Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.jawel ikke , wat is je prijs ??hmm heb een nieuwe 3s lipo van graupner 2100mah. maar hij is net even te zwaar eigenlijk voor mijn heli denk ik, want hij gaat voorover hellen .
Heeft iemand interresse ? Splinternieuw ding .
Zoals altijd dus...Dan heb je wat gemist ,was nl een erg vliegrijk / crash / babbel ,enz ,avondje![]()
Tsja, het blijft Futaba hè. 8O :lol: Controleer of je geen losse contacten hebt. Soms breken de pennetjes in de ontvanger los na een flinke klapper, test dat door te rommelen als je op de grond staat. Of storing door de regelaar. Losse contacten in de regelaar. Condensator van de regelaar los. Storing door de regelaar (ontvanger ergens anders plaatsen). Accu leeg of niet goed geladen. Kortom 1001 mogelijkheden waarvan je niet zo kunt zeggen wat het is. :?verder had de ontvanger v/d ez steeds last van uitval ,terwijl de funliner met de ook de zelfde ontvanger nergens last van haddus ik begin te vliegen ,alles werkt ,maar na 5 minuten kan de motor niet meer volgas , een minuut later weer wel , en dan "pats"ontvangst weg , soms voor 10 seconden ,en kan ik de ez nog redden ,maar soms langer ,en hij is dus al 3 keer de grond ingeboord
, iemand een idee ( los contact je ) ofzo ? . verder heb ik wat mooie plaatjes van het gebeuren vanavond, gemaakt door fritsie/kever/mijzelf ,deze plaats ik morgen avond ( morgen weer vroeg op ) . was weer top
![]()
.jawel ikke , wat is je prijs ??![]()
Vanavond ga ik het niet redden om naar Heemskerk te gaan :nooo: Ik hoop de volgende keer mee te kunnenom mijn CV c.q. aanmeldingsforumulier te kunnen inleveren
![]()
JONGENS wie gaat er nu vanavond allemaal naar heemskerk ?????????
![]()
Ikke, en als het allemaal een beetje mee zit en de DPD is een beetje vlot dan kom ik met een doosje onder de arm.JONGENS wie gaat er nu vanavond allemaal naar heemskerk ?????????
![]()
Ikke, en als het allemaal een beetje mee zit en de DPD is een beetje vlot dan kom ik met een doosje onder de arm.![]()
Hoi voor diegene die gaan heb net met iemand gesproken van de club ze gaan eerst vliegen en dan naar de club dus je kan ook eerst naar het vliegveld komen.JONGENS wie gaat er nu vanavond allemaal naar heemskerk ?????????
![]()
joh , ga lekker naast het vrouwtje op de bank zitten , gezellig tochIk waarschijnlijk niet maar ben moeders de vrouw aan het overhalen![]()
![]()
Hoi voor diegene die gaan heb net met iemand gesproken van de club ze gaan eerst vliegen en dan naar de club dus je kan ook eerst naar het vliegveld komen.
Greetz,
Gladoor.
Tsja, ervaring heeft geleerd dat Natterer op de dag dat het pakket aankomt de trackingcode doorgeeft. :? Was vorige keer ook zo.Kun je zien aan je tracking nummer, mijn lipo en lader zijn ook via dpd gekomen![]()
mooi, dan gaan we eerst de grasbaan onveilig maken.Hoi voor diegene die gaan heb net met iemand gesproken van de club ze gaan eerst vliegen en dan naar de club dus je kan ook eerst naar het vliegveld komen.
Je moet het vrouwtje ook gewoon even laten simmen. Die van mij belde net met de vraag of het ook op haar notebook kon om in de pauzes even te vliegen (onder het mom van even aan de collega's laten zien). Dus het gaat echt de goede kant op. Nu nog even over de real-flight-drempelvrees heen helpen.joh , ga lekker naast het vrouwtje op de bank zitten , gezellig toch, of is de liefde al wat afgenomen :| ?. ik ga niet ,moet flink a/d boekhouding ,en voor de rest wat onderzoek plegen a/d electronica van de ez ,en alles weer aanelkaar lijmen ,hij had gisteren nogal klappen gehad
![]()
ben jij ook lid peet ?
Tsja, ervaring heeft geleerd dat Natterer op de dag dat het pakket aankomt de trackingcode doorgeeft. :? Was vorige keer ook zo.
mooi, dan gaan we eerst de grasbaan onveilig maken.
Je moet het vrouwtje ook gewoon even laten simmen. Die van mij belde net met de vraag of het ook op haar notebook kon om in de pauzes even te vliegen (onder het mom van even aan de collega's laten zien). Dus het gaat echt de goede kant op. Nu nog even over de real-flight-drempelvrees heen helpen.
En je had beter zondag kunnen gaan vliegen, had je tenminste nog een goed excuses gehad (harde wind) in plaats van "de Bermuda Driehoek" of andere storingen.![]()
:lol:
Vanavond dus eerst ff vliegen in Heemskerk![]()
Ik ga toch meer moeite doen om moeders de vrouw over te halen. Dan maar de rest v/d week (behalve het weekend) grounded zijn
![]()