balie ook al : die heb je eigenlijk niet nodig want daar vragen ze nooit om , en dat klopt ook wel want mijn oude hebben ze ook nooit om gevraagd :|

Ik ga ook naar bed , morgen weer zo,n drukke dag :rolleyes: :D

@ Sleurhutje , als ik morgen weer langs kom , sms ik wel iets eerder ;)

Dikke vette joehoe!:music:

Vanavond voor t eerst gevlogen deze :newbie:
Mijn co-piloot Phil mocht eerst ff met me tuigje
(heb je toch je zin ;))
Toen alles goed afgesteld was heeft hij em de lucht in gevlogen en heb ik 't over genomen.
Na een mooie vlucht over Hoogtij door de Bermuda-Ht-driehoek over 't kanaal en nog een paar rondjes rustig (roestig) kwam de Ez redelijk zacht weer aan de grond!
Alles zit er nog op en aan afgezien van wat steenslag op de neus!

Na een tijdje weer naar de anderen gekeken te hebben wilde ik nog een keer en dan zelf ook de lucht in.
Dus gas erop en Phil gooide em weg.
Ook dat ging redelijk.
Maar oepsedefloeps toen wassie ineens niet van plan om in de lucht te blijven.
Nou je kent t wel lopen lopen lopen...
Ik denk ik hoor wat. En ja hoor servo kapoet!
Balen!!!
Maar voor de 1e keer niet slecht al zeg ik t zelf.

Phil bedankt voor de hulp!
Kevertje bedankt voor de servo!

Als t morgenmiddag ook zo lekker weer is dan ga ik nog ff oefenen!

ja Silly, zo gek deed jij het nog niet ;) in iedergeval een stuk beter dan je mannetje :rolling:. Nee ff zonder gekheid, hij ging echt super. Morgen moet je nog maar even wat meer oefenen en dan denk ik dat het voor jou ook geen probleem meer is, dan trek je zo een paar loopings om hem vervolgens weer zachtjes op de grond te zetten :thumbsup:

Verder heb ik ook weer heerlijk gevlogen :D Nog even een irritante vogel flink dwars gezeten, daarna hadden we de vogel niet meer gezien. De achtervolging zag er wel spectaculair uit :yes: (als de dierenbescherming dit maar niet leest :rolleyes:)

Kortom was weer een heerlijk avondje met een super weertje :zon: dit is weer voor herhaling vatbaar :bday: :D

ja Silly, zo gek deed jij het nog niet ;) in iedergeval een stuk beter dan je mannetje :rolling:. Nee ff zonder gekheid, hij ging echt super. Morgen moet je nog maar even wat meer oefenen en dan denk ik dat het voor jou ook geen probleem meer is, dan trek je zo een paar loopings om hem vervolgens weer zachtjes op de grond te zetten :thumbsup:

Verder heb ik ook weer heerlijk gevlogen :D Nog even een irritante vogel flink dwars gezeten, daarna hadden we de vogel niet meer gezien. De achtervolging zag er wel spectaculair uit :yes: (als de dierenbescherming dit maar niet leest :rolleyes:)

Kortom was weer een heerlijk avondje met een super weertje :zon: dit is weer voor herhaling vatbaar :bday: :D

Ik sluit me er volledig bij aan:cool:
(ik wou t niet zeggen dat arme beessie)
De servo zit er alweer op en de batterij hangt aan de lader :)
Hoe laat ging ook alweer die wekker morgen:schrik:

;);)
Ja, mensen we hebben weer lekker gevlogen. MORGEN WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle accu`s zijn weer geladen, dus ik ben er weer klaar voor!!!!!

nog ff lekker slap staan te ouwe****** en siggy nog een beetje geholpen. je hebt alleen mijn rol tape nog achterin liggen(grijs)!!!!!!!

Weer 3 accu`s leeggevlogen en weer heelhuids terug gekeerd, dus ik mag niet klagen. Hier nog ff het uitstapje van siggy.!!!
10fta83.jpg

350pdh1.jpg

2qurq79.jpg

2n196vt.jpg

1675mhv.jpg

28rl4pf.jpg

Hij kon m niet dichterbij parkeren. De afstelling is nog niet optimaal, maar morgen werken we daar wel aan verder, en je zal zien dan gaat het weer een stukje beter. UCHE UCHE Wel goed voor de conditie!!!!!!!!!!!:p

;)

Iemand zin om zo mee te gaan naar quartel in pijnacker? :D

niet allemaal tegelijk......:)

iedereen aan het werk zeker?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back