Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie wil de profielberichten terug?
Ze zijn nu uitgeschakeld omdat het verwarring teweeg scheen te brengen ....

Hier de draad, waar ook de poll in staat :

profielberichen-uitgeschakeld
Uh??? 8O Waarom zou je die aan willen hebben dan? Onderling geneuzel kan toch via PB of op HT. :? Ik vond het een nare optie omdat mensen ook daarin vragen gingen stellen, uit dus. :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Uh??? 8O Waarom zou je die aan willen hebben dan? Onderling geneuzel kan toch via PB of op HT. :? Ik vond het een nare optie omdat mensen ook daarin vragen gingen stellen, uit dus. :p

Precies...het forum niet "moeilijker" maken of voorzien van allerlei "toeters en bellen" die onnodig zijn.

Uit dat ding! :cool:

mogge, stelletje clubnichten ;) , klinkt gezellig daar , jammer dat ze alleen cola hebben :rolleyes:, volgende keer ook maar eens heen gaan . vanavond ga ik nog ff naar ht ,kijken of de ez weer ontvangst heeft , ik heb de regelaar en ontvanger ontdaan van een kilo zand ,en hoop dat dat de oorzaak was :confused:, geleid zand stroom ?? ,ik weet het niet . eerst nog even een dagje werken :neutral:

Ik ben er ook vanaaf :D

@ Fritsie

Die Fliton is inderdaad erg leuk, alleen om mee te beginnen zou ik zeker de uitslag van de rolroeren en het hoogteroer terugstellen, dit is typisch een 3d toestel, zover ik weet.

Ga maar eens testen met aerofly met een 330 of kijken op youtube, echt bizar je kunt er belachelijke stunts mee uithalen, op zeer lage snelheid....

mogguh , de luchtvochtigheid in dat gebouw is niet echt lekker ( ik rook het meteen al dat ik binnen kwam ) Nu keelpijn en verstopte neus enzo . bah bah .

mogguh , de luchtvochtigheid in dat gebouw is niet echt lekker ( ik rook het meteen al dat ik binnen kwam ) Nu keelpijn en verstopte neus enzo . bah bah .
Que¿¿¿ Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. De incubatietijd van griep/verkoudheid (als algemene verschijnselen zoals je nu omschrijft) is zo'n 4 dagen. Dus zo'n dag of 4 geleden heb je het ergens opgelopen. Vast zaterdagnacht op de tocht gestaan met het voetballen. :p :lol: ;)

dan zal ik het wel van mijn vriendin hebben die ligt al 4 dagen op bed met keelpijn enzo . he bah !!

:banana::banana::banana::banana:HET IS STILLLLLLLLLLLLLLL AAN DE OVERRRRRRRRRRRKANT .......STILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AAN DE OVERKANTTT.....:banana::banana::banana::music:

JA WAT DENK JE ?m,n vriendin natuurlijk !!!!

bah bah , viespeukje hoor die .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back