Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
precies , die stond ook in de etalage bij quartel , en ben er erg gevoelig voor ;), lijkt me wel wat ja, en is multiplex 8-)

Ik zag hem toen ik de EZ nog moest bestellen al in de Multiplex catalogus staan ja, en heb toen getwijfeld tussen deze en de ez .....
Ben blij dat ik deze nog niet gekocht heb :rolling:

Maar erhm, Peter kan hem ook bestellen hoor ;)
Hij kan wel weer wat actie gebruiken :rolling:

Hier btw, heb je er een filmpje van : Multiplex Twister (rechtsklik save as)

Laatst bewerkt:
Ik zag hem toen ik de EZ nog moest bestellen al in de Multiplex catalogus staan ja, en heb toen getwijfeld tussen deze en de ez .....
Ben blij dat ik deze nog niet gekocht heb :rolling:

Maar erhm, Peter kan hem ook bestellen hoor ;)
Hij kan wel weer wat actie gebruiken :rolling:

Hier btw, heb je er een filmpje van : Multiplex Twister

ik ben over ;), wel gaaf hoor, al komt mijn ez al aardig in de buurt van de twister :cool: , en het vliegen met de twister lijkt me niet veel moeilijker.
als ik hem koop ,word dat bij peter ;).
waarom was je blij dat je niet de twister koos :confused:, is toch ook leuk .

WAAROM word er niet gescoord ???

ik ben over ;), wel gaaf hoor, al komt mijn ez al aardig in de buurt van de twister :cool: , en het vliegen met de twister lijkt me niet veel moeilijker.

WAAROM word er niet gescoord ???

Met die bermuda HT driehoek ben ik al een paar keer naar beneden geklapt ....
Vandaag in heemskerk gevlogen op mijn prive vliegveld en geen dingetje last gehad, lekker twee accu's leeg gevlogen .....

Ben gewoon blij dat ik dat niet met die twister heb gehad, die zou op zeker een stuk krommer geweest zijn, gezien de snelheid :rolling:

(al ging mijn ez de laatste keer lang eind lopen ook erg hard de grond in :shock: )

Peter zal wel blij zijn met de omzet :p mag ik u alvast bedanken :rolling:

Laatst bewerkt:
Met die bermuda HT driehoek ben ik al een paar keer naar beneden geklapt ....
Vandaag in heemskerk gevlogen op mijn prive vliegveld en geen dingetje last gehad, lekker twee accu's leeg gevlogen .....

Ben gewoon blij dat ik dat niet met die twister heb gehad, die zou op zeker een stuk krommer geweest zijn, gezien de snelheid :rolling:

(al ging mijn ez de laatste keer lang eind lopen ook erg hard de grond in :shock: )

Peter zal wel blij zijn met de omzet :p mag ik u alvast bedanken :rolling:
Niet te snel juichen ,ik vergat ff dat ik in mijn afkick periode zit ,en weer een model erbij kopen geeft zeker ellende :mad:, want dan sla ik weer om :cool: , ik moet wel zeggen ,minder vliegen heeft 1 groot voordeel ,als je dan weer vliegt is het extra leuk ;)

Hier btw, heb je er een filmpje van : Multiplex Twister (rechtsklik save as)
Hahahaha, en de titel van het filmpje is.... Cularis! 8O Die lijkt mij toch een iets grotere spanwijdte te hebben. :?

Ik denk dat onze EZ's aanmerkelijk rapper vliegen dan die twister. Voordeel van de Twister is de EDF waardoor je propellor eigenlijk niet kan beschadigen. Maar je motor- en propellorkeuze is heel beperkt. Dan kun je beter een Multiplex FunJet nemen. Daar zit achterop een propellor en met een dikke brushless en 3S Lipo gaat dat ding als een achterlijke. Het is net zo één als Satoer toen mee had. Door de prop achterop kun je veel meer variëren met snelheid en kracht. n44WIwSP4z4[/media] filmpjes

