marcelsiggery
Forum veteraan
zullen we zeggen een uurtje of 7 ????????![]()
Lijkt mij een zeer geschikte tijd :newbie:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zullen we zeggen een uurtje of 7 ????????![]()
Wij zijn heus nog niet zo gek. Er zijn mensen die een MPX Fox op een wel heel aparte manier lanceren. 8O :lol:![]()
Tekort tijd. :evil: Ik heb het sinds vorige week ernstig druk op kantoor en met oorlogvoering met de aannemer van de buurman (advocatenvoer). :cry:Over die Fox gesproken,hou is het eigenlijk met jouw project![]()
me not ,als ik vanavond ga vliegen ,vlieg ik er thuis voorgoed uit ,heeft natuurlijk zijn voordelen maar ook een paar nadelenIk heb ook permissie om naar HT te komen, ik ben er rond 20.00 uur![]()
Tekort tijd. :evil: Ik heb het sinds vorige week ernstig druk op kantoor en met oorlogvoering met de aannemer van de buurman (advocatenvoer). :cry:
me not ,als ik vanavond ga vliegen ,vlieg ik er thuis voorgoed uit ,heeft natuurlijk zijn voordelen maar ook een paar nadelen, ik zit nu op een afkick kliniek speciaal voor rc junkies
, dus voor mij voorlopig 2 keer per week ipv iedere dag 8-O. mijn autootjes staan inmiddels op marktplaats om maar vast de goede wil te tonen
.....tja
Druk he , jij![]()
Ik ga morgen even naar de garage voor een nieuwe toeter op de renault , want die doet het niet meer na vanmorgen :lol:
Dacht ik een relaxed dagje te hebben vandaag , een beetje rondjes rijden , wat spullen halen en brengen boodschapjes doen enz. en dat was ook zo , tot vanmiddag bij dat kl#te corus :twisted: , waar ik even een compressor moest stallen en daarna naar huis mocht, dus ik was daar om even over twee-en , en kwam erachter dat mijn pas verlopen was, dus ik dacht , die eerst maar "even" verlengen en dan gauw weer verder , NOT ! om iets over vieren reed ik de poort weer uit :bad-words: wat een k#t bedrijf is dat toch , de hele hal vol en twee man achter de balie en de rest loopt maar wat te geinen :fuckyou2:
Hèhèhèheb je de hele test weer opnieuw mogen doen, leuk he plaatjes kijken en domme vragen beantwoorden, gelukkig hoef ik het maar eens in de twee jaar te doen
, oh ja, wel onder werktijd, tussen het geinen door
![]()
Hmmm , maar hij is nog niet verkocht ,via de telefoon een bod van 1100 E ,maar dat vind ik te weinig ,dus word waarschijnlijk niets op marktplaats,en blijft hij gewoon op de kast tot ik er weer zin an krijgJammer van de bajauppydogeyes:
Dacht ik een relaxed dagje te hebben vandaag , een beetje rondjes rijden , wat spullen halen en brengen boodschapjes doen enz. en dat was ook zo , tot vanmiddag bij dat kl#te corus :twisted: , waar ik even een compressor moest stallen en daarna naar huis mocht, dus ik was daar om even over twee-en , en kwam erachter dat mijn pas verlopen was, dus ik dacht , die eerst maar "even" verlengen en dan gauw weer verder , NOT ! om iets over vieren reed ik de poort weer uit :bad-words: wat een k#t bedrijf is dat toch , de hele hal vol en twee man achter de balie en de rest loopt maar wat te geinen :fuckyou2:
Ja , idd. tien van die stomme filmpjes en vragen die erbij horen , en die ook al jááááááren hetzelfde zijn :twisted: en het was nog in de baas zijn tijd hoor , alleen nu was ik nog niet lekker op tijd thuis , het viel me nog weer mee dat ze niet in mijn bus wilden kijken bij de uitgang![]()
![]()
Nou nou, wat een haat. Zo erg is he toch niet???Gelukkig heb ik niet veel te maken met die nep agenten
Geen milieupas moeten halen? Is nieuw![]()
Wordt lachuh als ie bij ons moet asfalteren en een werkvergunning nodig heeft :rolling: word Kobus helemaal![]()
Wordt lachuh als ie bij ons moet asfalteren en een werkvergunning nodig heeft :rolling: word Kobus helemaal![]()
ja Silly, zo gek deed jij het nog nietin iedergeval een stuk beter dan je mannetje :rolling:. Nee ff zonder gekheid, hij ging echt super. Morgen moet je nog maar even wat meer oefenen en dan denk ik dat het voor jou ook geen probleem meer is, dan trek je zo een paar loopings om hem vervolgens weer zachtjes op de grond te zetten
Verder heb ik ook weer heerlijk gevlogenNog even een irritante vogel flink dwars gezeten, daarna hadden we de vogel niet meer gezien. De achtervolging zag er wel spectaculair uit
(als de dierenbescherming dit maar niet leest
)
Kortom was weer een heerlijk avondje met een super weertje :zon: dit is weer voor herhaling vatbaar :bday:![]()
Kortom was weer een heerlijk avondje met een super weertje :zon: dit is weer voor herhaling vatbaar :bday:![]()