BYM
Forum veteraan
niemand interesse in de lipo ? junk bood 30 euro maar dat is me te weinig heb hem nog niet 1 keer gebruikt .
Kun je de accu niet verplaatsen naar achteren dan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niemand interesse in de lipo ? junk bood 30 euro maar dat is me te weinig heb hem nog niet 1 keer gebruikt .
nee helaas niet . wel balen is een hele goede accu
Nee nog niet maar ga het wel worden heb nog wat brandstof kisten die de grond nog moeten verlaten en hopelijk ook weer heel de grond zullen zien.ben jij ook lid peet ?
Nee nog niet maar ga het wel worden heb nog wat brandstof kisten die de grond nog moeten verlaten en hopelijk ook weer heel de grond zullen zien.
bym heb jij nog van die dean pluggen ?
ik heb nu een een stukje lood op m,n staart geplakt hij hang in balans![]()
Je moet gewoon zeggen dat die andere vrouwen ook gaan vliegen. Leugentje voor eigen bestwil.Vanavond dus eerst ff vliegen in Heemskerk![]()
Ik ga toch meer moeite doen om moeders de vrouw over te halen. Dan maar de rest v/d week (behalve het weekend) grounded zijn
![]()
Je laatste piepschuim ding heeft ook heel de grond gehaald. Waar het mis ging was het moment dat de "kist" eigenlijk al op de grond was maar de hoeveelheid kinetische energie nog dermate hoog was dat alles verder dan nul-niveau wilde gaan. 8O :rolling:Nee nog niet maar ga het wel worden heb nog wat brandstof kisten die de grond nog moeten verlaten en hopelijk ook weer heel de grond zullen zien.
Wat moest ik ook alweer voor die 3S 2000mAh van jou betalen... :? :fuckyou2:Wat een kniert zeg ;-) , ik heb er al 3 , ik wil wel mijn lrp 2cel lipo inruilen, deze is ook nieuw en extreem licht .
hahahaha nou wat moest je betalen sleur ?![]()
Niet teveel, gewoon een eerlijke prijs voor een nieuwe accu. Niet een prijs ver onder wat gangbaar is. :? Als junkie nu van oost-europese afkomst was dan had ik wel 30 euro geboden maar zo ben ik niet naar clubmaatjes. :nooo:Aan Sleur zijn reactie te zien waarschijnlijk teveel :rolling:
Mogen wij vanavond uberhaupt wel vliegen in Heemskerk..... nee zeker?![]()
Ik mag vliegen in Heemskerk, ik heb een clubpasje.Even overleggen met de mannen al daar en dan lijkt het mij geen probleem voor diegenen die nog geen lid zijn maar wel van plan zijn het op korte termijn te worden.
![]()
Nee, ik bedoel dat ik de kniert ben ;-)..........ik ben wel weer a/d beurt ;-(IK ben niet de kniert junk, maar nee dank je, ik heb het nu al werkend .