Niet te snel juichen ,ik vergat ff dat ik in mijn afkick periode zit ,en weer een model erbij kopen geeft zeker ellende :mad:, want dan sla ik weer om :cool: , ik moet wel zeggen ,minder vliegen heeft 1 groot voordeel ,als je dan weer vliegt is het extra leuk ;)
We moeten wat meer regelmaat zien te krijgen nu we allemaal redelijk tot aardig kunnen vliegen. ;) In principe mag je in Heemskerk elke avond met elektro vliegen, voor brandstof zijn er beperkingen. En we kunnen een vaste knutselavond (dinsdag- of donderdagavond) afspreken in het clubhuis in Heemskerk, bijna om de hoe bij RC Speedworld. :D

Ik heb zelf ook een keer een stroing op HoogTij gehad. Eigenlijk twee. Van de ene was duidelijk dat het een radar van een antieke Russische roestbak was, later nogmaals mogen ervaren maar toen wist ik me beter te redden door meer vliegervaring. ;) De andere keer was op een bepaalde afstand maar ik had de antenne recht naar voren staan (zeg maar vlak). Dat vergroot de kans op storingen omdat de helft van het radiosignaal zo de grond in gaat of nog erger, weerkaatst op de grond. Je hebt dus een enorme "blind spot". Ook als je je antenne rechtop zet, wil je niet boven jezelf vliegen want dan is je signaal minimaal door de eigenschappen van de antenne. Ik heb de beste resultaten gehaald met de antenne op 45°. Ook op de door velen aangewezen Duistere Driehoek. :?

Kinderen op bed, geen moer op TV, vrouw in de kroeg. Eindelijk tijd om wat te knutselen aan de EZ. De kortere vleugels afgemaakt. Nog wat oude spuitbusjes Tamiya PS erop geleegd en *hoepla*, klaar voor misbruik.

*op de valreep*
Dat oranje-gedoe is ook over, kunnen we weer normaal doen en alle wit- en bruingoed in de aanbieding doen. Volgende week maar eens kijken naar een goedkoop Full HD 50" LCD TV'tje. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Junkie: Hoe harder je vliegt hoe meer UHU je nodig gaat hebben in het geval van een stuurfoutje. Bij 150+ per uur gaat UHU niet meer helpen vrees is....

Voor die € 69,00 of zo koop je een kale kit. Alle elektronica als een 4000Kv brushless, regelaar, accu's, props en servo's heb je al in je EZ zitten. ;)

regelmaat is een goed idee, moeten maar is gezamelijk met zijn alle een avondje prikken op heemskerk ;)

tja van die jet bleef weinig over :lol:

trouwens over rustig en degelijk vliegen gesproken ,vind ik de funliner echt een topper, vliegt heel solide ,en is wat groter zodat je snel wat hoger gaat vliegen , en met de 2x 480 motoren en 3 cel lipo kun je gewoon verticaal stijgen :cool:, ik druk de zender wel een keer in je handen ,kun je het zelf ervaren ;)

ps . ik baal wel van oranje :puppydogeyes:

ik druk de zender wel een keer in je handen ,kun je het zelf ervaren ;)
Nee, dank je. Ik ga lekker oefenen met de sim en een wat sneller vliegende laagdekker. Ik ga een EZ ombouwen tot laagdekker om daat in het echt mee te oefenen. En ga dan heeeeeel rustig mijn Monsun opbouwen, waarschijnlijk bij de club.

ps . ik baal wel van oranje :puppydogeyes:
Had je maar een Baja RtR moeten nemen, die was paars en niet oranje... :? 8O ;) :p

Ohw en sorry als ik mensen nu op de (leeuw z'n ) staart stap, excusez moi, was niet de bedoeling ;), maar ik ben blij dat dat hele oranje gebeuren weer voorbij is.

No offence, maar ik las net een uitspraak van iemand die erg interressant is, iets met hoge brandstofprijzen en dáár massaal tegen het verweer inkomen :rolleyes:

Vergeten jullie niet het licht uit te doen strax ?
Ik ga nog ff een peuk roken in de tuin en dan op een oor, of het andere oor :p

Vergeten jullie niet het licht uit te doen strax ?
Ik ga nog ff een peuk roken in de tuin en dan op een oor, of het andere oor :p

Laat voor mij nog maar even aan, zonder licht gaat het hier niet goed. Trusten

Posted via Mobile Device

620087_LB_03_FB.EPS.jpg

Zo...het licht is weer aan...
uiteraard wel met afstandsbediening.;)

Goeiemoggel ;)

ik had het ff druk...:neutral:

Pink Floyd- Learning to fly (nieuwe clublied :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back